UFC 86 [Jackson vs. Griffin]Forrest Griffin vs. Quinton 'Rampage' JacksonIk ga maar weerus voor de underdog he! Heeft me tochal zoveel goeds opgeleverd

Lange match.. redelijk spannend.. 4th round RNC
Ricardo Almeida vs. Patrick CoteDit is echt een vette matchup

Almeida gaat zeker weten voor de snelle submission en Cote zal hem nog sneller KO willen slaan.. daar issie de laatste tijd flink in vooruit gegaan imo!!! Dit kan echt beide kanten op.. ik gok op.. Almeida

ergens in de 2e ronde!
Joe Stevenson vs. Gleison TibauDaddy gewoon weer op de winning track

weet alleen nog niet of het hem met een submission gaat lukken omdat Tibau niet op vreemde bodem is als ze de grond raken.. TKO in de 3e ronde
Josh Koscheck vs. Chris LytleGnP van Koscheck icm zijn wrestling skills > submission game van Lights Out Lytle, 2nd round TKO
Marcus Aurelio vs. Tyson GriffinAurelio heeft echt een brute armbar submission en daarmee gaat ie ook Tyson verslaan.. moet wel oppassen voor de GnP van Tyson maar ik neem aan dat Aurelio wel zo slim is om dat te omzeilen!
1st round submission
Gabriel Gonzaga vs. Justin McCullyOok Gonzaga back on the winning track.. ga er vanuit dat ie het nog in de 1e ronde kan beslissen met een simpele submission.. armbar.. RNC.. wie zal het zeggen
Cole Miller vs. Jorge GurgelGurgel de man van de decisions sinds ie in de UFC is hahaha.. beide zullen dit gevecht toch wel op de grond willen lijkt me zo.. hebben beide mooie submissions en het zou me dan ook verbazen als hier geen brute submission op volgt

maar wie o wie heeft de betere kaarten in handen??
Wat mij betreft kan het either way gaan.. Miller in de 2e ronde na de knockdown de submission
Melvin Guillard vs. Dennis SiverSiver is een beetje zo'n net niet fighter tot nu toe.. denk ook dat ie weinig in te brengen heeft tegen Guillard als weet je het met hem natuurlijk nooit.. sowieso veel te groot ego en veel te grote bek voor wat ie laatste tijd heeft laten zien.. geef hem toch nog de voordeel van de twijfel dat ie dit gevecht serieus neemt en Siver binnen 2minuutjes een KO toedient
Corey Hill vs. Justin BuchholzBucholtz hoort wat mij betreft niet thuis in de UFC.. vind het maar een wous. Hill zal over hem heen willen walsen vanaf de eerste minuut.. denk dus ook dat hem dat wel gaat lukken

1st round KO