Moet nog 3x herkansen en mijn afstudeerstage doen, dan ben ik klaarquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:48 schreef roepdeman het volgende:
Hahaha mooi waar studeer je en in welk jaar? ik heb nog boeken nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:39 schreef Dacide het volgende:
TUF laatste aflevering:
Zal niet veel verklappen, alleen dat de aflevering zeker de moeite waard is (mijns inzien)Ben ook net klaar met kijken en heb er weinig aan toe te voegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg net trouwens e-mail van de UFC, het event voor 19july is dus nu definitief en zal geheadlined worden door Silva vs. Irvin.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Yushin Okami jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:13 schreef Dacide het volgende:
Jups klopt... Silva gaat ff een treetje zwaarder knokken.. maar komt daarna weer gewoon terug op zijn eigen gewicht om Okami te pakken. (of hoe heet die jap.. Ogyami?)
Ik vind dat je Overeem echt te kort doet. Igor was een beest en 20 cm's verschil doen geen afbreuk aan die overwinning.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:47 schreef BB_Koning het volgende:
Laten we eerlijk zijn, Alistair heeft tegen alle grote namen verloren.
Vovhcanchyn was 20 cm korter, dus die guillotine was niet eens zo verrassend. Vitor Belfoirt, tja, valt ook niet veel meer over te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las Ron Simmonsquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Rob Kimmons - Rob Yundt
Ken ze allebei niet goed maar die Kimmons heeft me wat aardige submissions op zijn record staan.. damn.. dit kan een mooie worden!!
YAMMA is de uitzonderingquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:53 schreef BB_Koning het volgende:
Het is BB KONING!!!Of anders BB
![]()
![]()
Tja, ik ben geen fan van Overeem, je merkt het al
Ik kijk zooooooooooooooooooooooooooo uit naar Affliction!! Ik dacht dat het 19 juni was, dus ik was me de hele week aan het verheugen erop, maar gisteren kwam ik erachter dak fout zat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(sorry :$ ) ik dacht dat men hem al gezien had
Maar goed wanneer is het volgende event?
[ Bericht 51% gewijzigd door pmponer op 20-06-2008 20:19:24 ]Drop you like an ill, bad habit
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:37 schreef pmponer het volgende:spoilers ftwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:UFC President Dana White had better watch his back tomorrow evening at The Ultimate Fighter Finale. Tito Ortiz, who has had a well documented war of words with the UFC head honcho made the following statement yesterday on the Under Ground forum:
Dana is going to get a SLAP!!! This weekend. I will be front row and walk up and slap him! just watch when I get kick out, you will know why. THIS WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!! Dana is my BITCH!!!!
quote:
Toch weer 6/7 verschillendquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:40 schreef roepdeman het volgende:
The Ultimate Fighter Season 7 Finale Picks
Rob Kimmons vs. Rob Yundt
Kendall Grove vs. Evan Tanner
Diego Sanchez vs. Luigi Fioravanti
Marvin Eastman vs. Drew McFedries
Spencer Fisher vs. Jeremy Stephens
Josh Burkman vs. Dustin Hazelett![]()
Jeremy Horn vs. Dean Lister
Matt Brown vs. Matt Arroyo
Dante Rivera vs. Matthew Riddle
Amir Sadollah vs. CB Dollaway
Tim Credeur vs. Cale Yarbrough
Ja ja ja wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:22 schreef roepdeman het volgende:
Ik gun Tim Credeur dan ook veel eerder een contract dan een Jeremy May of een Jesse Taylor.
@ Taz
Wie had er de vorige keer meer goed voorspeld eigenlijk?? Ik had er niet meer op gelet...
er staat toch ook bijn spring 2009?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:20 schreef pmponer het volgende:
idd je hebt gelijk, dan moeten ze dat maar eens snel gaan uitbrengen dan
Maar op tothegame staat de game nog op TBA dus dat zal dit jaar wel niet gaan lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |