.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:41 schreef waht het volgende:
[..]
Nee het is heel simpel, op 9292ov.nl kan je zien hoe laat en op welk spoor te trein vertrekt, op het station staat aangegeven waar die verschillende sporen liggen. Voor de rest kan je een mooi plekje in de trein vinden en wachten tot je in Amsterdam bent (of weer thuis).
Ik zal je daar denk ik dan wel tegen komen.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef Halvor het volgende:
Ik moet ook 4 Juli![]()
Voor Onderofficier Verbindingsdienst, zowel medisch als psychologisch, maar mijn ervaring is dat dat meestal 2 dagen worden...
Jij moet mast toch? GA VOORAL VOOR MEER DAN EEN BADHANDDOEKquote:Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Misschien dat ik je vanavond nog wel tegenkom dan, ik zou niet weten of alles wat gekeurd wordt bij elkaar komt te zitten.
Een lijstje wat ik mee moet nemen:2 sportbroeken 2 sportshirts een trainingspak binnenschoenen buitenschoenen legitimatie zeep, deo, badhandoek geld voor de terugreis ![]()
En ik moet nog wat papieren meenemen, goedkeuring voor een medisch onderzoek dacht ik.
Misschien dat ik nog wat vergeten ben maar dat kan ik nu even niet nakijken.
Bedankt voor de tip, straks gelijk even wat handdoeken erbij doen, dan maar 2 rugtassen meequote:Op maandag 16 juni 2008 14:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij moet mast toch? GA VOORAL VOOR MEER DAN EEN BADHANDDOEK
's ochtends en 's avonds douchen he ;-) Pakje kaarten!
Mja ik weet niet of je ook voor medisch moest, maar dan moet je je sowieso al verplicht 's ochtends douchen (weg handdoek!) . Als je voor mast moest, toen ik voor 't laatst in a'dam was was een jongen zo goor geworden dat hij zich had afgedroogt, maar dat hij zich toen weer kon gaan douchen toen hij in de spiegel keek xDquote:Op maandag 16 juni 2008 14:35 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, straks gelijk even wat handdoeken erbij doen, dan maar 2 rugtassen mee
Haha ik krijg er steeds meer zin in als ik dit soort dingen hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 14:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Mja ik weet niet of je ook voor medisch moest, maar dan moet je je sowieso al verplicht 's ochtends douchen (weg handdoek!) . Als je voor mast moest, toen ik voor 't laatst in a'dam was was een jongen zo goor geworden dat hij zich had afgedroogt, maar dat hij zich toen weer kon gaan douchen toen hij in de spiegel keek xD
Je moet inderdaad fietsen op een hometrainertje, afhankelijk van je gewicht voor CLU4 10 tot 12.5 minuut. De krachttraining ga je bij een aparaat staan, deze heeft een bankje die op zijgeschoven kan worden. Hierin moet je squatten, deadlift(variant, olympisch standje ernaquote:Op maandag 16 juni 2008 14:47 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik voor Painf, moet toch gewoon fietsen? Hoe gaat die krachttraining dan?
Weet je toevallig hoe dat met die fietstest zit, is het hoe zwaarder je bent hoe langer je moet fietsen of andersom?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Je moet inderdaad fietsen op een hometrainertje, afhankelijk van je gewicht voor CLU4 10 tot 12.5 minuut. De krachttraining ga je bij een aparaat staan, deze heeft een bankje die op zijgeschoven kan worden. Hierin moet je squatten, deadlift(variant, olympisch standje erna), bankdrukken, zittend op bank ding boven je hoofd drukken (schouders meten) en dat was 't wel dacht ik.
Het is een aparaat wat constant met de zelfde snelheid beweegt, maar wat alleen steeds harder terug drukt naarmate jij harder drukt
Ok dat heb ik de sportschool namelijk ook getraind, en toen kwam ik tot over de 11min zonder onder 70 te zakken.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:13 schreef Gierigesloeber het volgende:
ik weet wel dat je met fietsen iedere minuut meer weerstand krijgt en tussen de 70 en de 80 omwentelingen per minuut moet halen, maar na 10 minuten gewoon door fietsen tot je echt niet meer kan, ookal zit je er ver onder.
Je weerstand wordt ingesteld naar je gewicht. Een zwaarder iemand zal dus meer kracht moeten zetten bij elke trap dan een lichter iemand. Naarmate de tijd vordert zal de weerstand worden verhoogd, procentueel geloof ik.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:58 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Weet je toevallig hoe dat met die fietstest zit, is het hoe zwaarder je bent hoe langer je moet fietsen of andersom?
Dan zal het wel goed zijn, voor welke functie ookalweer?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:27 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Ok dat heb ik de sportschool namelijk ook getraind, en toen kwam ik tot over de 11min zonder onder 70 te zakken.
Ok, doe ook ff alle tips en tricks voor de mast schrijven, verwerk ik die ook even tot mooi stukje voor in de openingspost, ik zal straks de openingspost ook even laten updaten met meer informatie over de dagen zelf en het eten e.d. :-) Ook tips en tricks zoals eerder opstaan ivm. douchen.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:54 schreef unox_worst het volgende:
Marinier algemeen![]()
Ik ga er nu vandoor, om 6uur vertrekt mn trein en ik moet nog naar huis, eten en douchen en dan snel de trein in.
Ik zal morgen laten weten hoe het gegaan is en een kort verslagje schrijven
Verdomme, ik ben nu 64.8 kilo ofzo, dus mag heel lang fietsen.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Ok, doe ook ff alle tips en tricks voor de mast schrijven, verwerk ik die ook even tot mooi stukje voor in de openingspost, ik zal straks de openingspost ook even laten updaten met meer informatie over de dagen zelf en het eten e.d. :-) Ook tips en tricks zoals eerder opstaan ivm. douchen.
Het fietsen gaat per minuut 10% omhoog, het begint op 40% van je lichaamsgewicht. Zwaardere mensen fietsen korter.
Dan zou ik niet gaan schijten voordat ik naar het hartfilmpje ging. 65 kilo was toch minimum voor gevechtsfunctie? Wat wou je ook al weer doen? :pquote:Op maandag 16 juni 2008 18:35 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Verdomme, ik ben nu 64.8 kilo ofzo, dus mag heel lang fietsen.
Ja Painf, maar ik vreet me elke ochtend rond in het brood en ik ben van 4 broodjes per dag naar 20 gegaan, puur voor het gewicht. Ook om de dag zeulen met gewichten, die 200 gram moet wel lukken voor 4 juli.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan zou ik niet gaan schijten voordat ik naar het hartfilmpje ging. 65 kilo was toch minimum voor gevechtsfunctie? Wat wou je ook al weer doen? :p
Hier heb je niets aan, prop je liever vol bij het ontbijt met overige waren! Je word 's ochtends namelijk gewogen bij het hartfilmp!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:45 schreef Halvor het volgende:
Aangezien je ook op 4 Juli moet, gaan we wel ff lunchen samen, dan prop je jezelf gewoon vol met kroketten en dan red je die 65 kilo wel haha. K weet alleen niet of je dan nog lekker fietst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |