Komt door die Matthaus. Ik heb alles over hem proberen te verdringenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, we vergeven het je niet. 1988 is basiskennis.
Jazeker wel. Hugo Walker was freelance-verslaggever en is voor aanvang van het EK in 2000 gestopt omdat hij enkel kleine wedstrijden kreeg. Geniale zet van de NOS destijds.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:00 schreef RayMania het volgende:
Nog niet, kan maar weinig fragmenten vinden van hem. Hij deed nooit EK's en WK's dacht ik, dus ik ga maar eens graven in de competitie.
Lijkt me leukquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:42 schreef RayMania het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als ik er fragmenten tussen gooi van gemiste strafschoppen en de oorzaak van een strafschop? Van die laatste zijn ook zeker leuke fragmenten te vinden.
Tof ideequote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:42 schreef RayMania het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als ik er fragmenten tussen gooi van gemiste strafschoppen en de oorzaak van een strafschop? Van die laatste zijn ook zeker leuke fragmenten te vinden.
Stuur maar een PM dan help ik welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:15 schreef RayMania het volgende:
Ik zoek bepaalde bekende fragmenten, maar echt onvindbaar.
Ik had zelfs promotie gemaakt op FOK!sport!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |