Gevoelens in plaats van rationaliteit?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Er is geen 1 smiley die omschrijft wat er door mij heen gaat als ik iets meer dan gematigd geloof ontdek...
Uhm verklaar je nader?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:35 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Gevoelens in plaats van rationaliteit?
Een smiley is toch een uiting van gevoelens ... vandaar ... overigens is het zijn van agnost niet een zwakte bod? De positie van de eeuwige twijfelaar.quote:
weheheequote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Een smiley is toch een uiting van gevoelens ... vandaar ... overigens is het zijn van agnost niet een zwakte bod? De positie van de eeuwige twijfelaar.
Toonbeel van kortzichtig denkwerk... Van een > Matig gelovigequote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef FlashingLights het volgende:
Hardcore is met reden een stille dood gedreven ... dan kun je nog beter onschuldige nostalgie posten.
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:47 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Een smiley is toch een uiting van gevoelens ... vandaar ... overigens is het zijn van agnost niet een zwakte bod? De positie van de eeuwige twijfelaar.
Is de insinuatie nu dat ik een gematige gelovige ben? Want ik kan het even niet meer volgen.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Toonbeel van kortzichtig denkwerk... Van een > Matig gelovige
> matig gelovige? Meer dan matig, althans die indruk krijg ik, zeker omdat je met eenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:03 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Is de insinuatie nu dat ik een gematige gelovige ben? Want ik kan het even niet meer volgen.
Oh, wel hoewel ik een sterke calvinistische achtergrond heb kan ik je melden dat de laatste keer dat ik de binnenkant van een kerk heb gezien in de begin van de jaren '90 was. En dat christelijke forum was te vinden in hit lijst van Google toen ik op zoek was naar de term die gebruikt wordt om een vrouw aan te duiden die bitcht.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
> matig gelovige? Meer dan matig, althans die indruk krijg ik, zeker omdat je met eennadrukkelijk voor christelijke jongeren forum op de proppen komt. Goed, en je hebt al een idee gok ik hoe ik daar over denk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |