Niet rellen aubquote:
Oke Feesten ook goedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:40 schreef crv het volgende:
[..]
Niet rellen aubAlleen feesten [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Basel is een veels te leuke stad met zeer aardige mensen
Ben benieuwd hoeveel Nederlanders er deze komen. Zouden we de 100.000 halen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Oke Feesten ook goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gemakkelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 07:37 schreef crv het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel Nederlanders er deze komen. Zouden we de 100.000 halen?
Met de auto ookquote:Op zondag 15 juni 2008 17:19 schreef sander89 het volgende:
Met de ICE trein ben je binnen 7 uur in Basel, jammer genoeg heb ik het geld en tijd niet, anders was ik zeker gegaan.
Ja klopt als je goed door rijdt kan je dat ook in 6 uur rijden, alleen trein is wel stuk relexter, vooral terug lijkt me niks de volgende dag als je nog brak bent met de auto.quote:
Wat kost het dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 17:19 schreef sander89 het volgende:
Met de ICE trein ben je in 6 uur in Basel, jammer genoeg heb ik het geld en tijd niet, anders was ik zeker gegaan.![]()
Dat vraag ik mij ook af. Misschien een internet site met informatie?quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 17:25 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja klopt als je goed door rijdt kan je dat ook in 6 uur rijden, alleen trein is wel stuk relexter, vooral terug lijkt me niks de volgende dag als je nog brak bent met de auto.
Dat wil je niet wetenquote:
ja en als ze de weg voor je afzetten 4 uur. En niet iedereen woont in Maastrichtquote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Basel is maar 5-6 uurtjes rijden hoor, als je hem een beetje doorknalt.
Ben gisteren naar Lausanne gereden, en met afsluitingen valt het reuze mee voor zover ik het kon beoordelen.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:03 schreef crv het volgende:
[..]
ja en als ze de weg voor je afzetten 4 uur. En niet iedereen woont in Maastricht
Dat kan ik bevestigenquote:Op zondag 15 juni 2008 19:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Basel is maar 5-6 uurtjes rijden hoor, als je hem een beetje doorknalt.
Ik weet niet of je de campings rondom Basel kan boeken?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:13 schreef LeChiffre04 het volgende:
ik ben ook van plan om te gaan. maar hoe doen jullie dat met slapen dan? gewoon ergens een tentje in de tuin plaatsen of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |