Rellen/Feesten
 Rellen/Feesten 

Niet rellen aubquote:
 Alleen feesten
 Alleen feesten  

Oke Feesten ook goedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:40 schreef crv het volgende:
[..]
Niet rellen aubAlleen feesten [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Basel is een veels te leuke stad met zeer aardige mensen

Ben benieuwd hoeveel Nederlanders er deze komen. Zouden we de 100.000 halen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Oke Feesten ook goed

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Gemakkelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 07:37 schreef crv het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel Nederlanders er deze komen. Zouden we de 100.000 halen?

Met de auto ookquote:Op zondag 15 juni 2008 17:19 schreef sander89 het volgende:
Met de ICE trein ben je binnen 7 uur in Basel, jammer genoeg heb ik het geld en tijd niet, anders was ik zeker gegaan.

Ja klopt als je goed door rijdt kan je dat ook in 6 uur rijden, alleen trein is wel stuk relexter, vooral terug lijkt me niks de volgende dag als je nog brak bent met de auto.quote:

Wat kost het dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 17:19 schreef sander89 het volgende:
Met de ICE trein ben je in 6 uur in Basel, jammer genoeg heb ik het geld en tijd niet, anders was ik zeker gegaan.

Dat vraag ik mij ook af. Misschien een internet site met informatie?quote:

quote:Op zondag 15 juni 2008 17:25 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja klopt als je goed door rijdt kan je dat ook in 6 uur rijden, alleen trein is wel stuk relexter, vooral terug lijkt me niks de volgende dag als je nog brak bent met de auto.
 Zet je hem toch op de auto-pilot
 Zet je hem toch op de auto-pilot

Dat wil je niet wetenquote:

ja en als ze de weg voor je afzetten 4 uur. En niet iedereen woont in Maastrichtquote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Basel is maar 5-6 uurtjes rijden hoor, als je hem een beetje doorknalt.

Ben gisteren naar Lausanne gereden, en met afsluitingen valt het reuze mee voor zover ik het kon beoordelen.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:03 schreef crv het volgende:
[..]
ja en als ze de weg voor je afzetten 4 uur. En niet iedereen woont in Maastricht

Dat kan ik bevestigenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Basel is maar 5-6 uurtjes rijden hoor, als je hem een beetje doorknalt.
 . Vier man + bagage in een luizige 1.4, met een stop van zo'n 20 min tussendoor, hebben er 5,5 uur over gedaan naar Nijmegen (±650 km).
. Vier man + bagage in een luizige 1.4, met een stop van zo'n 20 min tussendoor, hebben er 5,5 uur over gedaan naar Nijmegen (±650 km).

Ik weet niet of je de campings rondom Basel kan boeken?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:13 schreef LeChiffre04 het volgende:
ik ben ook van plan om te gaan. maar hoe doen jullie dat met slapen dan? gewoon ergens een tentje in de tuin plaatsen of wat?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |