abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:39:50 #251
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59388508
Claire draagt een zwart topje, spijkerbroek, witte riem en hele schattige slippers en is nu haar haren aan het fohnen, duurt mij iets te lang dus denk dat ik haar maar inelkaar ga slaan
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59388509
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:37 schreef MargrietV het volgende:

[..]

helemaal mee eens... misschien kan ie beter... naar ned 2 gaan kijken.... worden ook verbanden gelegd.... lol
Toch tof van je, dat je het met jezelf wél eens bent

Edit:: foutje Margriet, ik dacht dat Huub op zichzelf aan het reageren was, komt door die avatar van je
pi_59388513
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:35 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ach ga toch fietsen met Huub durfde niet.Huub had groot gelijk om Brian niet de eer te gunnen om hem uit de boksring te slaan.Huub pakte Brian op de enige manier verbaal heel goed terug.Dat die stumper van Brian dan als een dolle allemaal kreten gaat uitslaan is zijn probleem.

Huub is heel vaak agressief te keer gegaan tegen Brian. Op een gegeven moment had Huub zijn woord te gegeven wat betreft het sparren van een aantal rondes in de veilige boksring.

Maar toen puntje bij paaltje kwam, haakte Huub af. En dat is opmerkelijk - niet alleen omdat hij zijn woord had gegeven - maar ook omdat hij heel vaak Brian agressief had bejegend.

Waarschijnlijk deed Huub - in het algemeen - zo agressief tegen Brian omdat hij wist dat Brian hem niet kon slopen ivm boetes.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59388516
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:39 schreef Huubdgk het volgende:
Claire draagt een zwart topje, spijkerbroek, witte riem en hele schattige slippers en is nu haar haren aan het fohnen, duurt mij iets te lang dus denk dat ik haar maar inelkaar ga slaan
Leuk! Inspiratie! * noekje rent naar de kledingkast.
Go hard or go home
pi_59388518
quote:
Je moet haar beschermen tegen de fohn!
pi_59388521
quote:
Psies, je moet ze wel op hun plaats zetten die vrouwen
pi_59388524
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:40 schreef Dementor het volgende:

[..]

Je moet haar beschermen tegen de fohn!
Of bungel die boven haar!
Go hard or go home
pi_59388537
Bungel? Wat een vreemd woord eigenlijk.
Go hard or go home
pi_59388539
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:41 schreef noekje het volgende:

[..]

Of bungel die boven haar!
Zit ze in bad? Truuk ala Brian: hang fohn in bad!
pi_59388547
Wie zoekt even het gifje op van de fohn boven het bad?
pi_59388549
quote:
Helemaal in elkaar slaan durf je echt niet. Je krijgt iedere vrijdag zakgeld van d'r....
pi_59388550
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:42 schreef noekje het volgende:
Bungel? Wat een vreemd woord eigenlijk.
Tja, wat wil je dan zeggen, hengel heen en weer
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:43:57 #263
2018 PC eend
relativist
pi_59388556
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:38 schreef Poezewoes het volgende:
O zou jij het wel durven dan makkelijk praten over mensen die in de Gouden Kooi geweest zijn!
Je ziet precies de fans van de kruizenruiker paardenrukker het spel is over hoor!
Lekker makkelijk iemand afzeiken die wel de moed heeft om op Fok te posten en uitleg te geven wat hij helemaal niet verplicht is, wat zouden jullie doen als er op forums zo over je privé leven wordt gesproken?Jullie zitten net als ik anoniem achter je pctje comentaar te geven, en jullie hebben zeker nooooooooooooooooit ruzie!
Ik maak nooooit ruzie en al helemaal niet anoniem van achter mijn PC
Dus krijg maar lekker de tering
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_59388560
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:38 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Wat riep Brian allemaal, kan mij er wel iets bij voorstellen maar zo leuk om nog eens na te lezen.
Brian heeft volgens mij het iq van een kanariepiet en dat was ook goed af te lezen aan zijn sinterklaasgedichten en zijn overweldige uitdrukkingen.
Zo, dat moest er weer even uit

kanariepiet zie ik niet zo snel een hbo diploma behalen.

Niet dat dat een hbo diploma veel zegt, iedereen die doorzet haalt dat wel, maar een kanariepietje zie ik daar niet toe in staat
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:44:10 #265
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59388561
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Huub is heel vaak agressief te keer gegaan tegen Brian. Op een gegeven moment had Huub zijn woord te gegeven wat betreft het sparren van een aantal rondes in de veilige boksring.

Maar toen puntje bij paaltje kwam, haakte Huub af. En dat is opmerkelijk - niet alleen omdat hij zijn woord had gegeven - maar ook omdat hij heel vaak Brian agressief had bejegend.

Waarschijnlijk deed Huub alleen zo agressief tegen Brian omdat hij wist dat Brian hem niet mocht slopen ivm boetes.
dan heb je niet vaak de streams gevolgd, in het begin kwam de beveiliging niet het huis inrennen, ze lieten ons het uitvechten en de dag erna als iedereen nuchter was kwamen de boetes.... heb veel slechte eigenschappen absoluut en ik snap dat ze interessant voor jou zijn om te bespreken. Maar lafheid is daar niet een van.....sterker nog, nee zeggen in de ring was misschien nog wel een moediger keuze dan ja te zeggen. Maar weet niet of je genoeg inbeeldingsvermogen (of de wil daartoe bedoel ik) hebt om dat te, willen, begrijpen.
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:45:03 #266
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_59388571
Gelukkig zitten de*echte * helden verborgen achter hun pctje, goeie genade!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_59388573
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:43 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Tja, wat wil je dan zeggen, hengel heen en weer
Nee, maar denk er maar eens diep over na of zeg het heel snel achter elkaar. Dan is het gewoon een vreemd woord. Bungel.. Wie dat bedacht heeft, die moeten ze elektrocuteren.
Go hard or go home
pi_59388577
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Helemaal in elkaar slaan durf je echt niet. Je krijgt iedere vrijdag zakgeld van d'r....

en ome toin die dan waarschijnlijk op de hummer langs komt
pi_59388580
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:45 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, maar denk er maar eens diep over na of zeg het heel snel achter elkaar. Dan is het gewoon een vreemd woord. Bungel.. Wie dat bedacht heeft, die moeten ze elektrocuteren.
Hoe dan?
pi_59388586
Interessant om hier te lezen dat de allerbeste Gouden Kooi bewoners al jaren achter hun peceetje zitten .. haha.

Niks van aantrekken Huub, je weet wel beter toch

groetjes Cleo (Vera)
Wat je geeft, krijg je terug .........
pi_59388592
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:45 schreef noekje het volgende:

[..]

Je hebt een redelijk fanatieke aanval Noekie, nasleep van gisteravond soms
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:47:33 #272
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59388595
Huub's got mail!
pi_59388601
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:44 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

dan heb je niet vaak de streams gevolgd, in het begin kwam de beveiliging niet het huis inrennen, ze lieten ons het uitvechten en de dag erna als iedereen nuchter was kwamen de boetes.... heb veel slechte eigenschappen absoluut en ik snap dat ze interessant voor jou zijn om te bespreken. Maar lafheid is daar niet een van.....sterker nog, nee zeggen in de ring was misschien nog wel een moediger keuze dan ja te zeggen. Maar weet niet of je genoeg inbeeldingsvermogen (of de wil daartoe bedoel ik) hebt om dat te, willen, begrijpen.
moediger was geweest als je gewoon de uitdaging niet had aangenomen. nee zeggen in de ring zie ik zeker niet als moedig.
pi_59388603
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:45 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hoe dan?
Met een föhn boven het bad of in de plaatselijke sloot, ook goed.

Huub, hoe is ome Toine of Twan in het echt? Hij lijkt mij een geschikte oom!
Go hard or go home
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:48:22 #275
2018 PC eend
relativist
pi_59388608
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:45 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hoe dan?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')