Doe dat dan ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:39 schreef Esses het volgende:
Hierbij een vervolgje op het eerste " Dienst keuringen en eisen " hier gaan we het dus hebben over alles wat nodig is voor de keuring, en welke eisen er voor jouw onderdeel gelden. Deze eerste post zal ik constant updaten met (al geplaatste) info.
Bobje, ik was al bezig. Ben even info eruit plukkenquote:
Bartuc, ik was inderdaad nog bezig, als laatste staat ook vermeld dat het zondag af (geplant) is. Maar zal je even toevoegenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:32 schreef Bartuc het volgende:
Esses je bent de AAC (Aanname Advies Commissie) vergeten in je openingspost. Dit is de commisie waarvoor je moet verschijnen als je solliciteerd naar een officiersfunctie. Het is een soort van sollicitatiegesprek waarbij je ondervraagd word door 3 of soms 4 hoge officieren, in mijn geval een commandeur en 2 kapiteins ter zee, over je motivatie en leven. Zij bepalen dan of ze je geschikt achten voor een officiersfunctie. Bij goedkeuring volgt dan het 'gewone' keuringstraject. 20 Juni me laatste keuring, geneeskundig onderzoek.
Op een dag? mazzelpik, of moet je later terugkomen voor sport?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:21 schreef Gierigesloeber het volgende:
Alles, psygologisch en medisch, Pantserinfanterie schutterkanon.
Als je voor 1 dag uitnodiging hebt dan lukt het ze soms nog wel is, ik kreeg hem gewoon gelijk voor 2 dagenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:10 schreef Halvor het volgende:
Ik moet ook 4 Juli![]()
Voor Onderofficier Verbindingsdienst, zowel medisch als psychologisch, maar mijn ervaring is dat dat meestal 2 dagen worden...
Thanksquote:Op maandag 16 juni 2008 12:17 schreef unox_worst het volgende:
Goeie OP![]()
Ik ga vanavond om 6uur met de trein naar amsterdam, en morgen gezellig keuren![]()
Voor het korps mariniers trouwens.
Misschien dat ik je vanavond nog wel tegenkom dan, ik zou niet weten of alles wat gekeurd wordt bij elkaar komt te zitten.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:30 schreef Butaangas het volgende:
Ik ga vanmiddag naar Amsterdam met de trein, en dan daar overnachten.. Ik ben nog nooit met de trein geweest, en dus vind ik het wel spannend voor d eeerste keer:P + ik geef een goede indruk als ik dat vertel (denk ik) maarja, heeft iemand nog goede tips? btw ik ben 16 en mijn functie; SLD Pantserinf.
Je ziet mekaar wel zitten in de lunchruimte, dat gaat met z'n allen daarna naar de slaapvertrekken.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:32 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Misschien dat ik je vanavond nog wel tegenkom dan, ik zou niet weten of alles wat gekeurd wordt bij elkaar komt te zitten.
Als je maar op amsterdam centraal aankomt, dat is je eerste test hequote:Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef Butaangas het volgende:
Ik had ook nog een vraagje over het reizen.. Ik ben nog nooit met de trein geweest, is het moeilijk?
Nee het is heel simpel, op 9292ov.nl kan je zien hoe laat en op welk spoor te trein vertrekt, op het station staat aangegeven waar die verschillende sporen liggen. Voor de rest kan je een mooi plekje in de trein vinden en wachten tot je in Amsterdam bent (of weer thuis).quote:Op maandag 16 juni 2008 12:36 schreef Butaangas het volgende:
Ik had ook nog een vraagje over het reizen.. Ik ben nog nooit met de trein geweest, is het moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |