juich maar niet te vroegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:34 schreef sander89 het volgende:
Niet echt mooi voetbal, maar zolang we winnen maakt het niks uit
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou engelaar d'r uit. Die heeft geen bal goed geraakt
/signedquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:34 schreef tha_dark het volgende:
Ruud is tot nu toe de beste aan de kant van Nederland, en Engelaar de minste mi.
Sneijder speelde een prima pot tot dusver hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er mag gewisseld worden!
Sneijder te weinig gezien, Engelaar een stuk minder dan maandag, Ruud ook redelijk onzichtbaar.
Was gewoon slecht gedekt van Malouda.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:35 schreef wdn het volgende:
BBC:
Henry staat fout bij de corner waaruit werd gescoord.
Hij had 1 meter naar achteren moeten staan.
Van der Vaart speelt juist prima, liever Robben voor Sneijder...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:36 schreef golfer het volgende:
Engelaar valt deze wedstrijd tegen. Vervang die maar door Heitinga op het middenveld en laat Van Persie maar invallen voor van der Vaart.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
durven we robben op de plaats van der vaart te zetten
Je bedoelt Nederland - Zweden 4-2quote:
Ik zeg ook niet dat ie slecht speelt, maar hij moet meer in het spel betrokken worden/ meer meedoen aan het spelquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sneijder speelde een prima pot tot dusver hoor.
Weinig kansen gehad. Redelijk onzichtbaar ja maar speelt wel ijzer sterk. Goed aan het kaatsen, sterk in duels.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er mag gewisseld worden!
Ruud ook redelijk onzichtbaar.
Logisch hij is een bejaardequote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:34 schreef tha_dark het volgende:
Ruud is tot nu toe de beste aan de kant van Nederland
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Je bedoelt Nederland - Zweden 4-2
Spanje wordt groepswnnar denk ik
Argumentatie: Henry had niemand van NL in de buurt en hoort dan een man op te zoeken,quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Was gewoon slecht gedekt van Malouda.
Die ik overigens weer eens slecht vind spelen, onbegrijpelijk dat die bij Chelsea speelt en international is. Maar misschien datk iets niet zie
quote:
True, maar goed ook mede door engelaar die slecht speelt moet hij meer werk verrichten. Voornamelijk bulldozer werk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ie slecht speelt, maar hij moet meer in het spel betrokken worden/ meer meedoen aan het spel
Misschien Van Persie voor Engelaar en hem wat meer naar voren laten spelen? Kan hij de verdediging aardig bezighouden waardoor er ruimtes ontstaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:39 schreef tha_dark het volgende:
Engelaar > Heitinga
Voor de rest alles nog even laten staan, en dan kun je later altijd nog Van Persie of Robben inbrengen voor een van de aanvallende middenvelders.
dankzij Van der Sarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:41 schreef Rotterdammert het volgende:
Het is een klein wonder dat NL nog de 0 heeft gehouden dit toernooi, maar eens houd het geluk op!!
Klein wonder? Mwuah. Gewoon goed gekeept, niks te wonder.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:41 schreef Rotterdammert het volgende:
Het is een klein wonder dat NL nog de 0 heeft gehouden dit toernooi, maar eens houd het geluk op!!
Bij de eerste kwalificatie wedstrijd voor het wk is dat vroeg genoeg?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:41 schreef Rotterdammert het volgende:
Zou mooi zijn. Kun je goed gebruiken in de counter.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
jaja robben gaat spelen
Ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:42 schreef SeLang het volgende:
Dat gezicht van Cruyf toen er na 9 minuten werd gescoord
(ik neem aan dat ik hier in de UK dezelfde beelden zie?)
Wat ie goed doet, paar keer erg nuttig achterin. Dus misschien ook maar laten staan dan, Robben verdedigt toch minder mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True, maar goed ook mede door engelaar die slecht speelt moet hij meer werk verrichten. Voornamelijk bulldozer werk.
ja een ingetogen klappende cruyfquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:42 schreef SeLang het volgende:
Ik zag in de VS iig hetzelfdequote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:42 schreef SeLang het volgende:
frankrijk's tempo zal wel wat terugvallen hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:42 schreef 1shot1kill het volgende:
Ik denk toch dat we met een gelijkspel al blij moeten zijn als het zo doorgaat.
Dus jij zou Bouma, De Zeeuw en Heitinga erin zettenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:43 schreef Barca het volgende:
Robben of Van Persie? Hm ... ik zou juist kiezen voor een defensievere speler.
Sar;
Boulah, Ooijer/Mathijsen, Bouma;
Heitinga, Van Bronckhorst,
De Jong/De Zeeuw;
Kuyt, Sneijder;
Van Nistelrooy
inderdaad dan roep je de problemen over je afquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dus jij zou Bouma, De Zeeuw en Heitinga erin zetten?
weet niet of defensiever handig is, kans is groot dat je dan nog verder achteruti gaat lopen. Ik zou zeggen Heitinga voor Engelaar, rest laten staan. Robben voor eindfase als er ruimtes komenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:43 schreef Barca het volgende:
Robben of Van Persie? Hm ... ik zou juist kiezen voor een defensievere speler.
Sar;
Boulah, Ooijer/Mathijsen, Bouma;
Heitinga, Van Bronckhorst,
De Jong/De Zeeuw;
Kuyt, Sneijder;
Van Nistelrooy
Vind ik ook een beetje gek.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Same herequote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:43 schreef TornadoDK het volgende:
het mooiste is als het 1-0 blijdt dan heb ik mijn pool goed.
Maar voor mijn hart zou het beter zijn als ze er nog een paar inschoppen.
Ik denk dat we gewoon te verwend zijn geraakt afgelopen maandag. We mogen blij zijn dat we de 1-0 hebben gemaakt. Als Oranje dit kan consolideren dan zijn we wel door; positief blijven denken...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:37 schreef HPoi het volgende:
dit wordt kut zeg! Of we moeten de boel dichtgooien of weer echt gaan spelen!!!
Niet als ze voorin gaan wisselen wanneer nodig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
frankrijk's tempo zal wel wat terugvallen hoor
Ruud staats steeds waar Dirk hoort te staan en Dirk staat steeds waar Boula moet staan...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:46 schreef TC03 het volgende:
Van Nistelrooij staat prima. We zien hem niet veel in de aanval, maarja, Kuyt moet zo'n beetje in z'n eentje de Franse verdediging bezig houden. Gek hè.
Ja, Engelaar zit niet in de wedstrijd. De Jong heeft al een kaart en riskeert al een 2e. Al maakt het niet uit als hij tegen Roemenië niet mag spelen als we vandaag winnen. We hebben een defensieve middenvelder extra nodig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Stiekemmerdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
stiekem vind ik 't wel een leuke reclame (die van de AH)
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, als je Henry ermee knock out weet te gooien
Op de BBC wordt Van Nistelrooij de hemel ingeprezen, omdat hij de bal goed vast houdt. Helaas krijgt hij weinig steun van het middenveld.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:45 schreef degeilste het volgende:
Wat betreft de spelers, Engelaar valt nu inderdaad erg tegen en voor wat betreft Ruudje, die doet echt wel zijn werk. Als hij de bal heeft dan houdt hij er toch gemakkelijk 2 a 3 bezig zonder de bal snel te verliezen. Niet echt opvallen wat hij doet, maar het is vaak wel nuttig.
Geld zat he..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:46 schreef UncleSam het volgende:
Zoo lange AH reclame joh!
Dat is kwaliteitsreclame..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
stiekem vind ik 't wel een leuke reclame (die van de AH)
mag het toch niet hopenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:49 schreef wdn het volgende:
Gaan we nu 45 minuten hetzelfde krijgen als de laatste 15?![]()
quote:
dat dusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:49 schreef Susi het volgende:
Als we zo gaan doen zet ik de wedstrijd af
Ik kan helemaal niet tegen spanning
Nee, over een minuutje of 15 valt de 2-0quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:49 schreef wdn het volgende:
Als het bij deze stand blijft hoor je mij niet klagenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:49 schreef wdn het volgende:
zolang frankrijk er dan ook niet 1 in schiet zoals praktisch nu grrrrquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:49 schreef wdn het volgende:
Preciesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die gasten het niet helemaal begrepen
Nou maar hopen dat ie zijn kont niet afveegtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:52 schreef Palmboom313 het volgende:
het geluk hangt nog steeds aan de kont van van basten
engelaar...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:52 schreef Devious69 het volgende:
Is nou alleen robben gewisselt..voor wie?
de eerste 20 min NL. daarna FRquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:52 schreef BK89 het volgende:
Wie is er dominanter? Heb de eerste helft niet kunnen volgen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:52 schreef Devious69 het volgende:
engelaarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:52 schreef Devious69 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:42 schreef SeLang het volgende:
Engelaarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:52 schreef Devious69 het volgende:
Maakt niet uit, het voorkomt een goal. Moet een penalty zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:53 schreef Barca het volgende:
Oh, wel tegen arm ... maar niet opzettelijk.
Zit jij nu met een oranje vlaggetje tussen alle fransozen ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:53 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Yep, ik geloof dat we allemaal hetzelfde zien.
quote:
Blij dat 'ie 'm niet gaf. Maar ja, dan is gele kaart optelsom.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het voorkomt een goal. Moet een penalty zijn.
leek in de verste verte niet meer op voetbal waarmee hij bezig wasquote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:54 schreef detulp050 het volgende:
Wat een oliedomme flauwe overtreding van Ooijer.
Tis gewoon eerder Frankrijk dat de match in handen nam , denk ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:54 schreef Palmboom313 het volgende:
eerste 10 minuten zo goed en ze zijn zo ver afgezakt
Tot aan het doelpunt had Frankrijk ook al een licht overwicht, hoor. Het waren de minuten na de goal dat Nederland goed was.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:54 schreef Palmboom313 het volgende:
eerste 10 minuten zo goed en ze zijn zo ver afgezakt
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
oh oh oh oh wat heeft nederland veel engeltje op de doellat zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |