Ik ook. Ik heb zelden zo'n leuk, lief clubje mensen bij elkaar gezienquote:Op zondag 15 juni 2008 19:04 schreef Dementor het volgende:
Ik ben blij dat we naar SHO kunnen, zo houden we toch nog contact.
Vermits het vóór 20:00uur is, ja dan welquote:Op zondag 15 juni 2008 19:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wees blij. Dan kun jij dinsdagavond echt de aller- aller- aller- allerlaatste COS in dit
subforum openen (en sluiten)
Jaa! Echt relaxed dat we daar een plekje krijgen. Thx modjes!quote:Op zondag 15 juni 2008 19:04 schreef Dementor het volgende:
Ik ben blij dat we naar SHO kunnen, zo houden we toch nog contact.
Maar als we daar maar een topic krijgen,weet ik niet of dat zo gezellig gaat worden.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jaa! Echt relaxed dat we daar een plekje krijgen. Thx modjes!
Als er vervelias komen negeren we die gewoon. En andere gezelligerdsquote:Op zondag 15 juni 2008 19:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar als we daar maar een topic krijgen,weet ik niet of dat zo gezellig gaat worden.
Gaat lukken, we wachten gewoon op Bongetje om de laatste COS te openen en wee degene.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
Vermits het vóór 20:00uur is, ja dan welDaarna niet meer maargoed, hopelijk valt de timing precies goed en kan ik hem nog net openen als zijnde laatste COS
Maakt mij altijd extra hongerig als ik wat op heb VOOR het eten..quote:Op zondag 15 juni 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat lukken, we wachten gewoon op Bongetje om de laatste COS te openen en wee degene.![]()
Wijn drinken voordat ik gegeten heb is niet echt handig.
Bongetje zal zijn best gaan doenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat lukken, we wachten gewoon op Bongetje om de laatste COS te openen en wee degene.![]()
Wil jij mijn tiende vriendje worden ?? Ik heet PeterLS op hyves...quote:Op zondag 15 juni 2008 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb ook een hyves-acoount aangemaakt
Gewoon lekker langs de trollen scrollenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:10 schreef rooie3 het volgende:
Maar als we daar maar een topic krijgen,weet ik niet of dat zo gezellig gaat worden.
ik heet "ruud puntenel"quote:Op zondag 15 juni 2008 19:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wil jij mijn tiende vriendje worden ?? Ik heet PeterLS op hyves...
Ach, gezellige dag gehad verder? Het is zondag dus roes uitslapen en weer losssss morgenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat belangrijkquote:Op zondag 15 juni 2008 19:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Peter Losse Schoenveter. Waar staat NB eigenlijk voor?
Met ZOEKEN kan ik je niet vinden..quote:Op zondag 15 juni 2008 19:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wil jij mijn tiende vriendje worden ?? Ik heet PeterLS op hyves...
Je moet gewoon *insertnaam.hyves.nl doen.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met ZOEKEN kan ik je niet vinden..
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:29 schreef Lobasca het volgende:
Dus PeterNB en LS zijn dezelfde?Wordt écht de hoogste tijd om de boel op te heffen!
Neeeeee ik heb NIETS met LS te maken.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:29 schreef Lobasca het volgende:
Dus PeterNB en LS zijn dezelfde?Wordt écht de hoogste tijd om de boel op te heffen!
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:34 schreef Disana het volgende:
Is dat nou zo moeilijk? Het staat gewoon voor Lieve Schat!
Oh, ik dacht voor Die Sappige Nadia...............quote:Op zondag 15 juni 2008 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
En DiSaNa staat voor Die Satanische Nagelbijtster
Doe eS Normaalquote:Op zondag 15 juni 2008 19:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht voor Die Sappige Nadia...............
Ik vind het onoverzichtelijk. Bij sommige mensen kun je niet eens de tekst meerquote:Op zondag 15 juni 2008 19:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zit er nou ook op maar snap er nog niet zoveel van
Zoals de Hyves van Rachel O'Neill?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind het onoverzichtelijk. Bij sommige mensen kun je niet eens de tekst meer
lezen van de lelijke foto's die ze erop hebben staan. En dan dat gedoe met
tikken, buzzen, wanken, etc. etc.
Geef mij maar gewoon msn of een goed forum
Ik dacht Dominante Sadistische Naturist...maar het klopte niet met de letters...quote:Op zondag 15 juni 2008 19:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht voor Die Sappige Nadia...............
Jack assquote:Op zondag 15 juni 2008 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hee, schoenveter, Ruud staat er nu wel bij op jou hyves
OMFG !! Daar word je toch helemaal epileptisch van ???quote:Op zondag 15 juni 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
Zoals de Hyves van Rachel O'Neill?
http://racheloneill.hyves.nl/
DIERLIJKE Sadistische Naturist ??quote:Op zondag 15 juni 2008 19:46 schreef Lobasca het volgende:
Ik dacht Dominante Sadistische Naturist...maar het klopte niet met de letters...![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
OMFG !! Daar word je toch helemaal epileptisch van ???
[..]
DIERLIJKE Sadistische Naturist ??
Gewoon op 'toon in standaard design' klikken (bovenaan, naast een reddingszwemband icoontje). Dan komt altijd alles weer goed.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:45 schreef Dementor het volgende:
Zoals de Hyves van Rachel O'Neill?
http://racheloneill.hyves.nl/
Wat is dat toch met dat Hyves?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap alleen niet waarom mijn teller nog op 9 blijft staanquote:Op zondag 15 juni 2008 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jij bent van de hyves, ik nietquote:Op zondag 15 juni 2008 19:51 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Gewoon op 'toon in standaard design' klikken (bovenaan, naast een reddingszwemband icoontje). Dan komt altijd alles weer goed.
Hyves
Eej..wat een toppie ava!quote:Op zondag 15 juni 2008 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat Hyves?
Ik zie er echt de lol niet van in
Nog een keer kijken?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dacht Dominante Sadistische Naturist...maar het klopte niet met de letters...![]()
![]()
Saantje
![]()
hoest met je nieuwe Mr.?
Ik heb een collegaatje en die is de hele dag met dat Hyves bezig. En als je danquote:Op zondag 15 juni 2008 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat Hyves?
Ik zie er echt de lol niet van in
Ben je al wezen kijken in Breda ??quote:Op zondag 15 juni 2008 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog een keer kijken?
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=143145
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |