quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die Huub durfde niet eens tegen Brian te sparren in de veilig boksring, terwijl hij Brian veel te vaak agressief heeft bejegend.
Yep en fok is top! uiteraard lopen er ook wat eeeeeeeh.....vul zelf maar in mensjes rond en niet iedereen zal het met je eens zijn maar dat is dan weer leuk, beetje tegengas en discussie is altijd goedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:24 schreef Huubdgk het volgende:
ik zeik ook niet ik reageer op een van mijn favoriete fora's omdat ik het leuk vind en de stemming te proeven onder mensen.
Das toch de bedoeling van fok.......op elkaar reageren, discussieren, becommentarieren etc etc ?
Je zit hier anders Brian en Amanda te 'veroordelen'quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zijn vrijwel alleen maar opgeblazen en verdraaide "feiten".
Maar jullie glijden bijna van je stoel af nu je de kans krijgt om Huub live te spreken in tegenstelling tot B en A die direct zijn gevlucht richting Dubai en nu niet eens de moeite nemen om contact op te nemen met hun fans.
Je moet toch wat als je geen leven hebt?
Ik wil eerst bewijzen zien voordat ik iemand publiekelijk veroordeel.
Huub kan het verbaal niet af, want hij is heel vaak tegen Brian agressief geweest.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt ook verbaal sparren, maar die verwijzing begreep je zeker niet
Dit is onzin ............Huub zou het zo gedaan hebben of heb jij geen streams gevolgd?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die Huub durfde niet eens tegen Brian te sparren in de veilig boksring, terwijl hij Brian veel te vaak agressief had bejegend.
Onzin, Huub durfde niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Dit is onzin ............Huub zou het zo gedaan hebben of heb jij geen streams gevolgd?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:21 schreef Huubdgk het volgende:
lees nog maar eens heel goed wat daar staat...denk niet dat je daar zegt wat je bedoelt te zeggen......zeker zelfde HBO gedaan als Brian?
Ik zie hem nu niet naar een user toe rennen, jij wel?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Huub kan het verbaal niet af, want hij is heel vaak tegen Brian agressief geweest.
dit is toch te humor....omdat ik tegen Brian agressief ben geweest, kan ik het verbaal dus niet af.... John denk jij echt zo in je hoofd? Daar zit toch praktisch geen enkel causaal verband tussen? even los van de feiten, als jij zo conclusies trekt heb je toch een ernstig probleem!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Huub kan het verbaal niet af, want hij is heel vaak tegen Brian agressief geweest.
Ach ga toch fietsen met Huub durfde niet.Huub had groot gelijk om Brian niet de eer te gunnen om hem uit de boksring te slaan.Huub pakte Brian op de enige manier verbaal heel goed terug.Dat die stumper van Brian dan als een dolle allemaal kreten gaat uitslaan is zijn probleem.quote:
humor kan ik dan altijd weer wel waarderenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nog steeds Brian nodig als vergelijkingsmateriaal om jezelf te profileren en omhoog te tillen
![]()
Ik zal je een intikkertje geven, heb Mavo gedaan, ben gezakt en heb de herkansing laten liggen. Vond dat ik aan het werk moest.......![]()
Nah, hak 'm d'r maar in.........
Gelukkig maak jij Brian en Amanda niet zwart, ook al doen ze dit wel bij jou, dat vind ik dan wel weer sterkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:21 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahahah komop dit is toch een post van lik aan mijn kut! hoe moet ik hier nu serieus op reageren? Echt dit is retorica van zo een bedroevend laag niveau......... Hoe moet ik daar volwassen op reageren? Het is eigenlijk gewoon een Brian en Amanda argument, maar dan wat beter verpakt. Echter met dezelfde (a) logica, zelfovertuiging en het geeft blijk van een laten we zeggen, verfromfraaide kijk op de zaken.....
lief zijn
ps jouw punt 2......
[..]
lees nog maar eens heel goed wat daar staat...denk niet dat je daar zegt wat je bedoelt te zeggen......zeker zelfde HBO gedaan als Brian?
Ik vaak genoeg gezien dat je het niet meer met woorden afkon en erg agressief begon te worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:34 schreef Huubdgk het volgende:![]()
[..]
dit is toch te humor....omdat ik tegen Brian agressief ben geweest, kan ik het verbaal dus niet af.... John denk jij echt zo in je hoofd? Daar zit toch praktisch geen enkel causaal verband tussen? even los van de feiten, als jij zo conclusies trekt heb je toch een ernstig probleem!
helemaal mee eens... misschien kan ie beter... naar ned 2 gaan kijken.... worden ook verbanden gelegd.... lolquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:34 schreef Huubdgk het volgende:![]()
[..]
dit is toch te humor....omdat ik tegen Brian agressief ben geweest, kan ik het verbaal dus niet af.... John denk jij echt zo in je hoofd? Daar zit toch praktisch geen enkel causaal verband tussen? even los van de feiten, als jij zo conclusies trekt heb je toch een ernstig probleem!
Ja want Brian is een poepsiefloepsie.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vaak genoeg gezien dat je het niet meer met woorden afkon en erg agressief begon te worden.
Wat riep Brian allemaal, kan mij er wel iets bij voorstellen maar zo leuk om nog eens na te lezen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach ga toch fietsen met Huub durfde niet.Huub had groot gelijk om Brian niet de eer te gunnen om hem uit de boksring te slaan.Huub pakte Brian op de enige manier verbaal heel goed terug.Dat die stumper van Brian dan als een dolle allemaal kreten gaat uitslaan is zijn probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |