Goed bezig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, modelbaan is niet te doen, of ik moet de pc kamer (met 6 boekenkasten) eens geheel omgooien. Nu ik die NAS heb gekocht kunnen er al twee computers weg
En er zal vast software zijn om wissels e.d. te bedienen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, modelbaan is niet te doen, of ik moet de pc kamer (met 6 boekenkasten) eens geheel omgooien. Nu ik die NAS heb gekocht kunnen er al twee computers weg
van die miljarden treintjes die er zijn, kies jij een Syntusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet eerst een echt huis kopen met ruimte voor de trein. Tot die tijd ga ik niks meer bijkopen ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Laat je mij erbuiten?!quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
van die miljarden treintjes die er zijn, kies jij een Syntus![]()
je doet het om mij te pesten he?
Succes! Doe je foto's posten in het modelspoortopic?quote:
Altijd als ik die syntus zie, denk ik aan mijn reizen naar jou toequote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
van die miljarden treintjes die er zijn, kies jij een Syntus![]()
je doet het om mij te pesten he?
IRM. Geen VIRM. Zijn maar 3 bakkenquote:
Natuurlijk, de meesten zien die punten tussen de letters niet.quote:
quote:
Ik niet, wat een preutsequote:
Zo zijn de meeste Zweedsen. In hun eigen land danquote:
Heel goed gezegd, of tegen andere Zweden, als ze horen dat je uit het buitenland komt zit je gebakkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste Zweedsen. In hun eigen land dan...
Mja, het wa sniet mijn eerste vereiste bij het kopen van een huis. Ik had er nog een lelijke zolder bij kunnen doen, maar die was en te duur, echt te lelijk en vrij klein voor die prijs. Leuke optie maar die afzetter van een aannemer vroeg al 100 euro voor iets simpels als een dubbel wantcontactdoosje, laat staan een zolderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet eerst een echt huis kopen met ruimte voor de trein. Tot die tijd ga ik niks meer bijkopen ook
stukkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het eerste plaatje gepakt dat ik tegenkwam
[ afbeelding ] beter?
hmm, ineens krijgt die opmerking van de man op het station een hele andere ladingquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste Zweedsen. In hun eigen land dan...
Een oude Apple G3 met 32mb ram (mac os 8.5).quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hoor ik daar afvoerplannen van hardware?![]()
Gelukkig maarquote:
Als ik hem tegenkom krijgt ie een pomperquote:[..]
hmm, ineens krijgt die opmerking van de man op het station een hele andere lading
"goh, je hebt wel iets scandinavisch over je eigenlijk..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |