Daarom deed ik niks, ik wilde de eer aan Bongetje laten.quote:
Skattie deze is binnen no-time volquote:Op zondag 15 juni 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom deed ik niks, ik wilde de eer aan Bongetje laten.![]()
Lobasca toch.
Vaderdag, pfffff. Op weg naar mijn schoonvader, laterzzzzz.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lobasca toch.
Niets aan de hand, dit is pas de één na laatstequote:Op zondag 15 juni 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lobasca toch.
Vaderdag, pfffff. Op weg naar mijn schoonvader, laterzzzzz.![]()
Psies! Thnx Lobasca en de volgende is voor Bong!quote:Op zondag 15 juni 2008 14:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
* Bongetje is er stil van![]()
Maargoed, ik heb het gevoel dat dit toch nog net niet de laatste COS is (als er tenminste goed wordt doorgepost)
Ik heb al een passende TT in gedachten die mooi aansluit bij de allereerste COSquote:Op zondag 15 juni 2008 15:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies! Thnx Lobasca en de volgende is voor Bong!![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja hoor echt vreselijk slapeloze nachten hou ik er aan over
Dit is zooooooo leuk om te lezen.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb al een passende TT in gedachten die mooi aansluit bij de allereerste COSTis dat ik straks wel ff offline ben ivm vaderdag maar hopelijk kan ik nog net de laatste openen voor het EK vanavond weer begint
ik ga vanavond naar mijn vader, daar voetbal kijken, iig wacht ik met spanning af!quote:Op zondag 15 juni 2008 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb al een passende TT in gedachten die mooi aansluit bij de allereerste COSTis dat ik straks wel ff offline ben ivm vaderdag maar hopelijk kan ik nog net de laatste openen voor het EK vanavond weer begint
whehe de lobasca slapeloze nachten fanclubquote:
Niks daarvan, broek omhoog en blijven!quote:
je zit er niet ver naastquote:Op zondag 15 juni 2008 15:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe de lobasca slapeloze nachten fanclub
Yep. Zus was al vroeg terug dus ik was rond 2 uur vanacht alweer thuis.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks daarvan, broek omhoog en blijven!![]()
Ben je al weer terug van je oppas avontuur btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |