quote:Op zondag 6 juli 2008 06:09 schreef roepdeman het volgende:
Seriously Do Not Read als je UFC 86 nog niet hebt gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op zondag 6 juli 2008 13:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]Dat ben ik ook met je eens. Ik zat wel verbaasd te kijken om zijn prestaties...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bb_koning.hyves.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PrelimsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 06-07-2008 19:36:21 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 6 juli 2008 06:09 schreef roepdeman het volgende:
Seriously Do Not Read als je UFC 86 nog niet hebt gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UFC 86:
Wat een showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[quote]Op zondag 6 juli 2008 18:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:43 schreef roepdeman het volgende:
[quote]Op zondag 6 juli 2008 18:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan weet jij niet wat undisputed betekend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Undisputed gaat toch echt over 2 belts hebben hoor.quote:History of the term
The term "Undisputed Champion" came into vogue in boxing circles in the 1970s, when the then two major sanctioning organizations (the WBA and WBC) frequently found themselves recognizing different champions in a weight class. When a boxer captured both titles, he was then said to be "undisputed".![]()
Jullie hebben beide gelijk
In de wrestling en boxing wereld betekend het idd het hierboven genoemde
Het woord undisputed heeft echter de definitie die roepdeman zojuist gaf
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
In MMA als iedereen het er mee eens is dat hij de beste is, is het de pound for pound best fighter. Niet undsiputed. Want als het over undisputed gaat moet het over belts gaan. Ze noemen Rampage toch ook de hele tijd undisputed champion sinds hij Henderson versloeg? En daarvoor deden ze dat niet.
Undisputed = 2 titels tegelijk van de grote erkende titels die er zijn.![]()
on another note.. heel interessant en tegelijker tijd te gek voor woorden imo
spoiler over uitkomst Jackson vs. Griffin, dus kijk niet als je het gevecht nog niet gezien hebt!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:24 schreef Tazmaniac het volgende:
on another note.. heel interessant en tegelijker tijd te gek voor woorden imo
spoiler over uitkomst Jackson vs. Griffin, dus kijk niet als je het gevecht nog niet gezien hebt!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]Dat zeker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ga er weinig woorden aan vuil maken, maar WAUW wat een main event.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/UFC:_Silva_vs._Irvin
Non title fight voor Silva op 19 juli. Hmm ik zit die dag in Vegas of er heel dicht bij ..Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush![]()
Ik ga er ook niet teveel woorden aan vuil maken, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De vorige keer kwam ik achter de uitslag van UFC doordat ik de Metro las, nu doordat ik de World series of Poker volg.![]()
![]()
haha gelukkig kijk ik geen poker, maar dat van de metro heeft me toen ook ontzettend geirriteerd
Weet trouwens iemand wat ze als onderschrift gekozen hadden.. iets met holbewoner ofzo?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Der moeten meer Tito's komen imo.. ik vind het de laatste tijd allemaal een beetje respectvol allemaal.. natuurlijk moet het geen fake ass shit worden zoals in professional wrestling maar een beetje heat mag je toch wel trekken of niet dan..Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Zou wel een mooie zijn ja. Meer trash talking... ( Net zoals KJ Noons in de vorige Inside MMA toch?)
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Ja.. ik heb het idee dat de laatste tijd respect hoogtij viert..Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik erger me maar aan 1 ding wat respect betreft en dat is nadat de bel is gegaan nog een keer gloves aanraken. Stel je hebt als gameplan om zeg maar in een keer op iemand af te stormen en te beginnen met rammen. Steekt je tegenstander zn handschoen uit, jij slaat hem KO en dan ben je opeens de badguy :s ik bedoel de tijd en plek daarvoor is wanneer de ref het aangeeft. Als je het erna doet is het onzin en haal je een ander wellicht helemaal uit zn game.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: