Dank je :-)quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Toch niet gewoon Billie Holiday met Speak Low?
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:39 schreef godard_k het volgende:
een minimal nummer met de tekst:
I talk all day
and You talk all night
But you don't know what will come you way
iemand?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 juni 2008 11:45 schreef keezert het volgende:
HELP
Ik was gister bij Guus Meeuwis en daarvoor was er een 538-DJ die een heel vet nummer (echt een feestnummer) draaide, het ging alleen maar zo:
woooooooooooh hoooooooooooooooh wooooooooooooooooooh hoooooooooooooooooooh
volgens mij een nederlands nummer, iemand een idee?
bedankt
Origineel: Pennywise - Bro Hymnquote:Op maandag 16 juni 2008 11:45 schreef keezert het volgende:
HELP
Ik was gister bij Guus Meeuwis en daarvoor was er een 538-DJ die een heel vet nummer (echt een feestnummer) draaide, het ging alleen maar zo:
woooooooooooh hoooooooooooooooh wooooooooooooooooooh hoooooooooooooooooooh
volgens mij een nederlands nummer, iemand een idee?
bedankt
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:56 schreef MilkyWay het volgende:
Een nummer dat de laatste tijd wel vaker op de radio is.
Een bekende beat met een man erdoorheen die zegt:
Prove like me, walk like me, talk like me, sing like me, war like me (of iets dergelijks)
Weet iemand?
Ja .. en dan met de man erdoorheen.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:13 schreef sgleeffers het volgende:
Weet iemand welk nummer hier wordt gedraaid? En of het uberhaupt ergens te vinden is?
Those 3 - C'est Toothbrush Party (Cd: Flippo Flash Hits Volume 2)quote:Op maandag 16 juni 2008 19:44 schreef InProduction het volgende:
www.skoftigmooi.nl/lala.wav
Opgenomen in de kroeg tijdens Nederland - Frankrijk, muziek is vrij goed te horen.
Debonair Samir - Samir's theme (Tomcio's Rumble Edit)quote:Op maandag 16 juni 2008 20:13 schreef sgleeffers het volgende:
Weet iemand welk nummer hier wordt gedraaid? En of het uberhaupt ergens te vinden is?
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ah, had even langer moeten luisteren.
Donroyco heeft de goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |