Middag

Test gelukt zo te zien. Lang niet meer gezien ook Mirage
De tuin, binnen in huis, in de stad hier. Voel me niet meer echt thuis na al die jaren wonen op dezelfde plek. Heeft ook te maken met hoe het vanaf 2000 is gegaan hier. De tuin heeft een negatieve lading omdat ik er zolang in heb zitten piekeren en tobben en zo de rest ook. De plek waar de pc en tv staat, de slaapkamer en ga zo door. Alsof er een bepaalde negatieve energie of uitstraling uitkomt doordat ik er in leefbaar was op een negatieve manier. De slapeloze onrustige nachten in bed vanaf 2000 en dan naar bed gaan in een kamer die van te voren al aanvoelt alsof het iets fouts is.
Ben me aan het verheugen om eens te gaan verhuizen elders heen, een verse omgeving waarbij niet al het "vertrouwde" doet denken aan tijden van miseré. Wil ergens in 2009 dus echt elders heen, niet eens uit Limburg vertrekken maar uit deze woonplaats. Bevalt het niet wat de arbeidsdeskundige aankaart dan ga ik zelf op zoek, vrijwilligerscentrale heeft ook iets in de aanbieding om mee te beginnen.
Tenminste iets om op te verheugen en naar toe te werken. Vluchten is het niet, tis opzoeken van een nieuwe omgeving die iets verfrissends uitstraalt. Daarnaast frisse activiteiten opzoeken, arbeidsdeskundige dinsdag afspraak mee en dan hoor ik wel wat de opties zijn.
Kortom: Ik wil een nieuw leven, afgelopen jaren waren een leven apart en die tijd daarvoor ook maar nu een 3e leven in een 2e jeugd. Tijd tussen 2000 en 2008 was een leven an sich te noemen. Dus die 2e jeugd heb ik nog tegoed

In ieder geval nog de hoop en inzet die aanwezig is. Heb nog 40 jaar te gaan als het goed is dus dan is de moed opgeven niet reeel.
[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 15-06-2008 15:35:19 ]