Heb een poosje zitten dubben over waar ik het zou neerzetten, maar doe hem toch maar in deze.
Zeven weken geleden miskraam gehad, was toen ruim vijf weken zwanger. Allemaal heel erg emotioneel en verdrietig, niet echt super kunnen verwerken want alas, ik werd gelijk weer zwanger. Zit nu in week 7 van zwangerschap nummer 2 en het is godskolere iedere dag teringstress. Mijn excuses voor de harde taal, maar ik word gek van de onzekerheid. Eerst de angst of het allemaal wel goed gaat, iedere dag een klein beetje bloedverlies, andere zwangerschapsverschijnselen, met andere woorden, onzekerheid alom. Ben ik van het weekend iets te hard uit mn dak gegaan en kreeg ik bloed. Veel bloed. Ik helemaal in paniek om miskraam nummer 2, dus heb ik gisteren de vlos gebeld en die zei no worries, dat komt door het dansen, baarmoedermond dun en gevoelig, zo lang het bruin is hoef je je geen zorgen te maken en anders had je nu al kramp gehad. Eindelijk was ik een beetje gerustgesteld. Naarmate de dag vorderde werd het bruine bloed steeds minder en gisteravond had ik helemaal nergens last van. Voorzichtig nog seks gehad, want met alle stress heb ik dat twee weken van me afgehouden.
En nu godverdomme vanmorgen wakker geworden en helderrood bloed. Zal vast geen contactbloeding zijn want anders was het bruin geweest. M'n stemming weer volledig omgeslagen naar absolute stress, zit hier 'gezellig' op mn werk naast alle verplichtingen door te wachten op miskraam nummer 2, ik wil gewoon naar huis, ik wil gewoon naar bed, de komende 48 uur m'n bewustzijn volledig uitschakelen en daarna wakker worden om te kijken of het wel of niet foute boel is. Ik word hier helemaal knettergek van. Ik heb geen enkel flauw idee hoe ik het miskraam spook weg kan krijgen, of ik dat uberhaupt zou moeten willen en kunnen.
Zo nog maar eens de vlos bellen, maar wat kan die nog voor me betekenen..

"afwachten". Er zijn geen open plaatsen bij ze, en zelfs als dat wel zo is kan ik nu niet meer van Amsterdam naar Ijsselstein komen want kut ovstaking. godver!