quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:23 schreef Fyodor het volgende:Iets anders, heeft iemand al wat voorspellingen bij Unibet ingevoerd? Dacide?
Ik doe voorzichtig een tientje op Rampage @ 1,35 en 4 euro op de underdog Markus "Maximus" Aurelio. Dus zo gedaan dat als slechts één van beide wint ik vrijwel niets verlies

Bet op van alles en nog wat, maar MMA kan ik maar geen value in vinden

(let op, een bet is alleen goed op de lange termijn als de odd seggureert dat die fighter vaker wint dan de odds laten zien).
Maar nog even de Countdown gekeken. Ben ik echt de enige die het een reclame blok van een uur lang vond voor mensen die niks van MMA weten (iedereen die de UFC nog niet kende en toevallig Spike keek dus)? Het is zo over the top, krapachtig proberen, echt zo fantastisch dat het gewoon teleurstelt. Ik kon de hele ep niet kijken zonder elk moment te denken "zo zo, de editors hebben hier even flink in zitten te knippen". En ook echt bij alles. Jaja, de arme jeugd, maar altijd vechten, hele familie erbij-card bij Rampage. De hele "ow hij is zo hard, kan alles hebben, ziekte waardoor je niet zo groot word, kopstoten geven aan footballers die geen helm ophadden, wat ze hem ook lieten zien hij leerde het binnen no-time, WACHT hij heeft ook op de police-academy gezeten"-verhaal.

Ow toch nog een klein betje op MMA
Combo van:
Cote -
Almeida
Jackson - Griffin
10@2.36
Cote < any sub
Jackson > alles wat Forrest kan.
[ Bericht 2% gewijzigd door Unstoppable op 05-07-2008 06:06:07 ]