Ex-collega (als ik het goed heb), gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:43 schreef MrDrako het volgende:
Net vorige week de keuring voor de KMS afgerond, viel idd erg mee,ga richting verbindingsdienst dus hoefde sowieso maar cluster 1 te scoren. (haalde 3)
waarop ben jij afgekeurd dan??????????????quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ex-collega (als ik het goed heb), gefeliciteerd. Ik heb iets minder geluk, ben medisch afgekeurd. Ik mag volgend jaar weer terugkomen. Komend jaar maar flink gaan trainen, wil er minimaal 5 kilo bij hebben.
heb je idd goedquote:Op dinsdag 1 april 2008 11:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ex-collega (als ik het goed heb), gefeliciteerd. Ik heb iets minder geluk, ben medisch afgekeurd. Ik mag volgend jaar weer terugkomen. Komend jaar maar flink gaan trainen, wil er minimaal 5 kilo bij hebben.
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:09 schreef MrDrako het volgende:
[..]
heb je idd goed
thx iig, maar vanwege medicijn gebruik toen ik 3 was willen ze nog dat ik mn longen laat testen in het militair ziekenhuis in utrecht![]()
Maarja, volgens de huisarts en keuringsarts was er voor zover ze zagen aan mn resultaten enzo niks aan de hand, dus puur formaliteit..Zorgt er iig wel voor dat ik pas 12 augustus mag beginnen, kan nu wel nog rustig op vakantie en richting zomerfeesten
Van de 100 ?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:03 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik haalde 5 punten voor geestelijke stabiliteit. Dan word je afgekeurd
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:13 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Niets aan de hand is 1
Alles mis is 5
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:13 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Niets aan de hand is 1
Alles mis is 5
| Forum Opties | |
|---|---|