Kucht Before Sunset/Sunrise. En aangezien Keanu zojuist al voorbijgekomen isquote:Op zondag 15 juni 2008 21:02 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik hou gewoon niet zo van films, dus als ik films kijk zijn het het liefst romantische komedies, shoot me... Alles is liefde, What happens in Vegas, dat werk
ik had het over die laatstequote:Op zondag 15 juni 2008 21:03 schreef LastRequest het volgende:
Of wacht, jullie bedoelen zeker een originele/oude versie? Deze is van 2007..
Nice! Dan kijk ik ten minste een film die door iemand hier gewaardeerd wordtquote:
Goede filmquote:Op zondag 15 juni 2008 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van de week american gangster eindelijk maar eens kijken
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:14 schreef LastRequest het volgende:
Before Sunset/Sunrise zal ik wel eens opzoeken binnenkort!
Die moet ik inderdaad ook nog zien, maar dat wordt ergens in de zomervakantie denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van de week american gangster eindelijk maar eens kijken
Tja, wie ben ik? Wie weet weet Yasha het antwoord ... de laatste keer was ze aanbeland bij een fotoboek uit 2005. Misschien heeft de zoektocht al tot andere ontdekkingen geleid?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik vroeg me al af wie je was na een opmerking van Yasha ooit, maar nu weet ik het iig
Daarom vindt ik het scenario ook zo onwaarschijnlijk vooral hier in Nederland waar men nog geen boeh of bah zegt tegen elkaar.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik zal de topic pas kicken als ik de film gekeken heb, maar ik heb zelf altijd een hekel aan mensen (die ik niet ken) die tegen me aanpraten in de trein. Komt waarschijnlijk omdat ik altijd 's ochtends vroeg of 's middags als ik snel naar huis wil in de trein zit
Was dat een hele stille hintquote:Op zondag 15 juni 2008 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die moet ik inderdaad ook nog zien, maar dat wordt ergens in de zomervakantie denk ik.
Mwah ik bedacht me dat ik 10000 dingen kon bedenken die nuttiger waren dan jouw te traceren.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:55 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Tja, wie ben ik? Wie weet weet Yasha het antwoord ... de laatste keer was ze aanbeland bij een fotoboek uit 2005. Misschien heeft de zoektocht al tot andere ontdekkingen geleid?
[..]
Daarom vindt ik het scenario ook zo onwaarschijnlijk vooral hier in Nederland waar men nog geen boeh of bah zegt tegen elkaar.
Neequote:
Ik zeg gewoon het topic, lekker eigenwijsquote:ow en ik vind de topic zo fout klinken hea maar:
to·pic (de; topics)
1 onderwerp van gesprek
Het topic klinkt toch veel beter..
Wat is het juiste woord ook al weer voor vrouwen die bitchie uit de hoek komen? Het ligt op mijn puntje van de tong maar het rolt er maar niet uit. Wat was het nu.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mwah ik bedacht me dat ik 10000 dingen kon bedenken die nuttiger waren dan jouw te traceren.
Een realist?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:09 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Wat is het juiste woord ook al weer voor vrouwen die bitchie uit de hoek komen? Het ligt op mijn puntje van de tong maar het rolt er maar niet uit. Wat was het nu.
Nee, de ondertitel zegt het al ... op dit christelijke forum gaat men dieper in op de materie: http://forum.credible.nl/topic.php?id=14639&page=1&userid=&origpage=quote:
quote:Welkom op Credible.nl!
Credible.nl is een christelijk jongeren forum voor actieve jongeren. Op Credible.nl kun je gezellige discussies starten over het geloof of even relaxen in de Koffiebar.
Gevoelens in plaats van rationaliteit?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Er is geen 1 smiley die omschrijft wat er door mij heen gaat als ik iets meer dan gematigd geloof ontdek...
Uhm verklaar je nader?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:35 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Gevoelens in plaats van rationaliteit?
Een smiley is toch een uiting van gevoelens ... vandaar ... overigens is het zijn van agnost niet een zwakte bod? De positie van de eeuwige twijfelaar.quote:
weheheequote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Een smiley is toch een uiting van gevoelens ... vandaar ... overigens is het zijn van agnost niet een zwakte bod? De positie van de eeuwige twijfelaar.
Toonbeel van kortzichtig denkwerk... Van een > Matig gelovigequote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef FlashingLights het volgende:
Hardcore is met reden een stille dood gedreven ... dan kun je nog beter onschuldige nostalgie posten.
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Een smiley is toch een uiting van gevoelens ... vandaar ... overigens is het zijn van agnost niet een zwakte bod? De positie van de eeuwige twijfelaar.
Is de insinuatie nu dat ik een gematige gelovige ben? Want ik kan het even niet meer volgen.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Toonbeel van kortzichtig denkwerk... Van een > Matig gelovige
> matig gelovige? Meer dan matig, althans die indruk krijg ik, zeker omdat je met eenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:03 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Is de insinuatie nu dat ik een gematige gelovige ben? Want ik kan het even niet meer volgen.
Oh, wel hoewel ik een sterke calvinistische achtergrond heb kan ik je melden dat de laatste keer dat ik de binnenkant van een kerk heb gezien in de begin van de jaren '90 was. En dat christelijke forum was te vinden in hit lijst van Google toen ik op zoek was naar de term die gebruikt wordt om een vrouw aan te duiden die bitcht.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
> matig gelovige? Meer dan matig, althans die indruk krijg ik, zeker omdat je met eennadrukkelijk voor christelijke jongeren forum op de proppen komt. Goed, en je hebt al een idee gok ik hoe ik daar over denk
![]()
Wat?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef FlashingLights het volgende:
God wat was Marky Mark toch de man destijds ... dat was nog de tijd dat hij elke buitenlanders het ziekenhuis in sloeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |