Je kunt in het Harmoniegebouw op de begane grond & de eerste verdieping ook printen. Heb nooit lang moeten wachten daar.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef Bob. het volgende:
Oh, en een n00b vraagje: ik moet wat printen, maar ik heb zelf geen printer en in de ub zijn vast alle computers bezet.. kan ik gewoon bij een copyshop binnen wandelen? Ook als het bestand wat geprint moet worden alleen op mijn mail staat en ik geen usb-stick heb?
Oh, dat is handig, want ik moet mijn dingen ook in het harmonie inleveren. Bedankt!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:53 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je kunt in het Harmoniegebouw op de begane grond & de eerste verdieping ook printen. Heb nooit lang moeten wachten daar.
Nou hop, ook jij aan de B12-injecties.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:02 schreef freecell het volgende:
[..]
![]()
*gaapt*
Ik kan niet wakker worden vandaag en ik moet nog vanalles. Geen handige combi.
Ja en ja mocht de Harmonie stiekem toch niet werken.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef Bob. het volgende:
Oh, en een n00b vraagje: ik moet wat printen, maar ik heb zelf geen printer en in de ub zijn vast alle computers bezet.. kan ik gewoon bij een copyshop binnen wandelen? Ook als het bestand wat geprint moet worden alleen op mijn mail staat en ik geen usb-stick heb?
quote:
De Harmonie werkt nooit niet, ook niet stiekem dan wel niet stiekem.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja en ja mocht de Harmonie stiekem toch niet werken.
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:01 schreef Cornbread het volgende:
Wat is een Bob?
Bob.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:01 schreef Cornbread het volgende:
Wat is een Bob?
Bij mij wel hoor.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
De Harmonie werkt nooit niet, ook niet stiekem dan wel niet stiekem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |