Lekker. Ik heb hem al gedraaid , niets bijzonders ..quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nu nog 2.98GB... Godver een 56k modem is nog sneller dan mijn internet verbinding
Ik ga hem zo installerenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:56 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb hem al gedraaid , niets bijzonders ..
Is dat de UVA? Want dan laat ik mijn geliefde er ook even eentje bestellen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Misschien per instituut verschillend? Dit krijg ik in mijn mail
Besteld(e) product(en):
Adobe CS3 Design Premium (Site-License) NL
Platform: Apple Mac;
Medium: DVD
Prijs: ¤ 35,00
Bestelregelstatus: Betaling ontvangen
Totaalbedrag (inclusief BTW): ¤ 35,00
Maar dan heb je het ook wel over een school.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
INHOLLAND zal wel weer te karig zijn
* Juicyhil meldquote:
Geil he.quote:
Jouwe ook, wie is ze eigenlijk?quote:
Hij is sowieso niet fysiek open geweest. Dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Daarom was hij zo goedkoop dus .. maar goed als je bootloader naar de klote is moet de vorige eigenaar hem wel open hebben gemaakt. Dus dan kan hij niet nieuw zijn. Anders is hij nog te repareren ..
Als het maar een goed bewijs is dat je op die school zit. Overigens hoeft een ov-kaart niet.quote:
Hogeschool Utrecht, doet helaas ook niet mee. Hier staan ook nog prijzen van in de 300 euro.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ben er ook nog niet mee bezig geweest; eerst de externe HD 's op orde brengen.
Overigens krijg ik net een maitlje van surfspot. Adobe Design CS3 Premium is te bestellen voor 35 euro. Nou, dat ga ik dan gelijk maar even doen.
zie hier voor meer info...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |