Vanaf utrecht maar 1,5 uurquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:58 schreef dr.dunno het volgende:
tering leeuwarden, daar gaat toch niemand beneden assen naartoe rijden
Probleemloos!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:58 schreef dr.dunno het volgende:
tering leeuwarden, daar gaat toch niemand beneden assen naartoe rijden
Kerosine snuiven is OK!quote:Op zondag 15 juni 2008 13:00 schreef elcastel het volgende:
Ow en het programma is inderdaad gewoon ruk, maar ja, ik moet hè ...
Dat is het inderdaad. Verder verwacht ik dat het weer goed gaat lopen qua parkeren zoals het vroeger ging, itt 2 jaar terug toen de terugweg dramatisch verliep. Maar ja, toen had je de B.A.'s. Ik baal overigens enorm dat Patrouille de Suisse niet komt, daar heb ik vorgie keer nog meer van genoten (nou ja ongeveer dan), dan van de B.A.'s ...quote:
Parkeergeheimpje in je PMquote:Op zondag 15 juni 2008 16:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. Verder verwacht ik dat het weer goed gaat lopen qua parkeren zoals het vroeger ging, itt 2 jaar terug toen de terugweg dramatisch verliep. Maar ja, toen had je de B.A.'s. Ik baal overigens enorm dat Patrouille de Suisse niet komt, daar heb ik vorgie keer nog meer van genoten (nou ja ongeveer dan), dan van de B.A.'s ...
Ik kom eigenlijk vooral voor de Mirages nu ze er nog zijn.
Als je een scanner hebt kan je mits het toelaat de boel opnemen. Ik weet alleen (nog) niet welke frequenties zijn gereseveerd voor de demo'squote:Op woensdag 18 juni 2008 13:33 schreef -lucas- het volgende:
Beetje offtopic, maar jullie als ervaringsexperts -
Hoe zit het qua geluid op die dagen? Ik ben van geluid wat jullie van beeld zijn - verzamelaar zeg maarHoewel ik ook net een Sony Alpha 200 heb gekocht, maar goed.
Valt er een beetje een en ander op te nemen aan voertuig en vliegtuig geluiden of is het een enorm kabaal van muziek en publiek?
Groet,
Lucas.
Een scanner? Ik bedoel gewoon een portable audio set + (niet wireless) microfoons.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Als je een scanner hebt kan je mits het toelaat de boel opnemen. Ik weet alleen (nog) niet welke frequenties zijn gereseveerd voor de demo's
Dank! Daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:30 schreef RonaldV het volgende:
Vergeet het maar. Je hebt de hele dag te maken met omroepberichten, over het hele veld. Op sommige plekken kun je de berichten 4 of 5 keer horen, en bijna altijd boven het vliegtuiglawaai uit. Zelfs buiten het veld valt er niet aan te ontkomen, die speakers dragen echt ver. Als je de vliegtuigen wilt opnemen, ga dan zondag nog eens naar Leeuwarden. Zondag aan het begin van de middag vertrekken de meeste gasten.
Had je graag op de foto gezet.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:38 schreef loehoes het volgende:
Ook thuis, geen foto's maar hard gewerkt bij de snacktent haha.
Links voor bij de baan & vliegshow etcquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Had je graag op de foto gezet.Welke snacktent? Er stonden er nogal wat...
800 fotos gemaakt trouwens..
Vlakbij die grote vliegtuigen? Goede kans dat je me aan je stand hebt gehad.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:07 schreef loehoes het volgende:
[..]
Links voor bij de baan & vliegshow etc![]()
Wel top plek, kon alles goed zien.
Zag vooral ook heel wat heerlijke lensjes & camera's voor bij komen!
Ehm, beetje waar de straaljagers etc de lucht in gingen, dus zag ze niet echt 'rijden' maar bij mij waren de meeste al (bijna) van de grond.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Vlakbij die grote vliegtuigen? Goede kans dat je me aan je stand hebt gehad.![]()
Ik was die ene uit 100.000
[spuit 11]quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:33 schreef -lucas- het volgende:
Beetje offtopic, maar jullie als ervaringsexperts -
Hoe zit het qua geluid op die dagen? Ik ben van geluid wat jullie van beeld zijn - verzamelaar zeg maarHoewel ik ook net een Sony Alpha 200 heb gekocht, maar goed.
Valt er een beetje een en ander op te nemen aan voertuig en vliegtuig geluiden of is het een enorm kabaal van muziek en publiek?
Groet,
Lucas.
Donequote:Op maandag 23 juni 2008 11:55 schreef elcastel het volgende:
Ow ja, @ Tecnix, misschien kun je je foto's even nummeren ? Dat is wat makkelijker als je wat over je foto's wilt horen/weten.
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:55 schreef Boesj het volgende:
Was weer super! Omdat ik in Leeuwarden woon moest ik er natuurlijk wel even heen. Bij deze mijn eerste bijdrage aan FotCommentaar is natuurlijk meer dan welkom
1.
[ link | afbeelding ]
2.
[ link | afbeelding ]
3.
[ [url=http://farm4.static.flickr.com/3123/2603161319_b6eee00e45.jpg?v=0]afbeelding ][/url]
4.
[ [url=http://farm4.static.flickr.com/3084/2603985560_b6de7bbec2.jpg?v=0]afbeelding ][/url]
5.
[ link | afbeelding ]
6.
[ link | afbeelding ]
7.
[ link | afbeelding ]
8.
[ link | afbeelding ]
9.
[ link | afbeelding ]
10.
[ link | afbeelding ]
Ik vind dat het geel van de heli lekker afsteekt op het wolkendek op foto 2. Foto 6 en 7 vind ik erg lekker, kleuren kloppen precies en foto 9 is ook erg lekker hoor. Moet ik erbij zeggen dat die Solo Display altijd wel uit de verf komt, ik heb een vergelijkbare plaat hier in mijn huiskamer hangen trouwens.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |