Ik heb het even bij de site-admins neergelegd!quote:Op donderdag 11 september 2008 14:31 schreef slashme het volgende:
Ik schiet regelmatig motorsport en ben van plan om volgend jaar het MX en Supermoto kampioenschap te gaan volgen. Is het interessant voor Fok!sport om daar foto verslagen van te publiceren?
Dank daarvoor, ik heb het even voorgelegd aan alle FOK!sport SA'squote:Op donderdag 11 september 2008 16:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb het even bij de site-admins neergelegd!
Tippie voor de volgende keer: Doe er een linkje bijquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:07 schreef Sally het volgende:
Ik heb in SPO (forum van FOK!sport) een oproep gedaan voor een verslaggever en/of fotograaf.
Naar een priveforum??quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tippie voor de volgende keer: Doe er een linkje bij
Wat is er privé aan SPO?quote:
Ik was nou juist in de veronderstelling dat je HIER iemand zocht. En dan is het wel handig WAAR iemand van hier moet kijken.quote:En ik heb DAAR nou juist naar HIER gelinkt
Lieve schat, Sportplaza (SPO) is het priveforum van de FOK!sportcrew, ik denk dat je SPT bedoeltquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat is er privé aan SPO?
[..]
Ik was nou juist in de veronderstelling dat je HIER iemand zocht. En dan is het wel handig WAAR iemand van hier moet kijken.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:49 schreef x-tremed het volgende:
Misschien makkelijk om te melden waar het evenement is
Staat 2 keer in mijn post...quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:02 schreef Xilantof het volgende:
Beste FOK!fotografen,
Voor het Jägermeister Wake Riderz event zoeken we een fotograaf die deze dit evenement zou willen verslaan! Het betreft een weekend lang wakeboard event in Almere. Let wel! Dit evenement is al dit weekend (13-14 september)!
[...]
Hieronder nog een nieuwsbericht betreffende dit evenement.
Het Jägermeister Wake Riderz event
Op zaterdag 13 en zondag 14 september zal bij Kabelskibaan Het Lido in Almere de vierde editie van het spectaculaire wakeboard event, Jägermeister Wake Riderz, plaatsvinden. Net als vorig jaar reist er weer een sterk deelnemersveld met internationale en nationale toppers af naar Almere. Zij zullen in drie disciplines voor actie zorgen; best trick, big air en obstacles. Nieuw dit jaar is de BMX lakejump contest waarbij BMX bikers via een schans het water inspringen met de meest waanzinnige tricks.
[...]
quote:Mogelijk heb ik nog wel een fotograaf nodig voor een sportief evenement met interviews met sporters en organisatie, op vrijdag 26 september, zijn er mensen die NU al weten dat ze kunnen???
Was wel handig ja, ik moet er even inkomenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:05 schreef x-tremed het volgende:
had het ook niet over de post van jou
maar van Sally
[..]
Wat is daar te doen dan? In de Amsterdamse sportkalender kan ik niks vinden op die datum.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Was wel handig ja, ik moet er even inkomen
Het is in Amsterdam. Vrijdag 26 september.
Ik wil wel met je mee hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Was wel handig ja, ik moet er even inkomen
Het is in Amsterdam. Vrijdag 26 september.
Ik kan dus niet die dag... Cursus in Driebergenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:13 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik wil wel met je mee hoorIk zal kijken of ik die dag vrij kan krijgen....
Ik praat mss voor mijn beurt en heb geen idee waar jijzelf mee zit, maar we hebben morgen nog in Amsterdam voor de Wake Ridersz?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:28 schreef Ynske het volgende:
Xill, lief dat je aan me dacht voor dit weekend. Helaas ben ik nog niet in staat om 2 dagen achterelkaar veel te doen.
ik zit momenteel nog in Heerlen, kom woensdag pas terug richting Utrecht, dus helaas gaat dat niet lukkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik praat mss voor mijn beurt en heb geen idee waar jijzelf mee zit, maar we hebben morgen nog in Amsterdam voor de Wake Ridersz?
Oh ja, dat was ook zo schatquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kan dus niet die dag... Cursus in Driebergen![]()
Maar zaterdag wel, daar stond toch al een date voor?
K, toch bedankt!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zit momenteel nog in Heerlen, kom woensdag pas terug richting Utrecht, dus helaas gaat dat niet lukken
Ik geef het even door aan de persoon die over de accreditaties gaat: Nuongirlquote:Op zondag 14 september 2008 03:26 schreef Marc H het volgende:
Kan je wat meer info geven over 26 september? In principe kan ik wel.
Ik voeg ze nog even snel toe !quote:Op maandag 15 september 2008 23:14 schreef CompuMess het volgende:
Bericht op de frontpage: Bollenschuur in as gelegd
Ik heb hier een stapeltje foto's bij, ze zijn inmiddels richting redactie verzonden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een beurs voor fotografen of iets dergelijks?quote:Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben morgen @ de photokina, moet ik nog plaatjes schieten?
Enkel de grootste van Europaquote:Op maandag 22 september 2008 20:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is een beurs voor fotografen of iets dergelijks?
Dat zou ook alleen al leuk zijn voor een eventueel topic hiero. Dus dat mag best!quote:
Ik gooi het even achter neer, dan heb je mss sneller antwoordquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:02 schreef Erasmo het volgende:
http://www.nu.nl/news/176(...)levert_niets_op.html
Is er nog interesse naar een plaatje van desbetreffende juwelier? Dan spring ik straks na het werk even op de fiets
Primaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik gooi het even achter neer, dan heb je mss sneller antwoord
Als je daar speciaal voor op de fiets moet stappen is dat wel een beetje overdrevenquote:
10 minuten fietsenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je daar speciaal voor op de fiets moet stappen is dat wel een beetje overdrevenTe veel van het goede
maar bedankt voor het aanbod! Ik heb over een tijdje wel een ander project maar dat hoor je nog wel
Hebbesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
10 minuten fietsen
Ze zitten in je inbox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |