Niet bij dat iPhone abonnement, dan moet je Relax hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef -Menn0- het volgende:
Kan je bij T-mobile ook onbeperkt smsen voor 10 euro per maand zoals ik dat nu heb met kpn? Ik sms namelijk nogal veel.
Het is en en. Dus 150 min + 150 sms of 300 min + 300 sms en idd incl onbeperkt internet en hotspotsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:38 schreef TIM-846 het volgende:
Onbeperkt internet zit er gewoon bij zoals ik het lees?
Hoe zit het met belminuten/smsjes? Bij een 44,95 abbonement krijg je dan 300 minuten en 300 smsjes? of is het 300 totaal?
T mobile stores kan dacht ik wel.quote:
Ik vind het best te doen. Alleen jammer dat het 2jarige abbonementen zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:40 schreef Joenes het volgende:
[..]
Het is en en. Dus 150 min + 150 sms of 300 min + 300 sms en idd incl onbeperkt internet en hotspots
Same here, waar kun je dat soort veranderingen bijhouden? Niet elke telecomprovider geeft elke voorwaarde-wijziging ook meteen als een persbericht uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:16 schreef Tackleberry het volgende:
Ik hoop dat Vodafone binnenkort iets aan de voorwaarden verandert, dan kan ik onder het abo uit... Anders wordt het wachten tot sep 2009...
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:18 schreef LoggedIn het volgende:
Nou, het is dus helemaal niet onaantrekkelijk om een toestel uit zeg Frankrijk te halenDaarnaast komt er in de USA ook een simlockvrij toestel voor ¤445, waarmee je dus al gauw 250 euro goedkoper uit bent. Dus ik weet niet, nog geen
voor mij
Afaik is die gesimlocked, en biedt swisscom geen unlock optiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:38 schreef Slein83 het volgende:
[..]
zwitsrland heeft 16 GB simlockvrij voor 354 euro. Zoals mij nu verteld is
http://iphone3g.swisscom.ch/?page=3&lang=en
Voorlopig gaat echt niemand anders dan T-Mobile de iPhone aanbieden in Nederland.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:45 schreef Dr_Crouton het volgende:
Maar ja, zit vast aan Vodafone en daar is nog helemaal niks van bekend of het überhaupt ook ooit verkocht wordt. Ik durf stiekem te zeggen dat zelfs Vodafone het niet voor zulke aantrekkelijke abo+aanschafprijs kan aanbieden.
Minder.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voorlopig gaat echt niemand anders dan T-Mobile de iPhone aanbieden in Nederland.
Als er iets is wat ik niet heb gemist in het half jaar dat ik er een heb is het wel dat 3g gedoe. Mail en rss zijn snel genoeg, en als ik al een keer wil surfen erop is het wel ergens waar ik wifi heb. Daarnaast kost gprs me 10 euro per maand en is een 3g abonnement weer duurder. Al moet ik zeggen dat die prijzen van het iphone abbo bij t-mobile me reuze meevallen. Maar ja aan al die smsjes en belminuten heb ik niets. Maak ik toch nooit op.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:49 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Als ik hem ergens niet voor koop is het de GPS wel leuk maar heb ik niet nodig. Ik wilde 3g! Je gaat mij toch niet vertellen dat je browsen en mailen op gprs snelheid als lekker ervaar?
Bij T-mobile kan je 4 maanden voor het aflopen van je contract, je contract al vernieuwen en dus een nieuwe phone uitzoeken... Je betaald dan dus geen dubbele abo's. Je saldo meenemen zal waarschijnlijk niet gaan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:58 schreef r00d het volgende:
Weet iemand of je ook ongebruikt saldo kan meenemen van je oude abo.
Want ik zit nu bij orange en daar neem je onbeperkt je overige saldo van je abo mee naar de volgende maand.
Ik moet nu alleen overstappen naar t-mobile voor de iPhone. Maar dat moet makkelijk gaan aangezien orange is overgenomen door t-mobile. Alleen die iPhone-abo's, dat zijn natuurlijk een beetje vreemde abo's.
En als ik nu overstap, zit ik dan twee maanden met een dubbel abo, of wordt je abo al omgezet. Iemand een idee?
Apple winkels?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand nog een suggestie in de omgeving Zaanstreek/Amsterdam waar ik dat ding nog kan bestellen?
Uiteraardquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
Zou je de iPhone straks ook gewoon online kunnen bestellen bij T-Mobile?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:06 schreef SKa_BoSS het volgende:
Zou je de iPhone straks ook gewoon online kunnen bestellen bij T-Mobile?
Dat weet Het Orakel welquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:24 schreef shroomer het volgende:
Maar hoeveel kans heb je op het direct meenemen van een iphone als je 11 juli om 9 uur voor de deur staat bij zo'n t-mobile shop?
Jah, in het OV en in de auto heb je ook altijd WiFi ter beschikkingquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik vooral op de 802.1x-ondersteuning. Wie heeft er 3G nodig als je wifi hebt
De oude is niet meer te koop.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:13 schreef Stienn het volgende:
Gaat de oude iphone dalen in prijs als de nieuwe uit is? want zoals hier boven is aangegeven 3g heb je niet nodig als je wifi in de buurt hebt en anders gewoon wat langzamer internet...
Uhuquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:19 schreef Resco het volgende:
[..]
Jah, in het OV en in de auto heb je ook altijd WiFi ter beschikking
quote:
Mieters zeg!quote:De kans op "het direct meenemen van een iphone als je 11 juli om 9 uur voor de deur staat bij zo'n t-mobile shop" is:
4.52%
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:20 schreef Kyller het volgende:
zou je je Iphone aan je laptop kunnen hangen en via zijn verbinding op je laptop kunnen surfen?
ik vraag me ook wel af of dit niet af te schermen is. Van de andere kant zou ik het niet echt nodig hebben om op m'n laptop te internetten ergens buitenhuis. Dan kun je netzogoed je iphone gebruiken lijkt me.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:29 schreef sunmoonstar het volgende:
En in de voorwaarden staat eigenlijk niets over het onbeperkte internet. Onbeperkt lijkt dus ook echt onbeperkt te zijn. Er staat wel dat bij 'oneigenlijkgebruik' (bijvoorbeeld door via je iphone te internetten op je pc of laptop) T-mobile actie kan ondernemen.
Ja ok dat is waar, maar als je is ergens bent waar geen internet is en je hebt je laptop bij je, lijkt het mij makkelijker om even te surfen op je laptop dan op je iphone.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:48 schreef shroomer het volgende:
[..]
[..]
ik vraag me ook wel af of dit niet af te schermen is. Van de andere kant zou ik het niet echt nodig hebben om op m'n laptop te internetten ergens buitenhuis. Dan kun je netzogoed je iphone gebruiken lijkt me.
Nee, is niet mogelijk, die functionaliteit zit er niet op EN is niet toegestaan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:20 schreef Kyller het volgende:
zou je je Iphone aan je laptop kunnen hangen en via zijn verbinding op je laptop kunnen surfen?
En alleen onder OS X toch? Het is een nogal bewerkelijke 'oplossing' die veel thuisgebruikers niet snel zullen (kunnen) toepassen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Met wat hacks is het echter wel mogelijk. Via SSH.
Voorwaarden Tmobilequote:Op woensdag 2 juli 2008 19:03 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, is niet mogelijk, die functionaliteit zit er niet op EN is niet toegestaan.
Als het niet mogelijk is, waarom halen ze het dan aanquote:Voor data gebruik geldt dat bij een oneigenlijk gebruik T-Mobile beperkingen kan stellen. Van oneigenlijk gebruik is onder meer
sprake wanneer de iPhone of de simkaart wordt gebruikt in combinatie met een computer of laptop.
Wat moet je met een iPhone als je een windows bak hebt?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
En alleen onder OS X toch? Het is een nogal bewerkelijke 'oplossing' die veel thuisgebruikers niet snel zullen (kunnen) toepassen.
Omdat het theoretisch gezien wel mogelijk is voor alle slimme OS X gebruikers. Maar geloof me, ik heb er ooit eens een howto van doorgenomen en je wordt er níet vrolijk van.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:55 schreef Slein83 het volgende:
Als het niet mogelijk is, waarom halen ze het dan aan
Daarom, Tmobile zet het niet voor niks in hun voorwaardenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Omdat het theoretisch gezien wel mogelijk is voor alle slimme OS X gebruikers. Maar geloof me, ik heb er ooit eens een howto van doorgenomen en je wordt er níet vrolijk van.
Eerlijk zullen we alles delenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:28 schreef Hanstin het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)eer-dan-20000-leden/ en dat omdat ik een plaatje van agilemessenger wou zien
Ik had al zo'n vaag vermoeden dat degene die daar 20.000 zou zijn een fokker zou worden. Waarom weet ik serieus nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:28 schreef Hanstin het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)eer-dan-20000-leden/ en dat omdat ik een plaatje van agilemessenger wou zien
Fokkers zijn cijfertjes en stats geil hequote:Op donderdag 3 juli 2008 01:36 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vaag vermoeden dat degene die daar 20.000 zou zijn een fokker zou worden. Waarom weet ik serieus niet
Ja, op 11 juli komt firmware 2.0 uit, tegelijk met de iPhone 3G. De firmware draait ook op "oude" iPhones en de iPod touch.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:33 schreef Jarno het volgende:
Even een potentieel domme vraag, maar ik kan het nergens vinden: is het nu bevestigd dat firmware 2.0 ook de 11e uitkomt voor de oude iPhones of niet? Ik zit eigenlijk tegen een totale reset van m'n iPhone aan te hikken, teveel geklooid met installer apps denk ik, maar ik vraag me af of ik nog even een weekje moet wachten en me dan aan fw2.0 moet wagen...
Ben benieuwd waar ze vandaag nog mee komen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:24 schreef portier het volgende:
Nee. Als iedereen nou gewoon wacht tot 3 juli.
"Oh, we waren nog een 1 vergeten voor alle onze prijzen. Whehehehehe. Foutje, bedankt."quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:47 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze vandaag nog mee komen...
O? Mijn oma zei dat Vodafone over 6 weken ook al de iPhone 3G gaat leveren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:30 schreef Jarno het volgende:
Ik zag iemand op iPhoneClub posten dat T-Mobile Nederland slechts 3 maanden het exclusiviteitsrecht zou hebben op de iPhone...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uit de post boven me. Rumors will be rumors, maar dat is alles wat we hebben nu en hoort ook een beetje bij de voorpret natuurlijk.quote:Mmm ben benieuwd of de IPhone toch ook niet via andere aanbieders te koop zal zijn
Klopt dit? Heb het van Onemorething.nlquote:Officieel kun je niet voortijdig overstappen vanaf een ander abonnement, maar uit telefoontjes blijkt toch dat er in sommige gevallen wel regelingen schijnen te kunnen worden getroffen voor klanten van T-Mobile of Orange die nog een tijdje aan een contract vast zitten.
Geen idee, maar hou ons op de hoogte svp!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt dit? Heb het van Onemorething.nl
Bij de overname van Orange door T-Mobile zijn de gebruikersvoorwaarden voor alle Orange klanten hetzelfde gebleven zo ver ik weet, dus het is te proberen denk ik dan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:46 schreef Adelante het volgende:
Bij Orange werd er een uitzondering gemaakt voor lost/stolen, dus als je aangaf dat je toestel was gejat kon je eenmalig eerder dan drie maanden voor je contracteinde een nieuwe toestel bestellen. Uiteraard werd je contract wel met de extra termijn verlengd. Ik weet niet of T-mobile dit doet en hoe geloofwaardig het is als er in juli ineens 5.000 extra diefstallen zijn
Op je iphone kan je geen word 2007 draaien.. Ik zie genoeg redenen om je laptop eraan te hangen, al is het maar omdat dat handig is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:48 schreef shroomer het volgende:
ik vraag me ook wel af of dit niet af te schermen is. Van de andere kant zou ik het niet echt nodig hebben om op m'n laptop te internetten ergens buitenhuis. Dan kun je netzogoed je iphone gebruiken lijkt me.
Waarom zou je in rootsnaam dat gedrocht willen gebruiken ? Ik kan niet 1 zinvolle toepassing voor dat stuk stront bedenken,quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Op je iphone kan je geen word 2007 draaien.
ik gebruik t bijna dagelijks met plezier? t is 100x beter dan de oude versies van officequote:Op donderdag 3 juli 2008 18:28 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Waarom zou je in rootsnaam dat gedrocht willen gebruiken ? Ik kan niet 1 zinvolle toepassing voor dat stuk stront bedenken,
Nee, ik gebruik helemaal geen 'office' pakket, geen OO, geen MS office, geen NeoOffice, geen iWork. noppes.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik gebruik t bijna dagelijks met plezier? t is 100x beter dan de oude versies van officewat gebruik jij dan? open office?
verslagen schrijven?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:59 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik helemaal geen 'office' pakket, geen OO, geen MS office, geen NeoOffice, geen iWork. noppes.
Allemaal applicaties die eigenlijk nergens voor geschikt zijn. Noem 1 functie van Word die niet beter in een andere applicatie kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |