Heb een minuutje gekeken, maar kan niet zeggen dat het goede zang is ofzo.quote:
quote:Gods Laatste Getuigenis
de ondergang van Amerika in 2008 zal leiden tot Wereld Oorlog 3
the-end.com
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:06 schreef patty het volgende:
[..]
Ja maar fappen en zappen gaat niet samen schat
Die zanger is inderdaad een nichtquote:Op zondag 15 juni 2008 13:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
sommige liedjes zijn dan nog wel ok vinnik, zoals 1000 Meere en Spring Nicht![]()
Ja, je hebt gelijk. Wijven gebruiken 2 handen voor hun 'piemol'quote:Op zondag 15 juni 2008 15:09 schreef mounirk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
1 hand voor je piemol, ander voor de afstandsbediening.
Gebruiken wijven 2 handen dan,?
Inderdaad. ik heb niet eens meer gelezen waar het over gaat.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:24 schreef Lips het volgende:
Een klaagbaak topic met als onderwerp Tokio Hotel => meteen gegronde klacht
Oeh! Dan word 't druk op Utrecht Centraal!..quote:Op zondag 15 juni 2008 12:33 schreef mounirk het volgende:
[..]
Die springen voor een trein als TH uit elkaar gaat ..
Kut dan komen er weer allemaal vervelende vertragingenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Oeh! Dan word 't druk op Utrecht Centraal!..
Heb jij bill niet in je avatar?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:49 schreef FracturedMindz het volgende:
En dan al die 14 jarige meisjes op Hyves met LIEBTKAULITZ in hun naam.o.i.d.
Bij nader inzien, negeer mijn bovenstaande post maarquote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef KD-fotografie het volgende:
kwam net deze foto tegen, het zijn fucking broers, jagh...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef classpc het volgende:
Ik vind die Bill anders wel knap hoor
verder zeg ik niks
Ik bewaar ze even voor je.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef classpc het volgende:
[..]
Bij nader inzien, negeer mijn bovenstaande post maar
omfgquote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef KD-fotografie het volgende:
kwam net deze foto tegen, het zijn fucking broers, jagh...
[ afbeelding ]
Ai, te weinig zuurtstof bij de geboorte gehad?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef classpc het volgende:
Ik vind die Bill anders wel knap hoor
verder zeg ik niks
kanquote:
Ik denk dat Bill dat wel heel lekker vindt.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:08 schreef mounirk het volgende:
Bill moet eens hard geneukt worden!
door een grote 2 bij 2 meter - aids neger!
Zal m leren!
Wil je geen kleurplaat?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:13 schreef dagdag het volgende:
doorgaans heb niet behoefte om te kleuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |