ik zou sowieso je gezondheid voorop laten staan.. en dan neem ik aan dat elke werkgever wel enige coulantie toont voor dit soort dingenquote:Op maandag 16 juni 2008 17:13 schreef Fuente het volgende:
Een boxkleed is een soort dikke deken, met meestal een leuk printje erop
Wat gaat het hard hier met de berichtjes!
Ik heb even een vraag. Ik heb erg veel last van mijn bekken en schaambot. Bij Sara had ik dit ook, maar niet vergelijkbaar met nu. Ik werk momenteel 38 uur (de bedoeling is dat ik over 3 weken een dag minder ga werken), maar ik trek het absoluut niet meer. Ik kan niet goed zitten (heb zittend beroep) en ga met name ;s avonds echt stuk van de pijn.
Wat nu? Ik wil morgen eerst naar de HA gaan, de verloskundige raadt fysio aan, maar hoe ga ik dit oplossen met mijn werk? Ik ben uitzendkracht, dus ergens ook wel bang dat ik hier problemen mee krijg. Anderzijds gaat dit zo gewoon niet goed. Heeft iemand hier ervaring mee?
Stom is dat he, registreren die dingen dan zo slecht of zetten ze m soms gewoon op de verkeerde plaats ofzo....quote:Op maandag 16 juni 2008 17:43 schreef Troel het volgende:
Bla, ik had ook dat de CTG nauwelijks bewegingen vastlegde. Zelfs niet toen er echt overduidelijke weeen waren en je het gewoon aan mijn buik kon zien.
minder werken zou geen probleem moeten zijn hoor: http://www.kennisring.nl/smartsite.dws?id=35290quote:Op maandag 16 juni 2008 17:13 schreef Fuente het volgende:
Een boxkleed is een soort dikke deken, met meestal een leuk printje erop
Wat gaat het hard hier met de berichtjes!
Ik heb even een vraag. Ik heb erg veel last van mijn bekken en schaambot. Bij Sara had ik dit ook, maar niet vergelijkbaar met nu. Ik werk momenteel 38 uur (de bedoeling is dat ik over 3 weken een dag minder ga werken), maar ik trek het absoluut niet meer. Ik kan niet goed zitten (heb zittend beroep) en ga met name ;s avonds echt stuk van de pijn.
Wat nu? Ik wil morgen eerst naar de HA gaan, de verloskundige raadt fysio aan, maar hoe ga ik dit oplossen met mijn werk? Ik ben uitzendkracht, dus ergens ook wel bang dat ik hier problemen mee krijg. Anderzijds gaat dit zo gewoon niet goed. Heeft iemand hier ervaring mee?
ehh stom misschien dat ik het zeg, maar is een verklaring van je vk niet genoeg?? verdorie je moet al genoeg dingen ondergaan als je zwanger bent, laat dat in iig niet een niet-deskundige arts aan je buik frummelen .. daar zijn vk'z en gyns voorquote:Op maandag 16 juni 2008 18:09 schreef Fuente het volgende:
Ok, dan ga ik het morgen bespreken op m'n werk, en meteen even een afspraak maken met de HA, ik neem aan dat ik dan ook naar de arboarts via mijn werk moet toch?
Ik ga me er ook niet meer druk om maken. Ik vind het wel even goed zo, ik moet nog een behoorlijke tijd voor ik beval dussuh...
een telefoontje dat je een verklaring wil lijkt me voldoende, kreeg ik ook toen ik het ziekenhuis onder behandeling was voor mijn eerste (had toen een verklaring nodig voor de sociale dienst en ik kreeg hem zonder meer)quote:Op maandag 16 juni 2008 18:59 schreef Fuente het volgende:
Is op zich ook zo, maar ik moet pas over 2 weken naar de VK, en ik vind het ook zo wat om hier een extra afspraak voor te maken.
Een zwangerschapsverklaring is iets heel anders dan een verklaring die je kan gebruiken om minder te hoeven werken. Lijkt me niet meer dan normaal dat je in het laatste geval in ieder geval even langsgaat bij VK of arbo-arts voor een check-up.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:19 schreef DJMO het volgende:
ik kon die verklaring toen zo ophalen, weet niet hoe nu gaat natuurlijk, maar ik had toen ook niet echt supverveel klachten, alleen rugklachten, maar de zwangerschapsverklaring kreeg ik zo mee.
in het geval dat de VK al op de hoogte is van de klachten, hoef je volgens mij niet langs.. en ze wilden mij destijds ook een arbo arts laten voelen en prutsen aan mijn buik, maar dat heb ik mooi geweigerd.. die man of vrouw is niet opgeleid om zwangerschapsklachten te onderzoeken/onderkennem.. stel dat er ook maar iets fout gaat.. dan zit ik liever bij een VK of een gyn hoor..quote:Op maandag 16 juni 2008 19:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Een zwangerschapsverklaring is iets heel anders dan een verklaring die je kan gebruiken om minder te hoeven werken. Lijkt me niet meer dan normaal dat je in het laatste geval in ieder geval even langsgaat bij VK of arbo-arts voor een check-up.
Ik had me al gemeld vandaag hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 19:29 schreef marit1978 het volgende:
ehm...wááááár is KD !?
wááááár is Mrien !?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |