abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59429224
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:41 schreef waht het volgende:

[..]

Nee het is heel simpel, op 9292ov.nl kan je zien hoe laat en op welk spoor te trein vertrekt, op het station staat aangegeven waar die verschillende sporen liggen. Voor de rest kan je een mooi plekje in de trein vinden en wachten tot je in Amsterdam bent (of weer thuis).
.

Ok bedankt, dat lucht op nou de test nog.. Komt er iemand anders ook nog uit Heerenveen? of moet de trein nemen van Heerenveen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Butaangas op 16-06-2008 13:08:58 ]
- Nodraw
  maandag 16 juni 2008 @ 13:08:12 #27
185423 Gierigesloeber
Maar als ik nou
pi_59429968
Ik heb dan 's ochtends psygologisch, en 's middags medisch, maar een maat van mij moest een later week terug komen omdat medisch vol zat.
  maandag 16 juni 2008 @ 13:10:22 #28
185423 Gierigesloeber
Maar als ik nou
pi_59430035
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef Halvor het volgende:
Ik moet ook 4 Juli
Voor Onderofficier Verbindingsdienst, zowel medisch als psychologisch, maar mijn ervaring is dat dat meestal 2 dagen worden...
Ik zal je daar denk ik dan wel tegen komen.
pi_59430102
Gebeurt het op één dag of op twee dagen? (ik moet om 7:00 beginnen met de test)
- Nodraw
  maandag 16 juni 2008 @ 14:31:14 #30
211797 Esses
Splendide mendax
pi_59432426
quote:
Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef unox_worst het volgende:

[..]

Misschien dat ik je vanavond nog wel tegenkom dan, ik zou niet weten of alles wat gekeurd wordt bij elkaar komt te zitten.

Een lijstje wat ik mee moet nemen:

• 2 sportbroeken
  • 2 sportshirts
  • een trainingspak
  • binnenschoenen
  • buitenschoenen
  • legitimatie
  • zeep, deo, badhandoek
  • geld voor de terugreis

En ik moet nog wat papieren meenemen, goedkeuring voor een medisch onderzoek dacht ik.
    Misschien dat ik nog wat vergeten ben maar dat kan ik nu even niet nakijken.
  • Jij moet mast toch? GA VOORAL VOOR MEER DAN EEN BADHANDDOEK

's ochtends en 's avonds douchen he ;-) Pakje kaarten!
    Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
    [i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
      maandag 16 juni 2008 @ 14:32:09 #31
    211797 Esses
    Splendide mendax
    pi_59432452
    Butaangas, EDIT JE NAAM WEG!
    Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
    pi_59432543
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 14:31 schreef Esses het volgende:

[..]

Jij moet mast toch? GA VOORAL VOOR MEER DAN EEN BADHANDDOEK

's ochtends en 's avonds douchen he ;-) Pakje kaarten!
    Bedankt voor de tip, straks gelijk even wat handdoeken erbij doen, dan maar 2 rugtassen mee
    Gr. Gr.
      maandag 16 juni 2008 @ 14:40:29 #33
    211797 Esses
    Splendide mendax
    pi_59432688
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef unox_worst het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, straks gelijk even wat handdoeken erbij doen, dan maar 2 rugtassen mee
    Mja ik weet niet of je ook voor medisch moest, maar dan moet je je sowieso al verplicht 's ochtends douchen (weg handdoek!) . Als je voor mast moest, toen ik voor 't laatst in a'dam was was een jongen zo goor geworden dat hij zich had afgedroogt, maar dat hij zich toen weer kon gaan douchen toen hij in de spiegel keek xD
      maandag 16 juni 2008 @ 14:47:07 #34
    185423 Gierigesloeber
    Maar als ik nou
    pi_59432900
    Ik voor Painf, moet toch gewoon fietsen? Hoe gaat die krachttraining dan?
    pi_59432933
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 14:40 schreef Esses het volgende:

[..]

Mja ik weet niet of je ook voor medisch moest, maar dan moet je je sowieso al verplicht 's ochtends douchen (weg handdoek!) . Als je voor mast moest, toen ik voor 't laatst in a'dam was was een jongen zo goor geworden dat hij zich had afgedroogt, maar dat hij zich toen weer kon gaan douchen toen hij in de spiegel keek xD
    Haha ik krijg er steeds meer zin in als ik dit soort dingen hoor
    * unox_worst gooit al zn handdoeken in een weekendtas
    Gr. Gr.
      maandag 16 juni 2008 @ 14:56:12 #36
    211797 Esses
    Splendide mendax
    pi_59433181
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 14:47 schreef Gierigesloeber het volgende:
    Ik voor Painf, moet toch gewoon fietsen? Hoe gaat die krachttraining dan?
    Je moet inderdaad fietsen op een hometrainertje, afhankelijk van je gewicht voor CLU4 10 tot 12.5 minuut. De krachttraining ga je bij een aparaat staan, deze heeft een bankje die op zijgeschoven kan worden. Hierin moet je squatten, deadlift(variant, olympisch standje erna ), bankdrukken, zittend op bank ding boven je hoofd drukken (schouders meten) en dat was 't wel dacht ik.

Het is een aparaat wat constant met de zelfde snelheid beweegt, maar wat alleen steeds harder terug drukt naarmate jij harder drukt
    pi_59433243
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 14:56 schreef Esses het volgende:

[..]

Je moet inderdaad fietsen op een hometrainertje, afhankelijk van je gewicht voor CLU4 10 tot 12.5 minuut. De krachttraining ga je bij een aparaat staan, deze heeft een bankje die op zijgeschoven kan worden. Hierin moet je squatten, deadlift(variant, olympisch standje erna ), bankdrukken, zittend op bank ding boven je hoofd drukken (schouders meten) en dat was 't wel dacht ik.

Het is een aparaat wat constant met de zelfde snelheid beweegt, maar wat alleen steeds harder terug drukt naarmate jij harder drukt
    Weet je toevallig hoe dat met die fietstest zit, is het hoe zwaarder je bent hoe langer je moet fietsen of andersom?
    Gr. Gr.
      maandag 16 juni 2008 @ 15:13:25 #38
    185423 Gierigesloeber
    Maar als ik nou
    pi_59433637
    ik weet wel dat je met fietsen iedere minuut meer weerstand krijgt en tussen de 70 en de 80 omwentelingen per minuut moet halen, maar na 10 minuten gewoon door fietsen tot je echt niet meer kan, ookal zit je er ver onder.
    pi_59433999
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 15:13 schreef Gierigesloeber het volgende:
    ik weet wel dat je met fietsen iedere minuut meer weerstand krijgt en tussen de 70 en de 80 omwentelingen per minuut moet halen, maar na 10 minuten gewoon door fietsen tot je echt niet meer kan, ookal zit je er ver onder.
    Ok dat heb ik de sportschool namelijk ook getraind, en toen kwam ik tot over de 11min zonder onder 70 te zakken.
    Gr. Gr.
    pi_59434298
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 14:58 schreef unox_worst het volgende:

[..]

Weet je toevallig hoe dat met die fietstest zit, is het hoe zwaarder je bent hoe langer je moet fietsen of andersom?
    Je weerstand wordt ingesteld naar je gewicht. Een zwaarder iemand zal dus meer kracht moeten zetten bij elke trap dan een lichter iemand. Naarmate de tijd vordert zal de weerstand worden verhoogd, procentueel geloof ik.
    The problem is not the occupation, but how people deal with it.
      maandag 16 juni 2008 @ 16:39:17 #41
    185423 Gierigesloeber
    Maar als ik nou
    pi_59435888
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 15:27 schreef unox_worst het volgende:

[..]

Ok dat heb ik de sportschool namelijk ook getraind, en toen kwam ik tot over de 11min zonder onder 70 te zakken.
    Dan zal het wel goed zijn, voor welke functie ookalweer?
    pi_59436308
    Marinier algemeen

Ik ga er nu vandoor, om 6uur vertrekt mn trein en ik moet nog naar huis, eten en douchen en dan snel de trein in.
    Ik zal morgen laten weten hoe het gegaan is en een kort verslagje schrijven
    Gr. Gr.
      maandag 16 juni 2008 @ 17:06:32 #43
    211797 Esses
    Splendide mendax
    pi_59436609
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 16:54 schreef unox_worst het volgende:
    Marinier algemeen

Ik ga er nu vandoor, om 6uur vertrekt mn trein en ik moet nog naar huis, eten en douchen en dan snel de trein in.
    Ik zal morgen laten weten hoe het gegaan is en een kort verslagje schrijven
    Ok, doe ook ff alle tips en tricks voor de mast schrijven, verwerk ik die ook even tot mooi stukje voor in de openingspost, ik zal straks de openingspost ook even laten updaten met meer informatie over de dagen zelf en het eten e.d. :-) Ook tips en tricks zoals eerder opstaan ivm. douchen.

Het fietsen gaat per minuut 10% omhoog, het begint op 40% van je lichaamsgewicht. Zwaardere mensen fietsen korter.
      maandag 16 juni 2008 @ 18:35:00 #44
    185423 Gierigesloeber
    Maar als ik nou
    pi_59438529
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 17:06 schreef Esses het volgende:

[..]

Ok, doe ook ff alle tips en tricks voor de mast schrijven, verwerk ik die ook even tot mooi stukje voor in de openingspost, ik zal straks de openingspost ook even laten updaten met meer informatie over de dagen zelf en het eten e.d. :-) Ook tips en tricks zoals eerder opstaan ivm. douchen.

Het fietsen gaat per minuut 10% omhoog, het begint op 40% van je lichaamsgewicht. Zwaardere mensen fietsen korter.
    Verdomme, ik ben nu 64.8 kilo ofzo, dus mag heel lang fietsen.
      maandag 16 juni 2008 @ 20:27:54 #45
    211797 Esses
    Splendide mendax
    pi_59441864
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 18:35 schreef Gierigesloeber het volgende:

[..]

Verdomme, ik ben nu 64.8 kilo ofzo, dus mag heel lang fietsen.
    Dan zou ik niet gaan schijten voordat ik naar het hartfilmpje ging. 65 kilo was toch minimum voor gevechtsfunctie? Wat wou je ook al weer doen? :p
      dinsdag 17 juni 2008 @ 02:23:27 #46
    211797 Esses
    Splendide mendax
    pi_59450759
    AANVULLING OT!

HELP, ik mag blijven slapen
    Help, het is dus zover, morgen moet jij voor je po, go of whatever en nu moet je blijven slapen. Wat moet je mee, hoe zit dat met eten? Speciaal voor de bezorgde moeders (ja ik sprak daar met een luitenant die me wist te vertellen dat 90% van de mensen die belt de mama laat bellen. [ ] geschikt [x] ongeschikt).

Wat moet in de tas van je zoon(tje)/dochter(tje):
    PO
  • Als je zoontje of dochtertje iedere ochtend douchet, dan 1 badhanddoek, een haardroogdoekje, zeep en dat soort douchespul (tandpaste, tandenborstel gel)
  • Alle papieren die ontvangen zijn.
  • Een pakje kaarten (wachten, wachten en nog eens wachten)
  • Schoon ondergoed
  • Popeye pyjama
  • Schone sokken

GO
  • Twee badhanddoeken, twee haardroogdoekjes, zeep en dat soort douchespul (ook tandpaste, tandenborstel en gel niet te vergeten) Waarom 2? Je kindje moet verplicht douchen 's ochtends en na het sporten is het wel zo fris.
  • Alle ontvangen papieren ingevult (vergeet amandelen enz. niet te vermelden als een operatie!)
  • Een pakje kaarten (A) (Het wachten is hier nog ondraagelijker)
  • Het advies om VEEL te drinken, en weinig te plassen.
  • Schoon ondergoed voor 's ochtends EN schoon ondergoed voor na het sporten (zweetding)
  • Popeye pyjama
  • Schone sokken + sportsokken
  • Een lange sportbroek
  • Een korte sportbroek
  • Twee sportshirts
  • Een trainingspak
  • Een paar sportschoentjes

Maaltijden:
    De maaltijden zijn best te eten, als je blijft slapen krijg je ontbijt, als je 's ochtends komt lunch (met kroketten) en als je keuring met een dag verlengt word, zelfs avondeten! Kan het nog beter? Je word perfect verzorgt, de broodjes zijn vers, genoeg beleg om uit te kiezen en je kan er zelfs je daagse portie melk halen. Neem dus alleen een snackje voor tussendoor mee van huis (En die zal fijn zijn, wachten is lang zoals ik al zei).

Het Acceptatie en Accreditatie gesprek of Aannemings Advies Commisie
    AAC, of whatever it is called in het krijgmachtsdeel dat je koos. Niet zeiken gewoon heen gaan, je bent al bijna officier. Je gaat hier heen om uitgehoort te worden over jouw motivatie, je wereldkennis en persoonlijke ontwikkeling. Dit is een soort opstapje naar de keuring.

Hier word gekeken of jij eigenlijk al wel genoeg weet, wil jij bijvoorbeeld officier painf worden, maar heb je geen idee wat die lui rijden, wil je officier cavalerie worden maar geen idee wat dat hanteerd. Geen idee wat een howitzer is? Of wil je officier KMar maar ben je toch van mening dat je de pers alles moet kunnen vertellen, dit soort grapjes proberen ze hier eruit te halen. De mensen die niet genoeg weten van het onderdeel waar ze solliciteren vallen hier af.

Ook zijn der de persoonlijke ontwikkelings vragen, dit gaat opzich vrij veel lijken op veel vragen bij het psychologisch onderzoek, maar dan toch net een tikje anders. Ga bv. voor de KLu niet in pak, voor KL/KM vinden ze dit wel weer erg fijn.

Je mag ongeveer 5-7 hoge officieren tegenover je verwachten. Het is een gesprek van 15 tot 20 minuten, en je moet je er eigenlijk niet al te druk over maken ;-) gewoon relaxed aan beginnen, maar natuurlijk wel GOED voorbereid. Dus het nieuws ook goed gevolgt hebben!

[ Bericht 25% gewijzigd door Esses op 17-06-2008 02:40:55 ]
  • Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
      dinsdag 17 juni 2008 @ 08:46:13 #47
    185423 Gierigesloeber
    Maar als ik nou
    pi_59451955
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 20:27 schreef Esses het volgende:

[..]

Dan zou ik niet gaan schijten voordat ik naar het hartfilmpje ging. 65 kilo was toch minimum voor gevechtsfunctie? Wat wou je ook al weer doen? :p
    Ja Painf, maar ik vreet me elke ochtend rond in het brood en ik ben van 4 broodjes per dag naar 20 gegaan, puur voor het gewicht. Ook om de dag zeulen met gewichten, die 200 gram moet wel lukken voor 4 juli.
    pi_59452965
    Aangezien je ook op 4 Juli moet, gaan we wel ff lunchen samen, dan prop je jezelf gewoon vol met kroketten en dan red je die 65 kilo wel haha. K weet alleen niet of je dan nog lekker fietst
    Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one. (Albert Einstein)
      dinsdag 17 juni 2008 @ 11:15:43 #49
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_59455127
    Goede startpost
      dinsdag 17 juni 2008 @ 11:25:55 #50
    211797 Esses
    Splendide mendax
    pi_59455392
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 09:45 schreef Halvor het volgende:
    Aangezien je ook op 4 Juli moet, gaan we wel ff lunchen samen, dan prop je jezelf gewoon vol met kroketten en dan red je die 65 kilo wel haha. K weet alleen niet of je dan nog lekker fietst
    Hier heb je niets aan, prop je liever vol bij het ontbijt met overige waren! Je word 's ochtends namelijk gewogen bij het hartfilmp!!

En Erasmo, thanks ^^
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')