abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:25:04 #101
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59386380
Een hele goede middag Huppel Huub ,Ik hoop dat jij hier kunt posten hoe ik een avatar neer kan zetten..Ik weet niet aan wie ik het anders moet vragen ha ha ,ken alleen maar jou lol
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:27:19 #102
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_59386414
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:03 schreef happyme28 het volgende:
Hij schijnt gevolgd te worden door een dagblad voor een reportage, lijkt me sterk dat hij dit dan zou doen en dat het nog niet in de media staat. Anyway, de bron is voor mij niet betrouwbaar (een poster en een vriendin) dus tot het bevestigd is, kun je geen conclusie trekken lijkt me.
Joh dan geloof je t lekker niet. Ik zet dit echt niet neer om een rel te veroorzaken. Ik had Huub namelijk altijd erg hoog zitten.
En dat ie gevolgd wordt door een dagblad wil niet zeggen dat die journalist ook bij ze slaapt dunkt me.
Ik werk in de muziek en zet ook wel eens bandreportages op. Echt wel dat die journalisten 's avonds gewoon weer naar huis gaan hoor
pi_59386454
En Nederland moest voetballen. Dan heb je wel wat anders te doen dan H&C te volgen, lijkt me zo.
Go hard or go home
pi_59386492
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:20 schreef SIRA het volgende:
Wats gebeurt ?!
Ik wil het gewoon niet geleuven.. Moet ik dan alsnog fan van Brian worden ??!!!!
Buffy-jan is wel een betrouwbare poster.... dus ik vrees het ergste

Huub hoe heb je dat kunnen doen........ je bent een publiek figuur, dus hou daar rekening mee (ruzie maken doe je thuis)

Maar wat is er nu precies gebeurd??
Je hebt haar toch niet geslagen hé
En jah ik ga de vraag toch stellen: "had je teveel gezopen????"
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:34:25 #105
6941 APK
Factual, I think.
pi_59386537
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:31 schreef Desii het volgende:

Huub hoe heb je dat kunnen doen........ je bent een publiek figuur, dus hou daar rekening mee (ruzie maken doe je thuis)
Precies, gewoon je vrouw thuis in elkaar rossen dan kan niemand het zien.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59386571
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:34 schreef APK het volgende:

[..]

Precies, gewoon je vrouw thuis in elkaar rossen dan kan niemand het zien.
zo bedoel ik het totaal niet heb mijn post al geedit.
slaan is NOOIT, maar dan ook NOOIT goed te praten en dan wordt het tijd dat hij zich onder behandeling stelt
pi_59386640
De manier waarop gereageerd wordt, over iets waarvoor geen enkel bewijs is, is beneden elke maat!
pi_59386710
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:41 schreef MargrietV het volgende:
De manier waarop gereageerd wordt, over iets waarvoor geen enkel bewijs is, is beneden elke maat!
Sinds wanneer worden ooggetuigen niet als bewijs aangevoerd? De reacties zijn nog vrij mild trouwens.
Go hard or go home
pi_59386747
Veroordeling heeft al plaats gevonden, voordat er misschien iets is gebeurd!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:49:50 #110
103972 BuffyJan
pi_59386794
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:47 schreef MargrietV het volgende:
Hoezo nou weer misschien...Ze heeft t toch gezien?
Ze gaat daar echt niet om liegen. Wij zijn zelfs nog samen naar de fandag van Huub geweest in de Witte Bergen.
Ach ik hou er verder ook over op. Jullie geloven lekker wat jullie willen geloven
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:51:04 #111
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59386819
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:31 schreef Desii het volgende:

[..]

Buffy-jan is wel een betrouwbare poster.... dus ik vrees het ergste

Maar wat is er nu precies gebeurd??
Je hebt haar toch niet geslagen hé
En jah ik ga de vraag toch stellen: "had je teveel gezopen????"

Maar Buffy-Jan heeft het ook van horen zeggen.
Misschien heeft die vriendin van haar het ook van iemand die naast haar stond, en zo komen de roddels de wereld in.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_59386836
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:51 schreef mazaru het volgende:

[..]

Misschien heeft die vriendin van haar het ook van iemand die naast haar stond, en zo komen de roddels de wereld in.
Vriendin heeft het al verteld in de cos.
Go hard or go home
pi_59386844
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:47 schreef MargrietV het volgende:
MagrietV ken jij Buffyjan als poster???

Zo ja, dan weet je dat als zij iets zegt je het gewoon voor 100% waarheid kan aannemen
pi_59386845
Helemaal mee eens Mazaru!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:52:22 #115
103972 BuffyJan
pi_59386852
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:51 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ze heeft hier zelf ook gepost en heeft t zelf gezien. We waren allebei fan van Huub dus ik zie echt geen reden dat ze daarom gaat liegen.
Hoe kut t verhaal ook is.
pi_59386881
Desi... jij hebt Huub al veroordeeld om hem behandeling te adviseren! Geloof wat je geloven wil en speel fijn eigen rechter!
pi_59386885
Ja leuk stel je voor dat het echt waar is,dan heeft Huub gewoon zijn poten thuis te houden en is hij fout.Niet diegene die het heeft gezien.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:55:10 #118
38396 mazaru
pi_59386906
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:51 schreef noekje het volgende:

[..]

Vriendin heeft het al verteld in de cos.
Als het echt waar is, dan is het gewoon een loser.
Een man blijft onder alle omstandigheden met zijn jatten van een vrouw af
pi_59386923
Eerst een degelijk bewijs dan pas een veroordeling.
pi_59386938
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:53 schreef MargrietV het volgende:
Desi... jij hebt Huub al veroordeeld om hem behandeling te adviseren! Geloof wat je geloven wil en speel fijn eigen rechter!
Want zij bijt nu zijn strot door? Overdrijf niet zo. Je mag gewoon een mening hebben, heeft niks met eigen rechter te maken.
Go hard or go home
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:58:04 #121
38396 mazaru
pi_59386952
Maar ik blijf er bij dat het altijd gevaarlijk is om dit soort dingen zonder slag of stoot voor waar aan te nemen.
In de gouden kooi heb ik Huub Claire ook een duw zien geven. Maar ik heb hem nog nooit uit zien halen.
En eerlijk gezegd lijkt het me ook niet de jongen om dat te doen.
Maar ja, ik weet het niet. Als het zo is, dan zullen er nog wel meer mensen zijn geweest die het gezien hebben, en dan komt de waarheid in de loop van de tijd nog wel aan het licht.
Nu moet ik weg

HOLLAND!!!!!
4-1!!!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:59:40 #122
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59386971
Hier nog maar even het verhaal van de (vermeende) ooggetuige:
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:36 schreef Phoebie het volgende:
Echt gebeurd. Ik heb het gezien. (ik zat er naaaast haha)
Ze maakten heel veel herrie, en liepen ons schelden voorbij. Clair een beetje jankerig.
Toen liepen ze een zijstraat in en konden we ze alleen nog horen.
Echt schreeuwen en Clair janken "niet doen niet doen".

Toen ben ik gaan kijken want ik kan daar slecht tegen. Ook als ik ze niet had gekend had ik het gedaan.
Ze zagen mij niet, maar ik zag Huub Clair 2x een mep geven (soort backhand) met zn vlakke hand tegen haar lijf.

Ze maakten zo veel herrie dat er echt mensen op af kwamen, voor ik iets kon doen liepen ze verder, ik had geen zin om er achteraan te gaan. Maar het zal me niet verbazen als er filmpjes van vannacht opduiken op youtube.

Gewoon heel dom van ze. En vooral van Huub.
Hij treedt vanavond op, dus dan moet het wel ter sprake komen en zal er wel duidelijkheid komen.
pi_59386982
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:58 schreef mazaru het volgende:
Maar ik blijf er bij dat het altijd gevaarlijk is om dit soort dingen zonder slag of stoot voor waar aan te nemen.
In de gouden kooi heb ik Huub Claire ook een duw zien geven. Maar ik heb hem nog nooit uit zien halen.
En eerlijk gezegd lijkt het me ook niet de jongen om dat te doen.
Maar ja, ik weet het niet. Als het zo is, dan zullen er nog wel meer mensen zijn geweest die het gezien hebben, en dan komt de waarheid in de loop van de tijd nog wel aan het licht.
Nu moet ik weg

HOLLAND!!!!!
4-1!!!
Of het nu wel of niet waar is. Het is iig sappig genoeg om even over te speculeren.
Ja fout, bah, gadverdamme! Daarom verkoopt de privé ook zo goed.
Holland Rode schoenen
Go hard or go home
pi_59386999
Ook op dit punt verliest Huubje weer van Brian.

Nicccccce
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59387030
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 13:53 schreef MargrietV het volgende:
pfff Desi zegt dat dat als Huub geslagen zou hebben hij zich dan onder behandeling zou moeten stellen en daar ben ik het volledig mee eens.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')