Wat is die leuk snoopy!quote:
Niet veel bijzonders geloof ik. Dacht dat er voetbal op tv was ofzoquote:
En ze zijn nog lekker ook.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:47 schreef Sugar het volgende:
Robben vind ik altijd een beetje viezig. Maar ja, daar voel je niks van als ie scoort natuurlijk.
Ja... Als in ik durf eik nie te kijken, stel je voor dat ie opeens veranderd ofzo...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja... Als in ik durf eik nie te kijken, stel je voor dat ie opeens veranderd ofzo...
Had ik al gezegd dat ik een beetje raar ben, of is dat niet nodig....?
Sugar begon (weerquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
En nu ben ik officieel melig
We trekken elkaar er wel doorheen Belaan![]()
kende je benny lava nog niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
De Wieckse rose is hier ook al openquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:03 schreef snoopy het volgende:
Ik ga even een drankje inschenken [ afbeelding ]
ja maar nu is het niet spannend meerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:03 schreef vamperotica het volgende:
en nou zit ik gewoon toch nog te kijken!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 21:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:00 schreef Vivi het volgende:
Je kan ze ook zelf maken(sorry, ik was inspiratieloos
)
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=159057f9f359f24f99c64e2202be26b2
quote:
nou je hebt je wens hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:24 schreef Sugar het volgende:
Ik wens 4-1. Want dat is pas echt inmaken. Toch?
Ik moest niet huilen, maar ik vond het wel heeeeeeeeel schattigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:47 schreef E.T. het volgende:
ik moest huilen bij al die kleintjes op het veld erbij
Als we de Roemenen laten winnen zijn Frankrijk en Italie er allebei uitquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:39 schreef miss_sly het volgende:
frankrijk en/of Italie al in de eerste ronde eruit
Dat is toch wel geweldig
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:49 schreef snoopy het volgende:
oh mèn wat ik ben ik blij dat die boot niet meer van ons is
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nu kan je echt blij zijn als ze we winnen he
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:55 schreef m@x het volgende:
21-06-2008
20:45 Nederland v. Zweden
Joechei, er is een god. Nederland-Zweden op mijn ex-trouwdag
Ik denk dat het meer richting het "centrum" van het dorp wel flink feest is. In de kroegen vooral... Wij hebben ook nog overwogen om het in de soos te gaan kijken en daarna nog unplug&play (amateuristisch) te doen.... maar toch maar thuis gebleven.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:54 schreef miss_sly het volgende:
Hier ook geen herrie van de straat.
Wij zaten wel te gillen op de bank![]()
![]()
en nu doen mijn wondjes pijn van te enthousiast juichen
Ik had graag in de stad gaan kijken, maar daar ben ik nog niet fit genoeg voor. Dinsdag wel, dus ik denk dat we dan wel de stad in gaan. Minder spannend natuurlijk dan deze twee wedstrijden, maar dat maakt nu niet meer uitquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer richting het "centrum" van het dorp wel flink feest is. In de kroegen vooral... Wij hebben ook nog overwogen om het in de soos te gaan kijken en daarna nog unplug&play (amateuristisch) te doen.... maar toch maar thuis gebleven.
Ik las het in het EK topic jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:58 schreef E.T. het volgende:
Wat trouwens wel sneu was tijdens de wedstrijd.. v.Nistelrooy die bijna scoorde (twintig minuten voor het einde ofzo) Ik heb nog een mopperende baby op schoot die eindelijk een beetje wegzakt .. Swets en ik allebei een harde "OE!!" en baby schrikt zich het lazerus en zet 't acuut op een krijsen![]()
Arm kind
Had Swets 't daar gepost?quote:
Achossie..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:58 schreef E.T. het volgende:
Wat trouwens wel sneu was tijdens de wedstrijd.. v.Nistelrooy die bijna scoorde (twintig minuten voor het einde ofzo) Ik heb nog een mopperende baby op schoot die eindelijk een beetje wegzakt .. Swets en ik allebei een harde "OE!!" en baby schrikt zich het lazerus en zet 't acuut op een krijsen![]()
Arm kind
Yup....quote:
Hoe toevallig, ik zat net deze discussie te lezen..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:58 schreef E.T. het volgende:
Arm kind
Gurmpie.... Hier wilde er 1 in de laatste minuten opeens drinken.... Dus ik heb die schattige kids een beetje gemist!quote:
die had ik vanmiddag gelezen en moest er ook meteen aan denkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoe toevallig, ik zat net deze discussie te lezen..Rokers verbieden om te roken, omdat iemand baby meeneemt?
Dat is zo'n discussie waar ik me maar niet in ga mengen...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoe toevallig, ik zat net deze discussie te lezen..Rokers verbieden om te roken, omdat iemand baby meeneemt?
Laat je eens een keer lekker gaan. Niks mis mee op z'n tijd hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat is zo'n discussie waar ik me maar niet in ga mengen...Straks laat ik me nog gaan
Doe eensquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat is zo'n discussie waar ik me maar niet in ga mengen...Straks laat ik me nog gaan
Maar dan kan ik niet meer slapen, dan ga ik me helemaal zitten opwinden. Aan de andere kant... tis wel lekker om je af en toe lekker te laten gaan, hé? Om een reputatie hoef ik me toch niet druk te makenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Laat je eens een keer lekker gaan. Niks mis mee op z'n tijd hoor
Kan je dat eten?quote:
Done.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:15 schreef m@x het volgende:
Ja meid, gooi je haar uit die knot en doe eens wild
we?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oh, we hébben een reputatie: de OUD-reputatie. Muhahahaha!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:26 schreef milagro het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, sommige mensen hebben nu eenmaal een bord voor hun kopquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Blijkbaar verschillen onze meningen nogal over laten gaan. Verwacht geen gescheld en gevloek. Ik meng me meestal gewoon niet in discussies met rokers want die vinden dat ze gelijk hebben. Of ze geven je gelijk en zeggen: 'ja, klopt ook. maar ik kan toch niet stoppen.'
Nou ja, niet-rokers vinden ook dat ze gelijk hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Blijkbaar verschillen onze meningen nogal over laten gaan. Verwacht geen gescheld en gevloek. Ik meng me meestal gewoon niet in discussies met rokers want die vinden dat ze gelijk hebben. Of ze geven je gelijk en zeggen: 'ja, klopt ook. maar ik kan toch niet stoppen.'
Wie gaat er nu op zo'n avond discussierenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb heel geen zin in zo'n discussie, dus reken niet op mij om onze reputatie hoog te houden nu
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:43 schreef easy-going het volgende:
[..]
NEE [ afbeelding ]
daarvoor ga je maar naar een discussieforum hoor
Ik kan me vergissen hoor, maar discussiëren doe je toch om de ander te overtuigen van iets? Soms lukt dat en dan krijg je gelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:44 schreef Igraine het volgende:
Lekker discussieren als je vooraf al vind dat je geen gelijk hebt
Mén, wat een avond! Geweldig.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wie gaat er nu op zo'n avond discussieren
[ afbeelding ]STA[ afbeelding ]OP[ afbeelding ]ALS[ afbeelding ]JE[ afbeelding ]VOOR[ afbeelding ]HOLLAND[ afbeelding ]BENT[ afbeelding ]
Ook zo'n trek in een frans kaasje?quote:
Ik welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:47 schreef Igraine het volgende:
Nee, ik mag geen rauwmelkse kaas.
misschien kan je er een topic over openen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen hoor, maar discussiëren doe je toch om de ander te overtuigen van iets? Soms lukt dat en dan krijg je gelijk.
China, die doen niet meequote:
Had je je maar niet moeten laten bezwangerenquote:
Ghehehe...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:50 schreef easy-going het volgende:
[..]
China, die doen niet mee![]()
die zijn in augustus aan de beurt![]()
oja igraine, nou euhh, dan maar iets anders, ik weet alleen niet wat
Gelukkig is daar geen Fransman aan te pas gekomenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Had je je maar niet moeten laten bezwangeren
Een zweed?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:53 schreef Igraine het volgende:
[..]
Gelukkig is daar geen Fransman aan te pas gekomen
Nee, ik ga de vraag hier niet neerzetten die net in mijn hoofd opkwamquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:53 schreef Igraine het volgende:
[..]
Gelukkig is daar geen Fransman aan te pas gekomen
nee, ik moet aan mijn reputatie denkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:56 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nee, wel zweet
Oh, en doe maar hoor EG
Die wil ik wel ter discussie stellenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:59 schreef easy-going het volgende:
[..]
nee, ik moet aan mijn reputatie denken
tegen beter weten inquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:00 schreef Igraine het volgende:
Reputatie? Oh je probeert er nog wat van te redden?
![]()
Kansloze missie hequote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:00 schreef Igraine het volgende:
Reputatie? Oh je probeert er nog wat van te redden?
Goed plan.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Heeft Van der Sar al een lintje? Zo nee, ik nomineer hem. Wie doet er mee
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:40 schreef Koosje het volgende:
Wat is dit een hilarisch topic om te lezen, zo zonder de wedstrijd op de achtergrond
Wij hadden ook een huilende Sasha toen wij met z'n vieren juichend omhoog sprongen bij de 3-1.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:58 schreef E.T. het volgende:
Arm kind
http://www.sportwereld.nl(...)eren_van_Oranje.htmlquote:Op vrijdag 13 juni 2008 22:47 schreef E.T. het volgende:
ik moest huilen bij al die kleintjes op het veld erbij
Ik heb ook wel eens 'he poes' tegen Sasha gezegd!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:49 schreef pinquit het volgende:
waarschijnlijk toch catootje![]()
maandag nemen we de definitieve beslissing
nu noem ik haar steeds Max, kereltje en ventje![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:48 schreef easy-going het volgende:
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)eren_van_Oranje.html
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:01 schreef m@x het volgende:
Grappig om jou hier te zien Koosje. Ik las je log altijd
Mag ik daar heel brutaal een vraag over stellen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
In het filmpjes topic staat een filmpje van Sasha met Janus! Zo cute zijn poekjes nou met kindjes!![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 07:14 schreef vamperotica het volgende:
Gister naar Guus Meeuwis geweest!![]()
![]()
![]()
Nu duf op de bank, wan the tblijft toch vaderdag vandaag hé?!
dit komt uit je fotoboek...quote:* Avantasia (geweldig!)
* Type o Negative
* Queensryche
* de oude guns n roses
* Nightwish
* Savatage
* TSO
* Trail of Tears
* Manowar
* Children of bodem
* System of a down
* Judas Priest
* Dimmu Borgir
* Dream Theater
* Staind
* Rhapsody
* Therion
* BLS
* Edguy
Ojee, toch niet heel ongezellig, hoop ik?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:53 schreef RockabeIIa het volgende:
vamperotica nieuwe stijl!
hier de nodige 'feestdag-ruzies' al weer achter de rugZo gauw Brent zijn slaapje uit heeft gaan we mijn vader met een bezoekje vereren. Hiep hoi...
Ik maak me meer zorgen om het feit dat Manowar er tussen staat.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
[..]
dit komt uit je fotoboek...
Veel metal, rock én Guus Meeuwis. Ik ben écht nieuwsgierig.. Hoe past Guus hiertussen?
Ik ben een persoontje van vele uitersten!quote:Op zondag 15 juni 2008 12:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
[..]
dit komt uit je fotoboek...
Veel metal, rock én Guus Meeuwis. Ik ben écht nieuwsgierig.. Hoe past Guus hiertussen?
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:29 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om het feit dat Manowar er tussen staat.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:50 schreef Spuuglokje het volgende:
En het is Children of Bodom. Zegt een liefhebber.
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Type O dan, vamp? Echt, die stem van die zanger
En niet alleen die stem...quote:Op zondag 15 juni 2008 13:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Type O dan, vamp? Echt, die stem van die zanger
Zien hoef ik ze ook niet zo nodig hoor!quote:Op zondag 15 juni 2008 14:00 schreef Igraine het volgende:
[..]
En niet alleen die stem...
![]()
![]()
Ik heb Manowar weleens op Dynamo gezien. Er waren echt ongelooflijk veel Manowar fans ook aanwezig daar. Kwamen ze het podium op, helemaal gehuld in zwarte leren pakjes op Harleys.![]()
Toen had ik alweer genoeg gezien.
Jaartje of 4 a 5 moet wel kunnen ja. Oudste lag er met 4,5 in en nummer 2 zou er nu (bijna 5) ook wel aan kunnenquote:Op zondag 15 juni 2008 14:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer je een kindje veilig in een hoogslaper kun laten slapen? Ik dacht zelf vanaf een jaar of 4-5. Wat denken jullie?
Of een Morris die zelfs uit een gewoon bed valt en iets breektquote:Op zondag 15 juni 2008 14:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Het ligt wel aan het kind. Het moet geen stunter zijn.
En nou maak je de meelezers nieuwsgierig!quote:Op zondag 15 juni 2008 16:09 schreef _Bar_ het volgende:M@x het kan ook maar zo zijn dat is alsnog niet ga hoor, maar dat leg ik je nog wel uit via een pmheel fok hoeft daar nog niet van mee te genieten, nog niet
OE...... NOG niet?quote:Op zondag 15 juni 2008 16:09 schreef _Bar_ het volgende:
zooo ik ga aan mijn laatste werkdag beginnen voor het weekendheb er zin in, gelijk morgen een afspraak bij de kapper maken, en een leuke week voor de boeg, dus kom maar op!!!
M@x het kan ook maar zo zijn dat is alsnog niet ga hoor, maar dat leg ik je nog wel uit via een pmheel fok hoeft daar nog niet van mee te genieten, nog niet
Maar.. John Mayer komt!!!quote:Op zondag 15 juni 2008 16:09 schreef _Bar_ het volgende:
zooo ik ga aan mijn laatste werkdag beginnen voor het weekendheb er zin in, gelijk morgen een afspraak bij de kapper maken, en een leuke week voor de boeg, dus kom maar op!!!
M@x het kan ook maar zo zijn dat is alsnog niet ga hoor, maar dat leg ik je nog wel uit via een pmheel fok hoeft daar nog niet van mee te genieten, nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |