abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59360111
en gaan met die banaan
Werewolf
  Admin vrijdag 13 juni 2008 @ 12:20:03 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59360349
Hoelang ben je aan de kust geweest sara?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_59360421
10 dagen
Werewolf
  Admin vrijdag 13 juni 2008 @ 13:07:37 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59361341
Lekker hoor, je zult wel bruin zijn.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:12:26 #5
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_59361465
Zo! Weer eentje vol!
TVPtje dan maar!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:12:32 #6
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59361469
goed weer gehad sarah?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_59362297
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goed weer gehad sarah?
in het begin niet zo maar de twee laatste dagen wel

@yvonne: eerst was ik knalrood en nu bruin hihi

S.
Werewolf
pi_59368649
is de gloei er nu ook at af?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_59368797
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 17:51 schreef nokwanda het volgende:
is de gloei er nu ook at af?
het gloeit nog een beetje. ga het zeker nog insmeren hihi.

mijn oogappeltje:

Mie samen met de broer op de fiets

lekker badderen

S.
Werewolf
pi_59375323
Da's mooi rood
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_59375685
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 22:01 schreef nokwanda het volgende:
Da's mooi rood
dat zijn niet mijn kindjes hoor.

en ik heb geen foto's van m'n kleurtje. aangezien heel m'n gezicht nog pijn doet.
Werewolf
pi_59376493
Nee, dat weet ik. Ze zijn van je zus. Maar Mie heeft mooi rood haar. ik vind rood haar mooi.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_59377148
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 22:28 schreef nokwanda het volgende:
Nee, dat weet ik. Ze zijn van je zus. Maar Mie heeft mooi rood haar. ik vind rood haar mooi.
de andere kindjes zijn blond en zij heeft rood haar.

Mie heeft de kleur van m'n zus en het is een echt mama's kindje hihi

ze noemt me "Baba" ik ga haar leren "Sara" te zeggen
Werewolf
pi_59388712
sssssssssssssssssssssssssssssssssara
pi_59397906
Avond

*test*
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_59406952
Middag

Test gelukt zo te zien. Lang niet meer gezien ook Mirage

De tuin, binnen in huis, in de stad hier. Voel me niet meer echt thuis na al die jaren wonen op dezelfde plek. Heeft ook te maken met hoe het vanaf 2000 is gegaan hier. De tuin heeft een negatieve lading omdat ik er zolang in heb zitten piekeren en tobben en zo de rest ook. De plek waar de pc en tv staat, de slaapkamer en ga zo door. Alsof er een bepaalde negatieve energie of uitstraling uitkomt doordat ik er in leefbaar was op een negatieve manier. De slapeloze onrustige nachten in bed vanaf 2000 en dan naar bed gaan in een kamer die van te voren al aanvoelt alsof het iets fouts is.

Ben me aan het verheugen om eens te gaan verhuizen elders heen, een verse omgeving waarbij niet al het "vertrouwde" doet denken aan tijden van miseré. Wil ergens in 2009 dus echt elders heen, niet eens uit Limburg vertrekken maar uit deze woonplaats. Bevalt het niet wat de arbeidsdeskundige aankaart dan ga ik zelf op zoek, vrijwilligerscentrale heeft ook iets in de aanbieding om mee te beginnen.

Tenminste iets om op te verheugen en naar toe te werken. Vluchten is het niet, tis opzoeken van een nieuwe omgeving die iets verfrissends uitstraalt. Daarnaast frisse activiteiten opzoeken, arbeidsdeskundige dinsdag afspraak mee en dan hoor ik wel wat de opties zijn.

Kortom: Ik wil een nieuw leven, afgelopen jaren waren een leven apart en die tijd daarvoor ook maar nu een 3e leven in een 2e jeugd. Tijd tussen 2000 en 2008 was een leven an sich te noemen. Dus die 2e jeugd heb ik nog tegoed In ieder geval nog de hoop en inzet die aanwezig is. Heb nog 40 jaar te gaan als het goed is dus dan is de moed opgeven niet reeel.

[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 15-06-2008 15:35:19 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_59407107
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:26 schreef Topspin het volgende:
Middag

Test gelukt zo te zien. Lang niet meer gezien ook Mirage

De tuin, binnen in huis, in de stad hier. Voel me niet meer echt thuis na al die jaren wonen op dezelfde plek. Heeft ook te maken met hoe het vanaf 2000 is gegaan hier. De tuin heeft een negatieve lading omdat ik er zolang in heb zitten piekeren en tobben en zo de rest ook. De plek waar de pc en tv staat, de slaapkamer en ga zo door. Alsof er een bepaalde negatieve energie of uitstraling uitkomt doordat ik er in leefbaar was op een negatieve manier.

Ben me aan het verheugen om eens te gaan verhuizen elders heen, een verse omgeving waarbij niet al het "vertrouwde" doet denken aan tijden van miseré. Wil ergens in 2009 dus echt elders heen, niet eens uit Limburg vertrekken maar uit deze woonplaats.

Tenminste iets om op te verheugen en naar toe te werken. Vluchten is het niet, tis opzoeken van een nieuwe omgeving die iets verfrissends uitstraalt. Daarnaast frisse activiteiten opzoeken, arbeidsdeskundige dinsdag afspraak mee en dan hoor ik wel wat de opties zijn.

Kortom: Ik wil een nieuw leven, afgelopen jaren waren een leven apart en die tijd daarvoor ook maar nu een 3e leven in een 2e jeugd. Tijd tussen 2000 en 2008 was een leven an sich te noemen. Dus die 2e jeugd heb ik nog tegoed
Hoi,

ik weet niets van wie jij bent, je verleden... ik ken zelfs geen andere post van jou dan deze die jij hier zet.
Wat ik wel weet is dat verhuizen lekker kan zijn en ik begrijp ook wel wat je bedoeld met de negatieve lading die er hangt.
Toch denk ik dat het ook anders op te lossen is (mocht verhuizen geen makkelijke optie zijn).
Haal wat nieuwe spullen in huis, verplaats dat wat je al hebt. Hang andere gordijnen op. Breng een andere sfeer, een andere stijl aan in je vertrekken.
Maak alles schoon, ook achter de kasten, ook je plinten, je ramen.. even alles oppoetsen, gooi je ramen en deuren open. Even lekker laten waaien.

Echt, ook op die manier kan je dat wat er nog hangt verdrijven.
(en ja... dat hoeft niet persé letterlijk te zijn... dat kan ook gewoon op je psyche zo werken)
pi_59407222
quote:
Op zondag 15 juni 2008 15:34 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

Hoi,

ik weet niets van wie jij bent, je verleden... ik ken zelfs geen andere post van jou dan deze die jij hier zet.
Wat ik wel weet is dat verhuizen lekker kan zijn en ik begrijp ook wel wat je bedoeld met de negatieve lading die er hangt.
Toch denk ik dat het ook anders op te lossen is (mocht verhuizen geen makkelijke optie zijn).
Haal wat nieuwe spullen in huis, verplaats dat wat je al hebt. Hang andere gordijnen op. Breng een andere sfeer, een andere stijl aan in je vertrekken.
Maak alles schoon, ook achter de kasten, ook je plinten, je ramen.. even alles oppoetsen, gooi je ramen en deuren open. Even lekker laten waaien.

Echt, ook op die manier kan je dat wat er nog hangt verdrijven.
(en ja... dat hoeft niet persé letterlijk te zijn... dat kan ook gewoon op je psyche zo werken)
Klopt ook wel en daarbij zit ik nog teveel thuis dus wie weet is 8 uur per dag buitenshuis zijn iets dat al werkt maar alsnog het idee dat het roestig is geworden na al die jaren. Ook als ik in de stad loop, dan zie ik het gemeentehuis en de kroegen en winkels en dan denk ik van, dit straalt totaal niets uit. Tis ook niet echt een verfrissende stad hier

Pas geleden even Reiki muziek geluisterd maar ook dat hielp niet helemaal. Kan het niet goed uitleggen maar het lijkt op een sleur te zijn die al veels te lang aanhoudt.

Maar uit de sleur raken heb ik dan ook zelf in de hand. Alles overhoop halen als het ware en alles anders doen. Fiets kopen ga ik volgende week doen dus dan kan ik misschien eens 30 KM fietsen om een andere omgeving op te zoeken.

Eens 2 weken op vakantie lijkt me ook wat, en dan terug komen en dan opnieuw ervaren hoe het is. Wie weet is 2 weken voldoende.

Heb zin om alles anders aan te pakken Niet blijven hangen maar vooruit. 2000 eerste keer blijven hangen, 9 maanden niets kunnen doen wat ik vaker heb gezegd, alsof toen iets erin geslopen is wat tijd nodig heeft gehad om te helen.

Stap voor stap dan maar. Heb tijden gehad dat ik helemaal geen leven meer wilde opbouwen dus de instelling dat ik een leven opnieuw wil opbouwen is al de eerste stap.

[ Bericht 7% gewijzigd door Topspin op 15-06-2008 15:46:24 ]
pi_59407334
Ben nu even naar buiten

Tuinstoel eens elders zetten en andere muziek opzetten. Geen zin om naar de heide te gaan vandaag dus dan maar in de tuin.

Nederlands elftal dat wint zorgt overigens WEL voor een goede impuls

De bron, etc. In 2000 is een punt ontstaan die ik zie als nieuw begin oftewel als nieuwe bron of source en vanaf dat moment ben ik steeds vanaf dat punt verder gegaan. Eerst vanaf geboorte tot en met 2000 en toen een hele tijd vanuit een slecht uitgangspunt. Dan denk ik vanzelf dat wanneer je in 2000 een nieuw punt kunt aanmeten dat ook later kunt doen. Dus dan is het nodig dat ik een nieuw punt ga aanmeten om weer mee te beginnen met bijgeschaafde verwachtingen en verlangens. Een punt nemen en vanaf daar als het ware een nieuwe start inlassen zonder te kijken naar gemiste kansen door een tijd van afwezigheid.

De kracht van het verleden dat aan me trekt is er nog vaker, dan kijk ik terug naar afgebroken studie zonder dat ik het echt wilde en dan komt de spijt naar voren dat ik te wild leefde in het studentenleven. Maar dan gaat het om het heden om daar het beste ervan te maken in vrije tijd en tijdens verplichtingen.

[ Bericht 53% gewijzigd door Topspin op 15-06-2008 16:19:16 ]
pi_59424851
ah hier zijn jullie
  maandag 16 juni 2008 @ 10:09:20 #21
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_59425270
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 23:40 schreef Mirage het volgende:
Avond

*test*
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  Moderator maandag 16 juni 2008 @ 10:18:23 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59425424
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 23:40 schreef Mirage het volgende:
Avond

*test*
Mirage
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator maandag 16 juni 2008 @ 10:19:01 #23
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59425438
Goedemorgen hier allemaal
pi_59425526
goede morgen senesta! hoe gaat ie bij jou?
  Moderator maandag 16 juni 2008 @ 10:29:38 #25
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59425663
quote:
Op maandag 16 juni 2008 10:23 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen senesta! hoe gaat ie bij jou?
Ja, lekker hoor, druk dat wel maar wel leuk druk, allemaal leuke dingen
En bij jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')