Nog eens ¤1000,- voor mij dusquote:
Wel fijn dat jullie nu dan weer met elkaar gaan spreken.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef Tangarine het volgende:
Hmz, met m'n vader afgesproken dat hij woensdag langs komt om te praten.... hebben elkaar al 2 maanden niet gesproken na een ruzie...
Eng
Oef succes dan maar.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef Tangarine het volgende:
Hmz, met m'n vader afgesproken dat hij woensdag langs komt om te praten.... hebben elkaar al 2 maanden niet gesproken na een ruzie...
Eng
Tja mannenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:53 schreef Tangarine het volgende:
hmmz ik ben nog wakker![]()
Het ging erover dat hij niet voor zn gevoelens en dergelijke uit kan komen, en ik vind dat hij meer moet laten merken dat hij m'n vader is (in het kort) Was altijd al zo, maar de druppel was m'n toneelstuk waar hij wel uitdeinlijk de 4e avond was komen kijken maar niks even zei na afloop ofzo (of in de week(en) erna)
Anyway, dank jullie, en nu ga ik wel echt naar bed
Je had toch altijd juist een goede band met je vader?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef Tangarine het volgende:
Eng
quote:
Hé, als je toch bezig bent: hier moet ook nog wat gebeuren.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:23 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
En hier ook activiteit, badkamer schoon gemaakt, gewassen, stof gezogen (gestofzuigd?) en nu zo maar eens met de douche bezig.
Energie.
Heroïne.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:24 schreef Inkomen het volgende:
Energie. Dat heb ik een uur geleden in mijn been geïnjecteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |