Not all hope is lost, mijn zusje werkt daarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is blijkbaar alleen voor werknemers; had ik niet eerder gelezen en dus ook niet eerder gemeld. Scusi.
Psies, vertel Geqxon...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:56 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ga je er nog eentje kopen?![]()
Of bedoel je dat Apple een nieuwe maakt.
Gloednieuwe. Mijn oude is sloom. Ik heb er weer Leopard op gezet, maar ik word moe van al dat gewacht.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:56 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ga je er nog eentje kopen?![]()
Of bedoel je dat Apple een nieuwe maakt.
Mijnes is anders heel snelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gloednieuwe. Mijn oude is sloom. Ik heb er weer Leopard op gezet, maar ik word moe van al dat gewacht.
Nicequote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gloednieuwe. Mijn oude is sloom. Ik heb er weer Leopard op gezet, maar ik word moe van al dat gewacht.
Ik merk dat hij gewoon niet meer brand-new is. Een foto in iPhoto openen duurt al snel een seconde of 1 a 2, en het scherpmaken van de foto ook. Klinkt lui, maar ik wil dat het gewoon weer flitst. En dan heb je toch echt een 64bits 2.4Ghz C2D nodig.quote:
Eerst nog even de financieën inplannen.quote:
Hmm, das altijd een vervelend stapje tussen het bedenken van de aankoop en daadwerkelijk de aankoop doenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:32 schreef Geqxon het volgende:
(...)
Eerst nog even de financieën inplannen.
Ik kan het prima nu kopen, maar ik moet nog wel geld op mijn rekening hebben staan als het collegegeld afgeschreven wordt, of wanneer ik in het buitenland geld wil pinnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:35 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Hmm, das altijd een vervelend stapje tussen het bedenken van de aankoop en daadwerkelijk de aankoop doen
Zeg eens eerlijk; vergt het veel wilskracht om m niet NU te gaan halen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan het prima nu kopen, maar ik moet nog wel geld op mijn rekening hebben staan als het collegegeld afgeschreven wordt, of wanneer ik in het buitenland geld wil pinnen.
Of naar mijn moeder, of naar een neefje.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:46 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Je "oude" MB gaat in de verkoop of die hou je 'voor erbij'?
Is die niet Core 2 Duo met 64-bits? Goed, persoonlijk vind ik het gewoon niet snappy. Dat ik iets simpel als iCal opstart en het niet direct opent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Pfff, oude 1.1 Macbook werkt echt wel prima met 2,0 Ghz en 2 GB aan RAM. Ik kan niks traags erop merken. iMovie ook een genot om in te werken. Geen irritante vertragingen oid..
Huh? Hebben ze Fok! weer gereboot, of lijkt Fok! weer sneller te zijn in FF3..
Omdat het een Silverlight stream is tegenwoordig... No problem toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
En waarom moet ik Silverlight installeren als ik een wedstrijd op de EK2008.nos.nl site wil zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |