Denk je nou echt dat Huub je hier een eerlijk antwoord op zal geven (als hij al wakker genoeg is om de strekking van je verhaal te begrijpen)? Een imperium dat is opgebouwd over de ruggen van hunkerende goedgelovigen en middelen als chantage, indoctrinatie en omkoping niet schuwt om zichzelf in stand te houden, houdt zijn slachtoffers blind onder dequote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:41 schreef Lieve het volgende:
Wat zegt Anita eigenlijk over het stokholm syndroom Huub?
Is ze daar serieus genoeg mee omgegaan? Of hebben jullie in de nabegeleiding dat hele ding maar over geslagen? ( Antita was TOP zekerErg bekwaam en toegerust met de beste kwaliteiten. Vakvrouwtje hoor! Vooral rond Lieke bij de reuring 6-2 heeft ze de bal prachtig terug gekaatst. Was het nu echt zo dat het Liekes schuld was? In de basis? Dat ze er om vroeg?)
Want ik begrijp dat Amanda geweldig veel respect verdient, ondanks haar acties en daden en haar beschuldigingen en gebash.
Dat Mevr. Flens en Dhr. de Mol keurige werkgevers zijn die volkomen terecht hun favorieten hun natuurlijke plaats in dit geheel hebben gegund.
Dat Jij Huub wel erg gemeen bent geweest door ons te laten denken dat het anders lag, je schoof wel eens de schuld op anderen en dat is een karaktertrekje?
Dat Hans Nijman een sportman in hart en nieren is met vooral het hart op de juiste plek en de sport uit al zijn poriën. Een topper zogezegd.
Waarschijnlijk vergeet ik er nog bij te vermelden dat de lust om te eten je niet vergaan zou zijn als je jezelf niet had verlaten.
Gek genoeg werk je nu zelf vrijwillig mee aan de afkoeling rond jezelf. Waar mensen maandenlang meeleven met iemand die het zwaar heeft. Die een ander boetesysteem op zich af ziet komen ten opzichte van andere deelnemers en die stelselmatig is ( of lijkt) te zijn bedreigd. Daar blijken mensen niet te snappen, niet te zien, niet te hebben meegekregen hoe lief jouw werkgevers voor jou waren. Hoeveel credit ze verdienen.
Ik begrijp dat Stokholm het dit jaar weer goed doet als vakantieland.
Ik wens je in ieder geval veel succes met je pilot. Wie weet kun je nog wat sturing meekrijgen van 'de Febo' Pannenkoeken eten zonder eetlust valt niet mee.
Ik begrijp het ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Huub vind iedereen maar een toppertje. Straks gaat ie nog zeggen dat Deborah Flens Pannekoek een topwijf is.
Dat bedoel ik met het stokholm syndroomquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hiermee doe je bijna de suggestie dat de antwoorden die Huub geeft niet op waarheid berusten. Vraag me dan af hoe je hebt gekeken en hoe je hem hebt leren kennen. voor zover ik kan inschatten geeft ie liever geen antwoord dan een politiek correct antwoord waar ie niet achter staat.
Dat we niet de Huub teruglezen uit de Kooi is volgens mij niet zo gek, al lees je uit veel dingen wel herkenbare punten op, hij kan zich nu vriendelijker naar iedereen opstellen, er is geen tv meer te maken en er zijn geen tegenspelers meer. Waarom tegen iets aan blijven schoppen of iets veroordelen dat is geweest. Je kan het verleden niet veranderen en je er druk over maken is zinloos en zonde van je energie.
En ik persoonlijk lees genoeg van de Huub die we kennen uit de Kooi, alleen dan van zijn vriendelijke en grappige kant. Zoals ie ook altijd tegen zijn vrienden in de Kooi was en tegen zijn vrouw...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:15 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
... De kanarie van mijn buurvrouw is ook zielsgelukkig en ziet in haar een weldoenster die hem van voer en water voorziet. Vliegen mist hij niet, nooit gedaan!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:00 schreef PC eend het volgende:
Verbitterde groupies die in het spel zijn blijven hangen en huub verwijten dat hij dit niet doet
Volgens mij is Lieve een van de weinigen die zonder oogkleppen naar het programma heeft gekeken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:00 schreef PC eend het volgende:
Huub die niet alleen maar zijn site aanprijst![]()
Verbitterde groupies die in het spel zijn blijven hangen en huub verwijten dat hij dit niet doet
Lieve die haar pillen weer eens vergeten is![]()
Het mysterie, who the fok suikeroom is, wat weer de kop op steekt![]()
Werd het zo op de valreep toch nog even ouderwets gezellig
creutzfeld Jacobs? Had ik pillen? Ben ik die vergeten? Hoi eend!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:00 schreef PC eend het volgende:
Lieve die haar pillen weer eens vergeten is![]()
Werd het zo op de valreep toch nog even ouderwets gezellig
quote:
En wat had die man een punt! Ik heb helaas de boycot toch moeten stoppen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:23 schreef Desii het volgende:
[..]
ouwerwets gezellig
Zo jammer dag het we-gaan-AH-saboteren-topic van Gert niet meer is, kweet zeker dat Huub ook helemaal in een deuk gelegen zou hebben.
Eén van de leukste topics ooooooit
Toen was ik hier nog niet, kan iemand in het kort uitleggen waar dat over ging?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:23 schreef Desii het volgende:
[..]
ouwerwets gezellig
Zo jammer dag het we-gaan-AH-saboteren-topic van Gert niet meer is, kweet zeker dat Huub ook helemaal in een deuk gelegen zou hebben.
Eén van de leukste topics ooooooit
'quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Toen was ik hier nog niet, kan iemand in het kort uitleggen waar dat over ging?
mogguh![]()
en Huub ik lees je liever hier dan op NL
Hilarischquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:16 schreef mootie het volgende:
[..]
'
Dat was zoooo ontzettend leuk. Volgens mij begon het er mee dat AH niet meer met DGK geassocieerd wilde worden. Gert sprong hier op in, als geintje, en riep mensen op om gaatjes in koekjesverpakkingen te prikken, dingen uit het vriesvak te verplaatsen, er werd een filmpje geplaatst van iemand die op een brandende ah-tas aan het springen was. De mensen die Gert kennen en DGK kennen gingen er lekker in mee en vertelden prachtige verhalen over lekgeprikte verpakkingen, karbonades bij de chocola leggen etc. De mensen die Gert en DGK niet kenden werden gek. Talloze topics over hoe een mod mensen nou kon oproepen om dit soort dingen te doen.
Misschien moet Huub dit maar eens lezen, hopelijk begrijpt hij dan dat hij uit de buurt van die crimineel moet blijven.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:07 schreef dipsey het volgende:
Huub ik vind je echt een topper maar ik heb nog nooit een kickboxer gezien die zijn pupil voor de wedstrijd even verteld hoe hij zijn tegen stander het ziekenhuis in trapt en hoe hij iemand met 1 schop dood trapt.
Hoe kan je nou alles gaan zitten verdedigen terwijl de streamers zowat een broerte kregen over hoe het ging.
Kijk jij hebt een zwijgplicht maar laten ze dan zeggen dat het nep is of ga je ook vertellen dat het top is dat ze je als een soort van Hitler op tv hebben neer gezet.
En geloven jullie nu allemaal werkelijk, daadwerkelijk met de ECHTE Huub te zitten babbelen hier op Fok?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:15 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Huub je hier een eerlijk antwoord op zal geven (als hij al wakker genoeg is om de strekking van je verhaal te begrijpen)? !
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef smoekie het volgende:
[..]
En geloven jullie nu allemaal werkelijk, daadwerkelijk met de ECHTE Huub te zitten babbelen hier op Fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |