Mits gezuiverd van doublures this timequote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
oh hai!
mag ik die giga lijst uit het vorige topic nog eens posten?
Doublures?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mits gezuiverd van doublures this time
of andere eigenlijk-niet-merken etc. Je weet best wat ik bedoel.quote:
is goed. Komt ie dan he?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of andere eigenlijk-niet-merken etc. Je weet best wat ik bedoel.
Kee buddy, ik wacht. Covering Ur ass.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
is goed. Komt ie dan he?
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister fotos gemaakt bij de XX-staling in Joure, en bij Frisian Coach Builders in hetzelfde dorp
Allemaal kruisjes doordat mn server nog steeds niet ontbrakt isquote:
waarom geef je je server dan ook drank!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Allemaal kruisjes doordat mn server nog steeds niet ontbrakt is
ik kan er atm echt geen touw aanknopen wat wel en niet rijdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:20 schreef Willy84 het volgende:
Wanneer gaan ze weer de hele dag rijden?
Zag gister XX weer op Amstel. Ze zouden na 18.00 niet meer rijden maar na die tijd zag ik een chauffeur nog mensen inladen. Er zaten maar 5 man in die hele gelede bus.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:12 schreef Peterselieman het volgende:
xx heeft gezegd dat er in de concessie Noord- en Zuid-West Fryslân nog 60 Fryskerbarrels rijden. Naar mijn mening zijn dat er nog steeds 60 te veel
gelukkig worden het er steeds minder.quote:xx heeft gezegd dat er in de concessie Noord- en Zuid-West Fryslân nog 60 Fryskerbarrels rijden. Naar mijn mening zijn dat er nog steeds 60 te veel
Maarrrrrrr, van welk merk is deze bus. Zag 'm vandaag op de Uithof rondtuffen. Zelfde uitstraling als de Van Hool AGG300, maar dan ietsie hoger en wit met duitse teksten erop. En een grote sticker "Long Vehicle" op de kont geplakt. Hij is overigens wel met GVU stickers voorzien en gaat dus op lijn 11 en 12 testrijden. Binnenkort toch 's de bus nemen danquote:Op dinsdagmiddag 17 juni kreeg de stad Utrecht de primeur op het gebied van openbaar vervoer: Connexxion-dochter GVU introduceerde de dubbelgelede hybridebus. Een bijzonder innovatief voertuig dat zorgt voor minder geluidsoverlast voor reizigers en de directe omgeving.
Dit bijzondere voertuig ‘bewaart’ energie die bij het remmen vrijkomt. De bewaarde energie ondersteunt vervolgens de energietoevoer tijdens het rijden. Dat geeft een lager energiegebruik, beduidend minder uitlaatgassen en minder geluidsoverlast voor reizigers en de directe omgeving. De bus gaat op tournee langs verschillende opdrachtgevers van Connexxion.
Utrecht heeft de primeur van de inzet van de dubbelgelede hybridebus in Nederland. Connexxion-dochter GVU zet de bus enkele dagen in op de lijnen 11 en 12 naar De Uithof.
GVU haalde in de jaren negentig de eerste dubbelgelede bus naar Utrecht en had in 2002 de wereldprimeur met de eerste dubbelgelede lagevloerbus. GVU beschikt over de grootste LPG vloot van Nederland, 1/3 van de bussen rijdt op LPG en de nieuwste bussen rijden op EURO V.
Nieuwe ontwikkelingen worden door Connexxion nauwgezet gevolgd. Ook de ontwikkelingen op het gebied van milieu. Connexxion noemt in haar milieubeleidsplan de ambitie om de milieubelasting van haar activiteiten zoveel mogelijk te beperken. Zo investeert Connexxion in een schoner en zuiniger wagenpark en experimenteert zij met alternatieve brandstoffen.
Alex zou als voertuigliefhebber toch moeten weten dat Volvo ook dubbelgelede bussen levert.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Van Hool is toch de enige leverancier van dubbel gelede bussen? Of ozu het een APTS zijn?
Tis vermoedelijk deze: http://de.wikipedia.org/wiki/Hess-Vossloh_Kiepe_lighTramquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Van Hool is toch de enige leverancier van dubbel gelede bussen? Of ozu het een APTS zijn?
Ok, maar ik dacht dat GVU om onderhoudstechnische redenen helemaal op Van Hool wilde blijven rijden?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:18 schreef Willy84 het volgende:
Die bussen schijnen ook weer te gaan rijden heb ik me laten vertellen. Jezus wat heeft dat lang geduurd!
Nou dan mag het GVB ook wel wakker worden. De oudste serie lagevloers standaard hebben nog EURO 1 motoren en de iets oudere EURO II.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:19 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Overigens, wat is er bekend over die 83 EURO III bussen die volgens BRU in 2010 vervangen moeten zijn voor of EURO IV of V motoren?
Dat hadden ze in die tijdelijke GVB huurbussen dan weer wel. Speciale hangplekken tussen de geleding in. Iets dat ik in NL bussen nooit heb gezien.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:06 schreef zwahiel het volgende:
idd, en waar men in de harmonica zelfs hang plekken vergeten is (wat me overigens altijd opvalt in buitenlandse bussen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |