Niet rellen aubquote:
Oke Feesten ook goedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:40 schreef crv het volgende:
[..]
Niet rellen aubAlleen feesten [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Basel is een veels te leuke stad met zeer aardige mensen
Ben benieuwd hoeveel Nederlanders er deze komen. Zouden we de 100.000 halen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Oke Feesten ook goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gemakkelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 07:37 schreef crv het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel Nederlanders er deze komen. Zouden we de 100.000 halen?
Met de auto ookquote:Op zondag 15 juni 2008 17:19 schreef sander89 het volgende:
Met de ICE trein ben je binnen 7 uur in Basel, jammer genoeg heb ik het geld en tijd niet, anders was ik zeker gegaan.
Ja klopt als je goed door rijdt kan je dat ook in 6 uur rijden, alleen trein is wel stuk relexter, vooral terug lijkt me niks de volgende dag als je nog brak bent met de auto.quote:
Wat kost het dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 17:19 schreef sander89 het volgende:
Met de ICE trein ben je in 6 uur in Basel, jammer genoeg heb ik het geld en tijd niet, anders was ik zeker gegaan.![]()
Dat vraag ik mij ook af. Misschien een internet site met informatie?quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 17:25 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja klopt als je goed door rijdt kan je dat ook in 6 uur rijden, alleen trein is wel stuk relexter, vooral terug lijkt me niks de volgende dag als je nog brak bent met de auto.
Dat wil je niet wetenquote:
ja en als ze de weg voor je afzetten 4 uur. En niet iedereen woont in Maastrichtquote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Basel is maar 5-6 uurtjes rijden hoor, als je hem een beetje doorknalt.
Ben gisteren naar Lausanne gereden, en met afsluitingen valt het reuze mee voor zover ik het kon beoordelen.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:03 schreef crv het volgende:
[..]
ja en als ze de weg voor je afzetten 4 uur. En niet iedereen woont in Maastricht
Dat kan ik bevestigenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Basel is maar 5-6 uurtjes rijden hoor, als je hem een beetje doorknalt.
Ik weet niet of je de campings rondom Basel kan boeken?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:13 schreef LeChiffre04 het volgende:
ik ben ook van plan om te gaan. maar hoe doen jullie dat met slapen dan? gewoon ergens een tentje in de tuin plaatsen of wat?
Je hebt van die fancamps in de buurt. 20 euro pppn, zit vervoer naar de stad bij in. Als NL naar de finale gaat, gaan wij met de acht man waarmee we de afgelopen dagen zijn geweest misschien nogmaals, maar dan dus niet naar Bern maar naar Wenenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:13 schreef LeChiffre04 het volgende:
ik ben ook van plan om te gaan. maar hoe doen jullie dat met slapen dan? gewoon ergens een tentje in de tuin plaatsen of wat?
Kan je daar zonder reservering terecht?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt van die fancamps in de buurt. 20 euro pppn, zit vervoer naar de stad bij in. Als NL naar de finale gaat, gaan wij met de acht man waarmee we de afgelopen dagen zijn geweest misschien nogmaals, maar dan dus niet naar Bern maar naar Wenen
Nee, je moet wel even bellen voor een reservering. Dan krijg je een nummer, meld je je ter plekke, krijg je polsbandjes voor de camping en daarna kun je gewoon ergens een plekje uitzoekenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kan je daar zonder reservering terecht?
Rondom Basel zal het wel modderworstelen wordenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, je moet wel even bellen voor een reservering. Dan krijg je een nummer, meld je je ter plekke, krijg je polsbandjes voor de camping en daarna kun je gewoon ergens een plekje uitzoeken
www.fancamps.netquote:Op zondag 15 juni 2008 19:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kan je daar zonder reservering terecht?
Mwoah. Ik zat nu op een Fancamp in Dieterwil (of zoiets), daar heeft het ook stevig geregend donderdagavond. Echt schoon was het niet natuurlijk, maar het viel me goed mee.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:57 schreef crv het volgende:
[..]
Rondom Basel zal het wel modderworstelen worden
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah. Ik zat nu op een Fancamp in Dieterwil (of zoiets), daar heeft het ook stevig geregend donderdagavond. Echt schoon was het niet natuurlijk, maar het viel me goed mee.
Ja idd daar zitten wij ook over te denken. We willen dan ewl naar Wenen maar ik weet niet of ik het met mn 9 jaar oude 205'je aandurfquote:Op zondag 15 juni 2008 23:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Gezien het vele volk dat naar Basel wil zou je als je in het westen woont ook via Brussel en Parijs kunnen treinen.
Daar had ik helemaal niet aan gedacht, dat is natuurlijk als je jonger dan 26 jaar bent wel de goedkoopste manier om te reizenquote:Op zondag 15 juni 2008 18:29 schreef Raven_ het volgende:
Je kan trouwens tot 25 jaar een interrail ticket voor 150 euro krijgen. Kan je 5 dagen mee reizen...
Dus je kan EASY heen en terug.
http://www.interrailnet.com/2_buy_now
quote:Special trains Germany
There are some special trains in Germany that require a reservation or supplement. You can make reservations during your trip at most international train stations.
* ICE/IC/EC (¤3,50 in 1st & 2nd class)
* ICE Sprinter (1st class: ¤16,00 /2nd class ¤11,00 (incl. seat, newspapers, catering))
* Thalys (special fare)
* Berlin-Warszawa Express (between Berlin and Frankfurt/Oder ¤3,50 in 1st & 2nd class)
* Berlin Night Express (night train)
* DB Nachtzug (night train)
* CityNightLine (night train)
Hier stond ik, fancamp bij Bern. Bij Basel in de buurt weer ik niet hoe of wat.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:24 schreef crv het volgende:
[..]
De oficiele volgens www.fancamps.net zijn Camp Bubendorf & Camp Pratteln
probeer ze aan te klikken maar beide sites zijn retetraag
Als je weet dat de APK goed zit en het ding fatsoenlijk in onderhoud zit (verbruikt geen liters olie enzo) zie ik het probleem niet. Ik ben met m'n 11 jaar oude Almera ook volgestouwd (vier man + bagage) naar Bern gereden, dus dan moet dat met een 205'je ook wel lukken. Moest van tevoren naar de APK, even olie gecheckt (15k lang geen druppel verbruikt), ruitenvloeistof bijgevuld, bandjes opgepompt en gewoon gáánquote:Op zondag 15 juni 2008 23:38 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ja idd daar zitten wij ook over te denken. We willen dan ewl naar Wenen maar ik weet niet of ik het met mn 9 jaar oude 205'je aandurf
dagje uitstellen ivm oranjekoortsquote:Op maandag 16 juni 2008 12:27 schreef l3laster het volgende:Oranje legioen
kzou best ff met de auto op en neer willen knallen voor 3 daagjes... helaas heb ik dan eindgesprek op stage :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |