Welpiesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wist tot vandaag trouwens niet eens wat die Wuppies waren. Zag zo net een AH-reclame.
quote:
Ik ben ook in mijn uppie voetbal kijken / werken / vakantie plannen / hapjes eten / bier drinken / fokken en ik vermaak me welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:36 schreef Tezz het volgende:
Voetbal kijken in je uppie is echnie leuk.
Jij komt toch altijd onder andere mensen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Maarja, ben soms ook liever alleen dan onder mensen.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook best graag alleen ben. Maar ik weet dat al mijn vrienden nu bij elkaar zitten in het oranje met hapjes en biertjes en plezier. En dan is alleen zitten tuurlijk niet leuk!!! Maar ik 'moet' wel. Hondje is vandaag gecastreerd, hij is erg zielig en ik laat hem niet alleen nu.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben ook in mijn uppie voetbal kijken / werken / vakantie plannen / hapjes eten / bier drinken / fokken en ik vermaak me wel
Maarja, ben soms ook liever alleen dan onder mensen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij komt toch altijd onder andere mensen.
Au.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook best graag alleen ben. Maar ik weet dat al mijn vrienden nu bij elkaar zitten in het oranje met hapjes en biertjes en plezier. En dan is alleen zitten tuurlijk niet leuk!!! Maar ik 'moet' wel. Hondje is vandaag gecastreerd, hij is erg zielig en ik laat hem niet alleen nu.
Awww Kusje deropquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:38 schreef Tezz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook best graag alleen ben. Maar ik weet dat al mijn vrienden nu bij elkaar zitten in het oranje met hapjes en biertjes en plezier. En dan is alleen zitten tuurlijk niet leuk!!! Maar ik 'moet' wel. Hondje is vandaag gecastreerd, hij is erg zielig en ik laat hem niet alleen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |