Raggen met Coņo's... datz viesss Patrick!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:26 schreef Moozze het volgende:
Wat is conorach?
Ga je met het volksmobiel?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Quit crying emo kid!
Zelfs ik ga! Ben tegen drieeën thuis, en moet half zes alweer op het werk zijn. Dus.
Jawohl!quote:
Op zich wel, maar met het oog op eventueel je spullen nog willen verkopen later is het wel handig als ze er nog een beetje uitzien. Mijn Valvestate set is ook flink gehavend, klinkt nog prima maar ik krijg er geen klap voor terug zo. Als ik ooit nog een Orange setje ga kopen of een Mesa dan komt er wel een flightcase voor.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:56 schreef The_Dean het volgende:
We hebben de rommel niet voor de show! Raggen met die handel! Rock 'N Roll
dat dusquote:Op maandag 16 juni 2008 20:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als 't niet zo ver weg was kwam ik nog wel even!
Precies. Zaterdag ben ik nog in een dag vanuit Toscane naar Nederland geredenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:48 schreef brother52 het volgende:
ver weg? In nederland is alles dichtbij.
Daar heb ik niet zo veel aanquote:Op maandag 16 juni 2008 21:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Raggen met Coņo's... datz viesss Patrick!
Niet?quote:
pf, in Emmen zitten zelfs 2 Toscane's.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:50 schreef SNArky het volgende:
[..]
Precies. Zaterdag ben ik nog in een dag vanuit Toscane naar Nederland gereden.
Denk dat over de afsluitdijk en dan door Noord Holland het kortst is, maar ga het nog even opzoeken, als het niet veel scheelt kan het misschien wel.quote:
Ik ga!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:33 schreef SNArky het volgende:
Wie gaat er donderdag allemaal naar de cd-presentatie van Coņorach?
het was een dubbele regenboog he!! ja en ik heb er nog ene foto van ook..................quote:Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goffertpark dusMooie regenboog nog gezien?
Deze pagina gaat over mij, ja!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:25 schreef Jorikjet het volgende:
zo, me strat plus ook verkocht als het goed is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |