Kostelijk!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:24 schreef smoekie het volgende:
[..]
Ik blijf ook wel hoor, vindt het kostelijk en ontspannend om te lezen.
AD?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:24 schreef Huubdgk het volgende:
goed gaan we hier nu posten over spelfouten en of ik nu de echte Huub ben of niet? dan ben ik snel weg, heb zo om vier uur weer AD en kan dan mijn tijd beter verdoen denk ik
wat ga je doen bij AD?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:24 schreef Huubdgk het volgende:
goed gaan we hier nu posten over spelfouten en of ik nu de echte Huub ben of niet? dan ben ik snel weg, heb zo om vier uur weer AD en kan dan mijn tijd beter verdoen denk ik
Pijnlijk ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:26 schreef noekje het volgende:
Kostelijk!
Hé, ik opper gewoon een mogelijkheid, pipo.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef Huubdgk het volgende:
APK geloof wat je wilt geloven, maakt mij niet zoveel uit, ga je toch lekker anders naar toe, of blijf hier en je ergeren aan een, in jouw ogen, fake huub! top!
Nee hoor zal niet meer zeuren over de spelfouten, en of je de echte Huub bent of niet, ach doe wat je wil doen, kan je zo een vraag stellen waar alleen maar jij (de echte Huub) antwoord op weet maar zal je daarmee "lastig" vallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:24 schreef Huubdgk het volgende:
Huub gewoon links laten liggen die personen.Hoe vaak wij wel niet hebben lopen scrollen,sommige hebben niks anders te doen dan express mensen over de zeik te willen krijgen en ons verwijten dat we niksnutten zijn.en domme koeien,alleen maar omdat we de kooi leuk vonden en jouw ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:24 schreef Huubdgk het volgende:
We gaan winnen! Have fun!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:30 schreef Huubdgk het volgende:
goed brothers and sisters, ik ben er wel weer ff klaar mee, check jullie later vandaag nog wel ff denk ik, alvast goede wedstrijd voor vnvnd, later
Dus de mensen die express komen rellen krijgen hun zin.Terwijl je fans daar anderhalf jaar last van hadden,kom op Huub laat je niet kennen.Je kan hetquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:30 schreef Huubdgk het volgende:
goed brothers and sisters, ik ben er wel weer ff klaar mee, check jullie later vandaag nog wel ff denk ik, alvast goede wedstrijd voor vnvnd, later
Fijne dag en geniet van de wedstrijd, die wij natuurlijk gaan winnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:30 schreef Huubdgk het volgende:
Hoho, deze "domme koe" vond de kooi ook altijd leuk om te zien hoor (laatste periode wat minder) en was groot favoriet-voorstander van Huub (de echte) hij had van mij ook eerlijk gezegd moeten winnen, Jaap een goede 2e keus, tis niet anders.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub gewoon links laten liggen die personen.Hoe vaak wij wel niet hebben lopen scrollen,sommige hebben niks anders te doen dan express mensen over de zeik te willen krijgen en ons verwijten dat we niksnutten zijn.en domme koeien,alleen maar omdat we de kooi leuk vonden en jouw ook
Muts niet zo joh, Huub is gewoon aan het forum-maken en gooit er effe een cliff hanger tegenaan voor zijn trouwe fans.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:32 schreef rooie3 het volgende:
Dus de mensen die express komen rellen krijgen hun zin.Terwijl je fans daar anderhalf jaar last van hadden,kom op Huub laat je niet kennen.Je kan het
Maar waarom doe je dan zo kattig.Vind het al leuk dat Huub als enige miljonair hier komt schrijvenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:33 schreef smoekie het volgende:
[..]
Hoho, deze "domme koe" vond de kooi ook altijd leuk om te zien hoor (laatste periode wat minder) en was groot favoriet-voorstander van Huub (de echte) hij had van mij ook eerlijk gezegd moeten winnen, Jaap een goede 2e keus, tis niet anders.
Maar he, nog mooier dat ze praktisch hier om de hoek zijn komen wonen. En nog leuker, Hilversum is zo klein, je loopt elkaar nog wel eens tegen het lijf aan en dan kun je het wel eens bij toeval hebben over die begin tijd dat hij er net in zat en over de “KAARTEN” die hij toen kreeg, en vooral de ene kaart was “gekker” dan de andere kaart. En he, nog mooier is dat je daar ook nog een leuk heen en weer schrijf contact hebt. Da’s nog eens leuk om over te babbelen.
Je hebt negatief schrijven en je hebt negatief schrijven, als Huub hier inderdaad in levende lijve ZELF zou schrijven, zou ik het alleen maar toejuichen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:34 schreef Juud79 het volgende:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom mensen hun tijd besteden aan negatief schrijven over iemand. Ik volg de Kooi al heel lang, maar heb nog maar zelden de behoefte gehad om op enig forum negatief te schrijven over de mensen in de Kooi. Net zoals ik in het dagelijks leven ook niet snel naar over mensen spreek, tenzij ze me daar reden toe geven...
Leven en laten leven, denk ik dan maar...
maar waar ik een pleuris hekel aan heb zijn van die stumperds die in het dagelijkse leven totaal niets voorstellen (klaarblijkelijk) en zich op zo'n manier ergens anders profileren door zich voor te doen als een ander (lees interessanter persoon)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar waarom doe je dan zo kattig.Vind het al leuk dat Huub als enige miljonair hier komt schrijven
Laterzzzquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:37 schreef Juud79 het volgende:
Jammer Huub, dat je alweer verdwijnt... Wellicht tot later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |