Vind ik ook een beetje gek.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dus jij zou Bouma, De Zeeuw en Heitinga erin zetten?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Same herequote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:43 schreef TornadoDK het volgende:
het mooiste is als het 1-0 blijdt dan heb ik mijn pool goed.
Maar voor mijn hart zou het beter zijn als ze er nog een paar inschoppen.
Ik denk dat we gewoon te verwend zijn geraakt afgelopen maandag. We mogen blij zijn dat we de 1-0 hebben gemaakt. Als Oranje dit kan consolideren dan zijn we wel door; positief blijven denken...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:37 schreef HPoi het volgende:
dit wordt kut zeg! Of we moeten de boel dichtgooien of weer echt gaan spelen!!!
Niet als ze voorin gaan wisselen wanneer nodig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
frankrijk's tempo zal wel wat terugvallen hoor
Ruud staats steeds waar Dirk hoort te staan en Dirk staat steeds waar Boula moet staan...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:46 schreef TC03 het volgende:
Van Nistelrooij staat prima. We zien hem niet veel in de aanval, maarja, Kuyt moet zo'n beetje in z'n eentje de Franse verdediging bezig houden. Gek hè.
Ja, Engelaar zit niet in de wedstrijd. De Jong heeft al een kaart en riskeert al een 2e. Al maakt het niet uit als hij tegen Roemenië niet mag spelen als we vandaag winnen. We hebben een defensieve middenvelder extra nodig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |