Ik heb er meerdere maar geef ze liever weg aan de koper van de hoodie als giftquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:55 schreef Bleekmiddel het volgende:
verkoop je de oranje Rockstarlogo sticker ook los?
20 euro, te laag, maar genoteerd.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:55 schreef RacerDKB het volgende:
Ik bied trouwens 20 euro, tis een begin.
Jammer.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:56 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere maar geef ze liever weg aan de koper van de hoodie als gift
Stiekem toch genoteerdquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:00 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Jammer.
(stieken bied ik toch 4 euro inclusief verzenden voor die sticker)
Genoteerd. Nog steeds te laag, dan verkoop ik de stickers er liever los naast.quote:
Genoteerd. Krijg je 3 stickers: de grote gtaiv sticker en 2 stickers naar keuze.quote:
Ik heb een extra rockstar sticker, voor 4 euro issie van jou.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:00 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Jammer.
(stieken bied ik toch 4 euro inclusief verzenden voor die sticker)
pm maar waar ik het naar kan overmaken.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:43 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik heb een extra rockstar sticker, voor 4 euro issie van jou.
Je hebt pmquote:Op maandag 16 juni 2008 19:26 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
pm maar waar ik het naar kan overmaken.
Genoteerd!quote:
Nee, die wilde GizartFRL graag hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef Bleekmiddel het volgende:
Heb je ook nog die hamburger sticker? zo ja voor hoeveel verkoop je die?
Helaas, je bent te laat. Je had tot 12 uur vanmiddag de tijd om hoger te bieden dan 60 euro.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:37 schreef Glennz het volgende:
ik bied 65 met alle stickers
oh, dat had ik niet gelezen. ehm 5,- incl. voor alle (overgebleven) stickers?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:38 schreef Govinda het volgende:
[..]
Helaas, je bent te laat. Je had tot 12 uur vanmiddag de tijd om hoger te bieden dan 60 euro.
Je kan nog wel bieden op de overgebleven stickers: een rockstar sticker, een tw@ internet cafe sticker, een swingers sticker en de 4 character stickers. Ik ga de stickers hoe dan ook niet gebruiken dus met een leuk bod kunnen ze van jou zijn.
Gaaf!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:54 schreef Bleekmiddel het volgende:
Bedankt, geweldig mooie sticker. Kheb hem op mijn eee pc geplaktweer eens wat anders dan een apple logo
[ afbeelding ]
ja helaas welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:06 schreef RacerDKB het volgende:
De Burger Shot en LCPD stickers zijn dus al weg?
Zonde dat je hem gaat dragen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:47 schreef GizartFRL het volgende:
Vandaag binnengekregen.
Super verpakt.
Past perfect ( alleen niet te heet wassen.) )
Bedankt voor de afhandeling.
Goed om te horen, veel plezier met dragen!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:47 schreef GizartFRL het volgende:
Vandaag binnengekregen.
Super verpakt.
Past perfect ( alleen niet te heet wassen.) )
Bedankt voor de afhandeling.
Er is al een bod voor 10 euro inclusief verzenden voor alle overgebleven stickers dus als je interesse hebtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoeveel wil je hebben voor één rockstar sticker, de niko bellic sticker en de tw@t sticker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |