Haha, ja idd grappigquote:Op zondag 15 juni 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is zooooooo leuk om te lezen.![]()
![]()
[DGK COS #1] En Vast!
Bedankt Lobasca![]()
Nu ben ik echt weg.
je meent het zijn er mensen die slapeloze nachten van je hebben waar komt dat door danquote:
Neeffie vertrouwde de boel dusquote:Op zondag 15 juni 2008 15:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep. Zus was al vroeg terug dus ik was rond 2 uur vanacht alweer thuis.
Geen reet gebeurd, Neeffie heeft geen geluidje gemaakt. Alleen de katten van Zus
waren strontvervelend, dan weer naar buiten, dan weer naar binnen, en dan iedere
keer tegen de schuifpui aan krassen en miauwen
er kon er maar één de liefste user van DGK zijnquote:Op zondag 15 juni 2008 15:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
je meent het zijn er mensen die slapeloze nachten van je hebben waar komt dat door dan
Over katten gesproken, de mijne is 7 maanden en is 10 dagen geleden gesteriliseerd. Komt mijn zoon vanmorgen de badkamer in heeft ze een drol in het bad gedraaidquote:Op zondag 15 juni 2008 15:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neeffie vertrouwde de boel dus![]()
En katten ach... ik ben er zelf één
Ik paste vorige week op, 4 kids, en moest met de straf gaan dreigen 'geen tv morgen' als ze vervelend zouden gaan doenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij weet gewoon dat niets zo veilig is als in de buurt van Ome Peter slapen....
Niet doen!! Gaat weer over.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over katten gesproken, de mijne is 7 maanden en is 10 dagen geleden gesteriliseerd. Komt mijn zoon vanmorgen de badkamer in heeft ze een drol in het bad gedraaid, heel vreemd want ze heeft nog nooit iets buiten de bak gedaan. Wij dus de boel opruimen en schoon maken, springt ze in de wastafel en gaat daar een plasje doen.
Heel vies verhaal natuurlijk, maar ik maak me er wel een beetje zorgen om
Ik heb maar 1 Neeffie, en van mij mag 'ie ALLESquote:Op zondag 15 juni 2008 15:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik paste vorige week op, 4 kids, en moest met de straf gaan dreigen 'geen tv morgen' als ze vervelend zouden gaan doenNo way...maar ze sliepen als roosjes
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik paste vorige week op, 4 kids, en moest met de straf gaan dreigen 'geen tv morgen' als ze vervelend zouden gaan doenNo way...maar ze sliepen als roosjes
Zo ben ik dus ook, ik lach er het hardst omquote:Op zondag 15 juni 2008 15:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 Neeffie, en van mij mag 'ie ALLESAlstie vervelend wil gaan doen
mag 'ie van Ome Peter gewoon lekker vervelend zijn![]()
Ik heb haar meteen op de bak gezet, een beetje aandachttrekkerij waarschijnlijk, ik hoop wel dat het eenmalig was.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet doen!! Gaat weer over.
een vorige kat van mij (DJ), sliep in de wasmachine of wasbak, ze hebben soms rare gewoontes, streng toespreken als je het ziet.
2 gele poppetjes en een hartje er bovenquote:
Inderdaadquote:Op zondag 15 juni 2008 15:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo ben ik dus ook, ik lach er het hardst om![]()
De ideale oppas( voor de kids dan
)
Opvoeden moeten de ouders maar doen, mijn neefjes (3 en 7 jaar) mogen heel veel als je hier zijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 Neeffie, en van mij mag 'ie ALLESAlstie vervelend wil gaan doen
mag 'ie van Ome Peter gewoon lekker vervelend zijn![]()
Was ik al bang voor, dat is mijn webicoon, ligt aan je lay-out wat je ziet..ik ga dat ff aanpassen. Moet mijn titel natuurlijk wel uitdragenquote:Op zondag 15 juni 2008 15:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
2 gele poppetjes en een hartje er boven
O, ja... lallerdelallalala...hips..hips...nog 45jarige kneuzen hier?quote:Op zondag 15 juni 2008 15:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg je moet je wel aan je karakterbeschrijving houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |