heel slecht bal kan niet vast gehouden wordnequote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:56 schreef popolon het volgende:
Wat is NL slecht zeg.
Ja jammer na Maandag idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:56 schreef popolon het volgende:
Wat is NL slecht zeg.
Het gaat gewoon een versnelling te snel voor Nederland momenteel. Maar zolang de Fransen die 1-1 niet maken zit een counter van Nederland er nog altijd in ...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
heel slecht bal kan niet vast gehouden wordne
Je bedoelt Kuytquote:
Nu moeten ze gewoon voor het resultaat gaan, maar ik denk dat Roemenie (en alle andere mogelijke tegenstanders) niet echt bang meer zullen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja jammer na Maandag idd.
Het is niet anders, gewoon met 1-0 winnen en je hoort mij niet klagen
Ja jemig, wat IS dit???quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:58 schreef haagse_elfje het volgende:
wie gaat eruit....
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO niet kuyt slechte wissel
KIm Holland valt in voor Ellen Duvalquote:
Goede wissel.quote:
blijven kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Dan maar ff op FOK!, ik kan het niet meer aanzien nu... Damn, funest voor de zenuwen dit...
als we v/d sar niet hadden wel jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:00 schreef kabelhaspel het volgende:
Het had al 5-1 kunnen zijn voor Frankrijk...
Mwa als het 1-0 blijft tegen een sterk Frankrijk levert dat hier en daar toch wel enig respect op denk ik zoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nu moeten ze gewoon voor het resultaat gaan, maar ik denk dat Roemenie (en alle andere mogelijke tegenstanders) niet echt bang meer zullen zijn.
Ja, je ziet dat we al meer dan een half uur onder druk staan. Om te voorkomen dat dat fout gaat, en om iets te breken, moet je een verdediger inbrengen. Kuyt is als werker juist van belang.quote:
én van persie.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:00 schreef 2Drix het volgende:
Mensen die liever Kuyt dan van Persie hebben!!!!
Okee, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Goede wissel.
Nu moeten ze mensen achterin houden ivm Robben, Persie, Ruud
quote:
Dank U.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
Kom maar op met de 2-0
Dat was ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:01 schreef 1shot1kill het volgende:
Wie was er nou over die wissels aan het zeiken?![]()
Wat een prachtige beweging van Ruud langs de zijlijn. Perfecte counter verder.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:02 schreef borisz het volgende:
Kan met niet schelen hoe we winnen als we maar winnen.
9 punten, 9 goalsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:02 schreef Bora-Bora het volgende:
Hup, we gaan verder voor 3-0.
Oranje heeft tenslotte een reputatie hoog te houden.
Hadden ze in de 1e wedstrijd maar moeten voetballen...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het land dat vandaag wilde voetballen afgestraft ...
Hij is messi en maradonna nietquote:
Inderdaad, na 3-0 tegen de wereldkampioen kun je niet met 2-0 tegen de vice-wereldkampioen aan komen zetten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:02 schreef Bora-Bora het volgende:
Hup, we gaan verder voor 3-0.
Oranje heeft tenslotte een reputatie hoog te houden.
Doen we wel eventjes horquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:03 schreef Soul79 het volgende:
Met zoveel mazzel moeten we wel Europees kampioen worden
Eigenlijk niet. Voor Italië moet dit een gelijkspel zijn. Nederland is nu zeker van de groepswinst en kan Roemenië rustig laten winnen zodat Frankrijk en Italië ongeacht hun resultaat onderling eruit liggen ...quote:
Zonder geluk win je geen toernooi. Mag het een keer meeziten voor ons.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:04 schreef Drolbaars het volgende:
als we van de sar niet hadden stond het nu iets van 2-6
En als je moeder een leuter had was het je vader geweestquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:04 schreef Drolbaars het volgende:
als we van de sar niet hadden stond het nu iets van 2-6
Welpies he!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:05 schreef Anonymousz het volgende:Wuppie wuppie wuppie we worden kampioen
quote:
Ze beginnen er volgens mij gewoon vooral fysiek door te zitten. Ze hebben een moordend tempo gespeeld van halfweg de eerste helft tot nu maar werden niet beloond/maakten het niet af.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze beginnen het kopje te laten hangen de fransen
Stiekem hebben die Fransen toch best humorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:06 schreef Bora-Bora het volgende:
Je kunt je niet voorstellen hoe IRRItant het is om deze wedstrijd met Franse commentatoren te zien!![]()
![]()
![]()
Ze staan met 2-0 achter, en nog gaan ze de zwakke punten van de nederlanders zitten uitmuggezifteren,
ipv eens over de eigen ploeg te gaan praten....![]()
![]()
Arrogante Fransozen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:07 schreef snadrem het volgende:
Waarom kijken ze zo moeilijk als ze zelf een overtreding begaan?
Ga op die blaren zitten
quote:
dat is inherent aan de fransenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:06 schreef Bora-Bora het volgende:
Je kunt je niet voorstellen hoe IRRItant het is om deze wedstrijd met Franse commentatoren te zien!![]()
![]()
![]()
Ze staan met 2-0 achter, en nog gaan ze de zwakke punten van de nederlanders zitten uitmuggezifteren,
![]()
Heerlijjkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:06 schreef Bora-Bora het volgende:
![]()
![]()
![]()
als als als....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:08 schreef magnifor het volgende:
Als Henry het afgemaakt had dan had nederland nog verloren ook, maarja als je zelf niet scoort dan scoort de andere ploeg wel.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En als je moeder een leuter had was het je vader geweest
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:08 schreef Dementor het volgende:
Van Persie ziet spoken binnen het 16 meter gebied.
En z hoort hetquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijjk
Wij zetten er twee extra aanvallers bij bij een voorsprong
Nee, dan gaat mn dochter naast dr schoene lopenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:09 schreef 1shot1kill het volgende:
2/3rde van de tijd zit erop, nog even 3-0 maken aub in het laatste gedeelte.
Me neither.... Nog eentje er bij inprikken en ik zit een stuk rustiger!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:09 schreef wdn het volgende:
Ik ben er eerlijk gezegd nog steeds niet gerust op
Overigens had ik dat gevoel ook bij Italiequote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:10 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Me neither.... Nog eentje er bij inprikken en ik zit een stuk rustiger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |