abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:15:03 #201
169397 JakeHeke
Once Were Warriors
pi_59355859
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 08:41 schreef Lieve het volgende:
Wat zegt Anita eigenlijk over het stokholm syndroom Huub?
Is ze daar serieus genoeg mee omgegaan? Of hebben jullie in de nabegeleiding dat hele ding maar over geslagen? ( Antita was TOP zeker Erg bekwaam en toegerust met de beste kwaliteiten. Vakvrouwtje hoor! Vooral rond Lieke bij de reuring 6-2 heeft ze de bal prachtig terug gekaatst. Was het nu echt zo dat het Liekes schuld was? In de basis? Dat ze er om vroeg?)

Want ik begrijp dat Amanda geweldig veel respect verdient, ondanks haar acties en daden en haar beschuldigingen en gebash.
Dat Mevr. Flens en Dhr. de Mol keurige werkgevers zijn die volkomen terecht hun favorieten hun natuurlijke plaats in dit geheel hebben gegund.
Dat Jij Huub wel erg gemeen bent geweest door ons te laten denken dat het anders lag, je schoof wel eens de schuld op anderen en dat is een karaktertrekje?
Dat Hans Nijman een sportman in hart en nieren is met vooral het hart op de juiste plek en de sport uit al zijn poriën. Een topper zogezegd.
Waarschijnlijk vergeet ik er nog bij te vermelden dat de lust om te eten je niet vergaan zou zijn als je jezelf niet had verlaten.

Gek genoeg werk je nu zelf vrijwillig mee aan de afkoeling rond jezelf. Waar mensen maandenlang meeleven met iemand die het zwaar heeft. Die een ander boetesysteem op zich af ziet komen ten opzichte van andere deelnemers en die stelselmatig is ( of lijkt) te zijn bedreigd. Daar blijken mensen niet te snappen, niet te zien, niet te hebben meegekregen hoe lief jouw werkgevers voor jou waren. Hoeveel credit ze verdienen.
Ik begrijp dat Stokholm het dit jaar weer goed doet als vakantieland.

Ik wens je in ieder geval veel succes met je pilot. Wie weet kun je nog wat sturing meekrijgen van 'de Febo' Pannenkoeken eten zonder eetlust valt niet mee.
Denk je nou echt dat Huub je hier een eerlijk antwoord op zal geven (als hij al wakker genoeg is om de strekking van je verhaal te begrijpen)? Een imperium dat is opgebouwd over de ruggen van hunkerende goedgelovigen en middelen als chantage, indoctrinatie en omkoping niet schuwt om zichzelf in stand te houden, houdt zijn slachtoffers blind onder de
duim. Dat weet je toch! Het weet zijn slachtoffers er zelfs van te overtuigen dat het positief mee heeft gewerkt aan persoonlijke groei.

Gewetenloosheid en machtsgedrevenheid maken een tijdlang onaantastbaar dat heeft de geschiedenis keer op keer bewezen. Tot het eerste schaap over de dam is en de massa ontwaakt, dan keert het tij. Maar voordat
het zover is. De kanarie van mijn buurvrouw is ook zielsgelukkig en ziet in haar een weldoenster die hem van voer en water voorziet. Vliegen mist hij niet, nooit gedaan!

[ Bericht 0% gewijzigd door JakeHeke op 13-06-2008 10:03:18 ]
The only true wisdom is in knowing you know nothing - Socrates -.
pi_59356116
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:26 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet. Huub vind iedereen maar een toppertje. Straks gaat ie nog zeggen dat Deborah Flens Pannekoek een topwijf is .
Ik begrijp het ook niet helemaal.
Volgens mij is die jongen helemaal de weg kwijt.

[ Bericht 4% gewijzigd door JohnDope op 13-06-2008 09:33:24 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59356322
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:12 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Hiermee doe je bijna de suggestie dat de antwoorden die Huub geeft niet op waarheid berusten. Vraag me dan af hoe je hebt gekeken en hoe je hem hebt leren kennen. voor zover ik kan inschatten geeft ie liever geen antwoord dan een politiek correct antwoord waar ie niet achter staat.

Dat we niet de Huub teruglezen uit de Kooi is volgens mij niet zo gek, al lees je uit veel dingen wel herkenbare punten op, hij kan zich nu vriendelijker naar iedereen opstellen, er is geen tv meer te maken en er zijn geen tegenspelers meer. Waarom tegen iets aan blijven schoppen of iets veroordelen dat is geweest. Je kan het verleden niet veranderen en je er druk over maken is zinloos en zonde van je energie.

En ik persoonlijk lees genoeg van de Huub die we kennen uit de Kooi, alleen dan van zijn vriendelijke en grappige kant. Zoals ie ook altijd tegen zijn vrienden in de Kooi was en tegen zijn vrouw...
Dat bedoel ik met het stokholm syndroom

Je mag oprecht ook om jezelf geven. Je mag je een rechtmatige plaats toebedelen. Want hoe moet ik jou op waarde schatten als je het zelf na afloop niet de moeite waard vind?

Is het dan de moeite dat je een programma gaat maken en dat ik daar naar ga kijken? Want na afloop telkens constateren dat dat waardeloos was/ niet waar was/ het pulp was waarin de maker meer respect voor de basher heeft dan voor zichzelf en zijn programma, is niet de manier om tot vaste kijkers te komen.
Je kunt pas iemand zijn als je er van jezelf mag zijn. Daar hoef je niemand voor af te vallen, maar mag je wel wat steviger een plaats innemen en niet alles incasseren. Tenzij je voor de invulling van de vacature Boeddha gaat.

Overigens was hij met Erik niet zo koek en ei altijd! Ook een vriend toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lieve op 13-06-2008 17:13:55 ]
pi_59356460
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:15 schreef JakeHeke het volgende:

[..]

... De kanarie van mijn buurvrouw is ook zielsgelukkig en ziet in haar een weldoenster die hem van voer en water voorziet. Vliegen mist hij niet, nooit gedaan!

nee, ik denk niet in een eerlijk antwoord (wakker ook niet trouwens)
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:00:05 #205
2018 PC eend
relativist
pi_59356882
Huub die niet alleen maar zijn site aanprijst
Verbitterde groupies die in het spel zijn blijven hangen en huub verwijten dat hij dit niet doet
Lieve die haar pillen weer eens vergeten is
Het mysterie, who the fok suikeroom is, wat weer de kop op steekt

Werd het zo op de valreep toch nog even ouderwets gezellig
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_59356976
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:00 schreef PC eend het volgende:
Verbitterde groupies die in het spel zijn blijven hangen en huub verwijten dat hij dit niet doet
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:05:19 #207
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59357019
Ja, ik vind dat dit onderdeel van Fok ook gewoon moet blijven, er komt tenslotte toch met ruim twee maanden een nieuwe DGK.
pi_59357062
Huub ik vind je echt een topper maar ik heb nog nooit een kickboxer gezien die zijn pupil voor de wedstrijd even verteld hoe hij zijn tegen stander het ziekenhuis in trapt en hoe hij iemand met 1 schop dood trapt.
Hoe kan je nou alles gaan zitten verdedigen terwijl de streamers zowat een broerte kregen over hoe het ging.
Kijk jij hebt een zwijgplicht maar laten ze dan zeggen dat het nep is of ga je ook vertellen dat het top is dat ze je als een soort van Hitler op tv hebben neer gezet.
pi_59357141
doet me ook denken aan het filmpje...met een klap...zijn nek te breken.....toen meneer weer eens para was...
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:11:22 #210
169397 JakeHeke
Once Were Warriors
pi_59357163
quote:
Huub die niet alleen maar zijn site aanprijst
Het mysterie, who the fok suikeroom is, wat weer de kop op steekt

Volgens mij is Lieve een van de weinigen die zonder oogkleppen naar het programma heeft gekeken.
Pillen zijn in haar geval niet nodig en laat ze zich, zover ik uit haar posts begrijp, zéker niet voorschrijven .
The only true wisdom is in knowing you know nothing - Socrates -.
pi_59357272
quote:

creutzfeld Jacobs? Had ik pillen? Ben ik die vergeten? Hoi eend! Jou was ik niet vergeten hoor. Het is weer eendenseizoen. Ze worden hier in de polder massaal doodgereden. En dan moet ik altijd aan jou denken... als er weer één onder de wielen van een roekeloze automobilist is doodgegaan

Gezellig zo op de valreep
pi_59357372
Go hard or go home
pi_59357470
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:19 schreef noekje het volgende:
ouwerwets gezellig

Zo jammer dag het we-gaan-AH-saboteren-topic van Gert niet meer is, kweet zeker dat Huub ook helemaal in een deuk gelegen zou hebben.
Eén van de leukste topics ooooooit
pi_59357658
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:23 schreef Desii het volgende:

[..]

ouwerwets gezellig

Zo jammer dag het we-gaan-AH-saboteren-topic van Gert niet meer is, kweet zeker dat Huub ook helemaal in een deuk gelegen zou hebben.
En wat had die man een punt! Ik heb helaas de boycot toch moeten stoppen.

Tja, sorry!
Go hard or go home
pi_59359651
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:23 schreef Desii het volgende:

[..]

ouwerwets gezellig

Toen was ik hier nog niet, kan iemand in het kort uitleggen waar dat over ging?

mogguh

en Huub ik lees je liever hier dan op NL
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_59360264
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:50 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Toen was ik hier nog niet, kan iemand in het kort uitleggen waar dat over ging?

mogguh

en Huub ik lees je liever hier dan op NL
'
Dat was zoooo ontzettend leuk. Volgens mij begon het er mee dat AH niet meer met DGK geassocieerd wilde worden. Gert sprong hier op in, als geintje, en riep mensen op om gaatjes in koekjesverpakkingen te prikken, dingen uit het vriesvak te verplaatsen, er werd een filmpje geplaatst van iemand die op een brandende ah-tas aan het springen was. De mensen die Gert kennen en DGK kennen gingen er lekker in mee en vertelden prachtige verhalen over lekgeprikte verpakkingen, karbonades bij de chocola leggen etc. De mensen die Gert en DGK niet kenden werden gek. Talloze topics over hoe een mod mensen nou kon oproepen om dit soort dingen te doen.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:18:07 #217
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59360305
Huub, ik vind je grappig en ik heb me kostelijk met je vermaakt. Claire vind ik een ontzettend lief schepsel. Hoe krijg je het voor elkaar.

Maar eigenlijk wil ik alleen via deze weg de allervriendelijkste groeten doen aan Joris.
Zeg hem maar dat ons oliestaatje op ons wacht, dan weet hij voldoende
pi_59360560
Als we hier toch in codetaal gaan praten dan heb ik hier ook nog wel een boodschap voor Huub:
Als de merel zijn hoofd naar het westen richt, weet dan dat de vesting eerdaags gevallen zal zijn.
pi_59360745
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 12:16 schreef mootie het volgende:

[..]

'
Dat was zoooo ontzettend leuk. Volgens mij begon het er mee dat AH niet meer met DGK geassocieerd wilde worden. Gert sprong hier op in, als geintje, en riep mensen op om gaatjes in koekjesverpakkingen te prikken, dingen uit het vriesvak te verplaatsen, er werd een filmpje geplaatst van iemand die op een brandende ah-tas aan het springen was. De mensen die Gert kennen en DGK kennen gingen er lekker in mee en vertelden prachtige verhalen over lekgeprikte verpakkingen, karbonades bij de chocola leggen etc. De mensen die Gert en DGK niet kenden werden gek. Talloze topics over hoe een mod mensen nou kon oproepen om dit soort dingen te doen.
Hilarisch
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 12:48:50 #220
135305 beequeen
Lost.
pi_59360929
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:07 schreef dipsey het volgende:
Huub ik vind je echt een topper maar ik heb nog nooit een kickboxer gezien die zijn pupil voor de wedstrijd even verteld hoe hij zijn tegen stander het ziekenhuis in trapt en hoe hij iemand met 1 schop dood trapt.
Hoe kan je nou alles gaan zitten verdedigen terwijl de streamers zowat een broerte kregen over hoe het ging.
Kijk jij hebt een zwijgplicht maar laten ze dan zeggen dat het nep is of ga je ook vertellen dat het top is dat ze je als een soort van Hitler op tv hebben neer gezet.
Misschien moet Huub dit maar eens lezen, hopelijk begrijpt hij dan dat hij uit de buurt van die crimineel moet blijven.
Dit was n.b. al in februari 2007 bekend.

Holleeder-tuig in de Kooi.Alles wat onderstreept is kun je aanklikken.

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 13-06-2008 12:53:56 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_59361407
Oh Huub, ik vind het jammer dat DGK afgelopen is maar het ergste vind ik dat Joris nu nooit meer op bezoek kan komen in de Kooi
pi_59361543
Huub hoe gaat het met claire? We horen daar heel weinig over.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:23:46 #223
170945 smoekie
individualist
pi_59361730
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:15 schreef JakeHeke het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat Huub je hier een eerlijk antwoord op zal geven (als hij al wakker genoeg is om de strekking van je verhaal te begrijpen)? !
En geloven jullie nu allemaal werkelijk, daadwerkelijk met de ECHTE Huub te zitten babbelen hier op Fok?

Get real.

Ik weet niet of jullie bekend zijn met een schrijfstijl die je bijna niet afleert, en dat je aan iemands schrijfstijl ook daadwerkelijk iemand kan herkennen.

Behalve de schrijffouten die "deze" Huub maakt, is ook zijn schrijfstijl verre van die van Huub evenmin de uitspraken die hier gedaan worden komen niet overeen zoals hij op zijn log schreef toen hij nog in de Gouden Kooi zat.

Iemand is zoals ie is, en iemand schrijft zoals ie schrijft, dat zit erin, en dat verandert niet binnen of buitenshuis.

Maar goed, keep on dreaming. :-)
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_59361809
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef smoekie het volgende:

[..]

En geloven jullie nu allemaal werkelijk, daadwerkelijk met de ECHTE Huub te zitten babbelen hier op Fok?

JA!
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:29:12 #225
170945 smoekie
individualist
pi_59361842
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:27 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Lache zeg.
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')