abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59388360
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die Huub durfde niet eens tegen Brian te sparren in de veilig boksring, terwijl hij Brian veel te vaak agressief heeft bejegend.

Je kunt ook verbaal sparren, maar die verwijzing begreep je zeker niet
pi_59388371
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:24 schreef Huubdgk het volgende:
ik zeik ook niet ik reageer op een van mijn favoriete fora's omdat ik het leuk vind en de stemming te proeven onder mensen.
Das toch de bedoeling van fok.......op elkaar reageren, discussieren, becommentarieren etc etc ?
Yep en fok is top! uiteraard lopen er ook wat eeeeeeeh.....vul zelf maar in mensjes rond en niet iedereen zal het met je eens zijn maar dat is dan weer leuk, beetje tegengas en discussie is altijd goed
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:30:42 #228
2018 PC eend
relativist
pi_59388376
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:20 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het zijn vrijwel alleen maar opgeblazen en verdraaide "feiten".
Maar jullie glijden bijna van je stoel af nu je de kans krijgt om Huub live te spreken in tegenstelling tot B en A die direct zijn gevlucht richting Dubai en nu niet eens de moeite nemen om contact op te nemen met hun fans.

Je moet toch wat als je geen leven hebt?

Ik wil eerst bewijzen zien voordat ik iemand publiekelijk veroordeel.
Je zit hier anders Brian en Amanda te 'veroordelen'
Terwijl er bewijs voor het tegendeel is
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_59388379
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:29 schreef Dementor het volgende:

[..]

Je kunt ook verbaal sparren, maar die verwijzing begreep je zeker niet
Huub kan het verbaal niet af, want hij is heel vaak tegen Brian agressief geweest.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59388381
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die Huub durfde niet eens tegen Brian te sparren in de veilig boksring, terwijl hij Brian veel te vaak agressief had bejegend.
Dit is onzin ............Huub zou het zo gedaan hebben of heb jij geen streams gevolgd?
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:30:49 #231
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59388382
vind het niet zo erg dat mensen mij zwart maken... herinner sommige jullie er graag aan dat ik al veel de laatste jaren over mij heen heb gehad. Vond het nodig om een verklaring over gisteren af te leggen omdat zowel via de fora als hyves wij dat verhaal zagen staan. Zijn toen eens even gaan inventariseren wat er allemaal zo globaal stond en hebben toen die verklaring gemaakt. Voor de rest vind ik de inhoudelijke discussies die daar op volgen wel redelijk interessant, ik ben nu aangekleed en wacht op mijn vrouw want we gaan lekker de stad in dus reageer even terug op sommige posts.

Ik weet heel goed waar ik meningen van anderen moet laten....bij de ander
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59388385
hm... huh... pfff

Blijkbaar was het voorval gisteravond indrukwekkend genoeg om er schrik van te krijgen.
Maar het meest interessant is wel weer de (soms absurde) reacties in dit topic.
(zei ze zo neutraal mogelijk)
pi_59388387
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:30 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Dit is onzin ............Huub zou het zo gedaan hebben of heb jij geen streams gevolgd?
Onzin, Huub durfde niet.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59388406
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:21 schreef Huubdgk het volgende:

lees nog maar eens heel goed wat daar staat...denk niet dat je daar zegt wat je bedoelt te zeggen......zeker zelfde HBO gedaan als Brian?
Nog steeds Brian nodig als vergelijkingsmateriaal om jezelf te profileren en omhoog te tillen

Ik zal je een intikkertje geven, heb Mavo gedaan, ben gezakt en heb de herkansing laten liggen. Vond dat ik aan het werk moest.......

Nah, hak 'm d'r maar in.........
pi_59388409
ik kan huub dan een arrogant mannetje vinden maar lef heeft hij wel!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:33:03 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59388411
Ga eens douchen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59388418
Maar gezien het feit dat ik wel een leven heb en niet geil op mijn eigen posts ga ik nu even gezellig wat anders doen
pi_59388420
Guys, Huub laat zich echt niet zomaar wegjagen. Mèn, hij heeft Natasia voor zich gehad en hij leeft nog.
Je mag gewoon een mening hebben, het liefst zo inhoudelijk mogelijk.
Go hard or go home
pi_59388421
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Huub kan het verbaal niet af, want hij is heel vaak tegen Brian agressief geweest.
Ik zie hem nu niet naar een user toe rennen, jij wel?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:34:35 #240
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59388427
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

dit is toch te humor....omdat ik tegen Brian agressief ben geweest, kan ik het verbaal dus niet af.... John denk jij echt zo in je hoofd? Daar zit toch praktisch geen enkel causaal verband tussen? even los van de feiten, als jij zo conclusies trekt heb je toch een ernstig probleem!

Nil Volentibus Arduum
pi_59388441
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Onzin, Huub durfde niet.
Ach ga toch fietsen met Huub durfde niet.Huub had groot gelijk om Brian niet de eer te gunnen om hem uit de boksring te slaan.Huub pakte Brian op de enige manier verbaal heel goed terug.Dat die stumper van Brian dan als een dolle allemaal kreten gaat uitslaan is zijn probleem.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:36:20 #242
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59388450
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nog steeds Brian nodig als vergelijkingsmateriaal om jezelf te profileren en omhoog te tillen

Ik zal je een intikkertje geven, heb Mavo gedaan, ben gezakt en heb de herkansing laten liggen. Vond dat ik aan het werk moest.......

Nah, hak 'm d'r maar in.........
humor kan ik dan altijd weer wel waarderen
Nil Volentibus Arduum
pi_59388463
Rest mij de grote vraag. Wat heeft Claire aan?
Go hard or go home
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:37:06 #244
2018 PC eend
relativist
pi_59388466
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:21 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

hahahah komop dit is toch een post van lik aan mijn kut! hoe moet ik hier nu serieus op reageren? Echt dit is retorica van zo een bedroevend laag niveau......... Hoe moet ik daar volwassen op reageren? Het is eigenlijk gewoon een Brian en Amanda argument, maar dan wat beter verpakt. Echter met dezelfde (a) logica, zelfovertuiging en het geeft blijk van een laten we zeggen, verfromfraaide kijk op de zaken.....

lief zijn

ps jouw punt 2......
[..]

lees nog maar eens heel goed wat daar staat...denk niet dat je daar zegt wat je bedoelt te zeggen......zeker zelfde HBO gedaan als Brian?
Gelukkig maak jij Brian en Amanda niet zwart, ook al doen ze dit wel bij jou, dat vind ik dan wel weer sterk
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_59388469
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:34 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

dit is toch te humor....omdat ik tegen Brian agressief ben geweest, kan ik het verbaal dus niet af.... John denk jij echt zo in je hoofd? Daar zit toch praktisch geen enkel causaal verband tussen? even los van de feiten, als jij zo conclusies trekt heb je toch een ernstig probleem!

Ik vaak genoeg gezien dat je het niet meer met woorden afkon en erg agressief begon te worden.
pi_59388473
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:34 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

helemaal mee eens... misschien kan ie beter... naar ned 2 gaan kijken.... worden ook verbanden gelegd.... lol
pi_59388486
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vaak genoeg gezien dat je het niet meer met woorden afkon en erg agressief begon te worden.
Ja want Brian is een poepsiefloepsie.
Go hard or go home
pi_59388488

Brian die hem doorflipt
Classic moment.
Bokito met een bitje in.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:38:35 #249
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_59388492
O zou jij het wel durven dan makkelijk praten over mensen die in de Gouden Kooi geweest zijn!
Je ziet precies de fans van de kruizenruiker paardenrukker het spel is over hoor!
Lekker makkelijk iemand afzeiken die wel de moed heeft om op Fok te posten en uitleg te geven wat hij helemaal niet verplicht is, wat zouden jullie doen als er op forums zo over je privé leven wordt gesproken?Jullie zitten net als ik anoniem achter je pctje comentaar te geven, en jullie hebben zeker nooooooooooooooooit ruzie!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_59388499
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:35 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ach ga toch fietsen met Huub durfde niet.Huub had groot gelijk om Brian niet de eer te gunnen om hem uit de boksring te slaan.Huub pakte Brian op de enige manier verbaal heel goed terug.Dat die stumper van Brian dan als een dolle allemaal kreten gaat uitslaan is zijn probleem.
Wat riep Brian allemaal, kan mij er wel iets bij voorstellen maar zo leuk om nog eens na te lezen.
Brian heeft volgens mij het iq van een kanariepiet en dat was ook goed af te lezen aan zijn sinterklaasgedichten en zijn overweldige uitdrukkingen.
Zo, dat moest er weer even uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')