quote:Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom, met name het zusje van Monidique.
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie kan Klopkoek uit z'n depressie halen?
Misschien moet EchtGaaf zijn zeepje laten vallen.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie kan Klopkoek uit z'n depressie halen?
Ook nostalgie heeft zijn grenzen.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:35 schreef Apropos het volgende:
Ik ben, vrees ik, verder uitgekeken op Van Kooten en De Bie.
Een hemellichaam is niet meer dan een bejaardequote:
Dat sowieso, maar ik had ook Griekenland - Rusland goed.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@monolith: Jij hebt zeker onsportief de extra vragen beantwoord om aan je punten te komen in de EK-pool?
Nou, "hilarische clip" en echt behoorlijk harde tyfusherrie hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:38 schreef sneakypete het volgende:
M.O.D. is het rechtse/arbeiders/republikeinse antwoord op de gevestigde orde van bandjes als rage against the machine en SOAD. Houdt je van harde tyfusherrie, van humor, van politiek incorrecte grappen en texten met een 'rechts' tintje, dan is dit waar je een cd van moet kopen, dus een leuke tip voor menig fokuser!
Wat? Er zijn extra vragen?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
@monolith: Jij hebt zeker onsportief de extra vragen beantwoord om aan je punten te komen in de EK-pool?
Ja.quote:
Ppfff, wat belachelijk! ... Niet dat ik zou winnen, maar nu heb ik toch 200+ punten minder!quote:Op zondag 15 juni 2008 12:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja.De hele competitie is vervalsd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |