abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72820720
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:57 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Doe geen moeite, deze user is niet meer
oh?
Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^
pi_72821228
Gereanimeerd account
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72821313
Alive and well...

ik was dood, maarja daarvoor moet ik in truth zijn om dat uit te leggen denk ik
Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^
pi_73397007
Van de frontpage:

De Franse geheime dienst heeft gewaarschuwd voor een nieuwe methode waarmee radicaalislamitische zelfmoordenaars aanslagen kunnen plegen. Terreurnetwerk al-Qaeda is in staat bommen te maken die net als zetpillen in het lichaam kunnen worden ingebracht, berichtten Franse media vandaag.

De Franse geheime dienst beschrijft in een intern rapport hoe in augustus een zelfmoordenaar van al-Qaeda een bezoek bracht aan de Saudische prins en onderminister van Binnenlandse Zaken Mohammed ben Nayef, die de strijd tegen terrorisme leidt in Saoedi-Arabië. Toen de prins de terrorist ontving, bracht hij zichzelf tot ontploffing maar miste zijn doel.

De zelfmoordterrorist had de explosieven in zijn lichaam verstopt. Zo kon hij door veiligheidcontroles heen komen. Bewakers hadden de man toegestaan zijn mobiele telefoon bij zich te houden, waarmee de aanslagpleger de springstof in zijn lichaam liet ontploffen.

Straks standaard bij elke passagier op de luchthavens:

pi_73397221
Nee, het gaat hier om de implementatie van de full body röntgen scanners.

dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:40:58 #31
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73649704
Griep pandemie is wanhopige poging van Big Brother (Illuminatie/elites) om de menselijke evolutie naar hun hand te zetten.

En door mij daarom maar "even" ge debunked!
pi_73649958
Debunked? Er is niks debunked
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:52:38 #33
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73650117
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef Dragorius het volgende:
Debunked? Er is niks debunked
Tuurlijk wel anders klopt je logica neit!

Waarom dan niet trouwens?
pi_73650142
Laten we die discussie houden in het relevante topic, ok?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:58:13 #35
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73650291
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:53 schreef Dragorius het volgende:
Laten we die discussie houden in het relevante topic, ok?
Duurt anders wel lang die reactie, is het zo moeilijk dan?

Was zelf binnen een minuut of 10 klaar.
pi_75029390
Tip: Check de poll op de frontpage vandaag!
pi_75033368
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:10 schreef ToT het volgende:
Tip: Check de poll op de frontpage vandaag!
De vervolgvraag is: wat gaan 'we' er aan doen? Veel meer dan af en toe een mailtje sturen naar enkele parlementsleden en mijn stem deels laten afhangen van het partijstandpunt mbt de privacy kom ik niet. Is dat voldoende? Ik waag het te betwijfelen. Zou ik meer moeten doen? Ik vertel mezelf van wel, maar ik ben te lui om me daar ook echt toe aan te zetten. Misschien verdien ik dan ook wel niet beter dan een steeds ingrijpender bigbrotherstaat.
  donderdag 26 november 2009 @ 21:19:33 #38
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75034220
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:19 schreef slackster het volgende:
worden er vrijwel niet meer op BNW Topics gestart of ligt 't aan mij?
Gevolg van de almaar uitdijende gluurstaat. Men is bang geworden. De overheid is aan de winnende hand.
pi_75165507
Goftedomme zeg!!!

Van de frontpage:

De EU-ministers van Binnenlandse zaken en Justitie zijn vandaag akkoord gegaan met een zeer omstreden regeling. Deze geeft de VS de mogelijkheid om alle nationale en internationale bankoverboekingen in de EU-lidstaten in te zien.

Deze zogeheten Swift-regeling is zo omstreden, omdat niet bekend is wat de Verenigde Staten met deze gegevens doen. De Amerikanen zeggen toegang tot de gegevens te willen om beter te kunnen strijden tegen terrorisme.

Het Europees Parlement had er nog op aangedrongen om met de beslissing te wachten tot het EU-verdrag van Lissabon in werking is getreden. Dat verdrag, waardoor het parlement in deze kwestie zou mogen meebeslissen, wordt morgen van kracht.
pi_75175141
Aangezien hier in BNW vaak gezegd wordt dat men van jongs af aan geïndoctrineerd wordt op scholen, vond ik dit ook wel een goeie voor hier:

Van de Frontpage:

Kleuterjuffen vinden hun werk niet meer leuk. Ze komen onder meer in opstand tegen de Cito-toetsen, leermethoden en toenemende druk op de kleuters. Dat blijkt uit een enquête die het Onderwijsblad hield. Ruim 350 kleuterjuffen deden mee met het onderzoek; 90 procent vindt dat onderwijs aan de kleintjes te schools wordt.

Uit het onderzoek komt naar voren dat de juffen het onderwijs te veel verzakelijkt vinden. "Het speelse gaat eruit, het muzikale ook: alles wordt steeds meer prestatiegericht. Muziek is belangrijks om de kinderen iets nieuws te leren. Kleuters mogen geen kleuters meer zijn, blijkt uit de peiling."

Meer dan de heft van de geënquêteerden vindt dat de vaak geadviseerde werkbladen en lesmethoden in de kleuterklassen niet bijdragen aan goed onderwijs. Ze worden soms alleen gebruikt omdat het moet. Ook het gebruik van de Cito-toets gaat niet van harte.

Het onderzoek werd gehouden onder leerkrachten die in de jaren tachtig de opleiding tot kleuterjuf (Klos) hebben gevolgd. Sinds twintig jaar verzorgen de pabo's de opleiding. Het Onderwijsblad wordt uitgegeven door de Algemene Onderwijsbond.

(En dat in combinatie met het feit dat men met plannen bezig is om kinderen vanaf hun 2e levensjaar al naar school te laten kunnen gaan.)
pi_75311249
Even goed nieuws vanuit de politiek:

VVD-Kamerlid Van der Burg zegt:"Hou nou eens op met mensen te bedreigen en te dwingen."

( Kritiek op verkoopverbod onzuinig huis over het onverkoopbaar maken van slecht geïsoleerde huizen.)

Dus ook in de regering vinden sommigen dat de bemoeizucht soms te ver gaat!
pi_77061718
"Van al onze verworvenheden is vrijheid het meest dierbaar en het meest kwetsbaar." Met die woorden begon Geert Wilders vanmiddag zijn enkele minuten durende betoog tegen de rechtbank in Amsterdam.

Leek me wel toepasselijk voor hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')