Ohw ik wil wel hele mooie bloemen hebben hurquote:Op zondag 15 juni 2008 15:32 schreef Lobasca het volgende:
Maar ik gaat ff een bloemetje brengen![]()
Tot later, skeetjes
Tot later!quote:Op zondag 15 juni 2008 15:32 schreef Lobasca het volgende:
Maar ik gaat ff een bloemetje brengen![]()
Tot later, skeetjes
Ik zie wel een gat in de markt hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:30 schreef PeterNB het volgende:
Ondertussen likken ze in de UK maar door........................
[ afbeelding ]
Die moet je gewoon negeren en offline spelen.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:44 schreef PeterNB het volgende:
Nou ik krijg dat stomme Spore Creature Creator niet aan de praat Grrrmbbl grmmbbl
Heb nou al 2x een account aangemaakt maar het programma begint iedere keer
te zeiken over een registratiesleutel.........
Ik kwam erachter toen ik op ANNULEREN drukte ja....quote:Op zondag 15 juni 2008 15:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die moet je gewoon negeren en offline spelen.
Morgen gaat die echt up volgens mij.
Wilgo is voor mij ook een Held van DGKquote:Op zondag 15 juni 2008 15:48 schreef Manu82 het volgende:
Zou dit het moment geweest zijn waarop Wilgo besloot Natasia kaal te plukken
Nu al, dus erg creatief ben je niet zeker?quote:Op zondag 15 juni 2008 15:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kwam erachter toen ik op ANNULEREN drukte ja....
Maar ik ben er al weer mee uitgespeeld........
Ik ben hartstikke creatiefquote:Op zondag 15 juni 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nu al, dus erg creatief ben je niet zeker?![]()
Met kurk?quote:Op zondag 15 juni 2008 16:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke creatief![]()
Maar niet met beeld
Shit ik ben gesnaptquote:Op zondag 15 juni 2008 16:15 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
wie is die man die bij vele oop de foto staat?
Heb ik ook wel eens gezien in HBB
Meer met geluid......quote:
De zoon van Johan Derksen ???quote:Op zondag 15 juni 2008 16:15 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
Hij hoorde toch bij de soca boys.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:15 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken hem niet maar een aantal andere mensen wel dus ik lach maar lief op de foto.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:31 schreef blomst het volgende:
wat dent deze dame over mike???
[ afbeelding ]
Ach denk maar zo sound over vision.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Meer met geluid......
Als ik mijn collegas van de grafische afdeling op mijn werk af-en-toe bezig zie
word ik wel eens jaloers
Wat ik ook van Lieke vind (zeg maar niet leuk) dit vond ik top van haar!quote:
Spore ziet er goed uit. En het is van Maxis (dood aan die zogenaamde nieuwe SimCity). Dus ik wil het wel hebben. Alleen heb ik wel een probleem met mijn grafische kaart want ik heb overal lijnen.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:16 schreef Dementor het volgende:
Commentaar op Spore?
Robin Williams was er 2 jaar geleden al mee aan het spelen incl. grappen.
Post je beestjes hier!
Ik ook nu, had het geluid loeihardquote:Op zondag 15 juni 2008 17:39 schreef Dementor het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik schrok van dit monster.
quote:Op zondag 15 juni 2008 17:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
In the US kost een liter benzine 69 eurocent. Heeft geen flikker met het topic te maken maar GVD
Er komt idd herrie uit...quote:
ik klik nog steeds nergens opquote:Op zondag 15 juni 2008 18:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er komt idd herrie uit...![]()
Die's ook leuk, wie heeft er nog meer een poging gewaagd? Ik ben benieuwd.
Deze is wel grappig, normaliter ik ook niet zo gauw maar hier kun je haske leuke monsters bouwen!quote:
Wees blij. Dan kun jij dinsdagavond echt de aller- aller- aller- allerlaatste COS in ditquote:Op zondag 15 juni 2008 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ah dus geen laatste COS dus vanavondAch, deze gaat ook niet snel en om 20:00 gaat hier de boel volledig shutdown ivm EK dus dan had ik het sowieso niet gered om de laatste COS aan te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |