abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59362531
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef smoekie het volgende:

[..]

En geloven jullie nu allemaal werkelijk, daadwerkelijk met de ECHTE Huub te zitten babbelen hier op Fok?

Get real.

knip

Maar goed, keep on dreaming. :-)
Je beledigd ons Noekje

Na anderhalf jaar gouden kooi en met Huubje als haar favo, weet ze heus wel of ze de enige echte aan de telefoon heeft gehad.
pi_59362631
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 12:16 schreef mootie het volgende:

[..]

'
Dat was zoooo ontzettend leuk. Volgens mij begon het er mee dat AH niet meer met DGK geassocieerd wilde worden. Gert sprong hier op in, als geintje, en riep mensen op om gaatjes in koekjesverpakkingen te prikken, dingen uit het vriesvak te verplaatsen, er werd een filmpje geplaatst van iemand die op een brandende ah-tas aan het springen was. De mensen die Gert kennen en DGK kennen gingen er lekker in mee en vertelden prachtige verhalen over lekgeprikte verpakkingen, karbonades bij de chocola leggen etc. De mensen die Gert en DGK niet kenden werden gek. Talloze topics over hoe een mod mensen nou kon oproepen om dit soort dingen te doen.
Er zijn nog wel enkele subtopics ter beschikking....... Men wat ging de rest van FOK heerlijk over de zeik over een topic met een knipoog

Labiele moderator: Gert [DGK] (labiele Gert )

[DGK] Oproep tot vandalisme (deze is wel grappig om helemaal door te lezen, zeker vanaf pag 2)

[ Bericht 2% gewijzigd door Desii op 13-06-2008 14:14:49 ]
pi_59362685
Ja Huub, de spagaat waarin je terecht komt wordt zo langzamerhand steeds groter.

Je vindt Hans Nijman TOP maar dat er een video is waarin diezelfde Hans samen met Bart en
Brian afspreekt dat hij jou eens een lesje zal leren en vervolgens je rib opzettelijk kneust daar
wil je liever niet van weten en dan verwijt je anderen dat ze niet goed lezen.

Je koestert geen wrok jegens de redactie zeg je maar tegelijkertijd zal je moeten erkennen dat
het gewelddadige en intimiderende gedrag van Brian tov Amanda door diezelfde redactie
maandenlang door de vingers is gezien en er niets mee is gedaan. Helemaal TOP
vrouwenmishandeling toestaan op live televisie.

Lang geleden heb ik je een keer huilend in de tuin zien zitten na een conflict met Brian. Je
verklaarde toen dat je er niet tegen kon als vrouwen geslagen werden. Je hebt hardop meerdere
keren gezegd dat Brian Lieke heeft geslagen en geschopt en ondanks dat de redactie daar
helemaal niets mee heeft gedaan ben je gewoon in DGK blijven zitten.

Het 6-2 incident, wat eigenlijk gewoon aanranding/mishandeling was volgens de Nederlandse
wetgeving heb je ook mee geholpen te verbergen. Sterker nog: je verwijt Lieke dat ze later heeft
lopen heulen met B en A terwijl je zelf alle kritiek over 6-2 hebt laten varen toen je van de
redactie een plaatje op mocht nemen om lekker met Brian op tournee te gaan. Je stond er
enthousiast bij te springen.

Uiteindelijk zal je kleur moeten bekennen. Je hebt in DGK flink over je principes heen laten
lopen. Streamers hebben dat kunnen zien. Doen alsof alles koek-en-ei is geweest kan dat niet
verbergen want mensen weten wel beter hier op het forum.

Aan de ene kant begrijp ik het wel: zwijgplicht/boetes enzo. En er is altijd nog de pilot die als
een worst voor je neus wordt gehouden nu je de prijs bent misgelopen.
Maar aan de andere kant: als je echt zo recht voor zijn raap was geweest als je zegt dat je bent
dan had je daar al lang geleden eens echt je mond over opengetrokken of had je na weer een
geweldsincident de kooi verlaten om in de buitenwereld een boekje open te doen. Je was er ooit
populair genoeg voor om daar zonder boete mee weg te komen maar je hebt zelf gekozen voor
conformeren en zwijgen. Dan blijken Ilona en Bart toch eigenlijk een stuk meer karakter te
hebben.
pi_59362700
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef smoekie het volgende:

[..]

En geloven jullie nu allemaal werkelijk, daadwerkelijk met de ECHTE Huub te zitten babbelen hier op Fok?

Get real.
Dude, ik heb hem aan de telefoon gehad nadat we pm-contact hadden op zijn account dus hell yeah, dat is ons Huubke!
Go hard or go home
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:09:14 #230
6941 APK
Factual, I think.
pi_59362911
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:59 schreef noekje het volgende:

Dude, ik heb hem aan de telefoon gehad nadat we pm-contact hadden op zijn account dus hell yeah, dat is ons Huubke!
Ach, een account uitlenen aan iemand om jankerige fans te woord te staan is zo geregeld hoor.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59362984
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:09 schreef APK het volgende:

[..]

Ach, een account uitlenen aan iemand om jankerige fans te woord te staan is zo geregeld hoor.
Alsof ik zijn stem niet zou herkennen. Get real!

Maar ssst, ben even het AH topic nog een keer aan het lezen.
Go hard or go home
  Admin vrijdag 13 juni 2008 @ 14:15:00 #232
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59363050
Ik moet zo werken, houdt hem vast tot ik thuis ben!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:15:54 #233
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59363083
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:59 schreef Scriba het volgende:
Ja Huub, de spagaat waarin je terecht komt wordt zo langzamerhand steeds groter.

Je vindt Hans Nijman TOP maar dat er een video is waarin diezelfde Hans samen met Bart en
Brian afspreekt dat hij jou eens een lesje zal leren en vervolgens je rib opzettelijk kneust daar
wil je liever niet van weten en dan verwijt je anderen dat ze niet goed lezen.
toch was ik degene die ja zei om die handschoenen aan te trekken, als ik nee had gezegd had hij het dan ook gedaan denk je?
quote:
Je koestert geen wrok jegens de redactie zeg je maar tegelijkertijd zal je moeten erkennen dat
het gewelddadige en intimiderende gedrag van Brian tov Amanda door diezelfde redactie
maandenlang door de vingers is gezien en er niets mee is gedaan. Helemaal TOP
vrouwenmishandeling toestaan op live televisie.
ik ben niet verantwoordelijk voor de redactie
quote:
Lang geleden heb ik je een keer huilend in de tuin zien zitten na een conflict met Brian. Je
verklaarde toen dat je er niet tegen kon als vrouwen geslagen werden. Je hebt hardop meerdere
keren gezegd dat Brian Lieke heeft geslagen en geschopt en ondanks dat de redactie daar
helemaal niets mee heeft gedaan ben je gewoon in DGK blijven zitten.
ik heb hardop gezegd dat lieke tegen mij gezegd heeft dat dat gedaan is, en als dat idd zo was, wat ik wel geloof. Zowel nu als toen, wat waren mijn opties? Weggaan? Om wat? Mijn principes te behouden? Gouden Kooi op 1 weet je nog? Ik doe alles wat nodig is om te winnen, dat was mijn stelregel, alles maar dan ook alles was daar aan onder geschikt, ook mijn principes
quote:
Het 6-2 incident, wat eigenlijk gewoon aanranding/mishandeling was volgens de Nederlandse
wetgeving heb je ook mee geholpen te verbergen. Sterker nog: je verwijt Lieke dat ze later heeft
lopen heulen met B en A terwijl je zelf alle kritiek over 6-2 hebt laten varen toen je van de
redactie een plaatje op mocht nemen om lekker met Brian op tournee te gaan. Je stond er
enthousiast bij te springen.
Lekker makkelijk gezegd, kan jou niet uitleggen wat het is om zo lang met mensen die je in principe niet mag in een huis te zitten. Weet je ik gun jou de gevoelens en nachtmerries die ik heb, nog steeds, over dat 6-2 incidident. Dus blijf lekker iets bekritiseren wat je niet snapt.. rationeel heb je misschien wel gelijk, maar how the hell kan ik jou nou vertellen hoe dat allemaal heeft gevoeld.... ik heb die kritiek fyi nooit laten varen. Het was alleen geen aanranding thats all
quote:
Uiteindelijk zal je kleur moeten bekennen. Je hebt in DGK flink over je principes heen laten
lopen. Streamers hebben dat kunnen zien. Doen alsof alles koek-en-ei is geweest kan dat niet
verbergen want mensen weten wel beter hier op het forum.
Helemaal niet alles was koek en ei en zo doe ik het ook niet voorkomen
quote:
Aan de ene kant begrijp ik het wel: zwijgplicht/boetes enzo. En er is altijd nog de pilot die als
een worst voor je neus wordt gehouden nu je de prijs bent misgelopen.
Maar aan de andere kant: als je echt zo recht voor zijn raap was geweest als je zegt dat je bent
dan had je daar al lang geleden eens echt je mond over opengetrokken of had je na weer een
geweldsincident de kooi verlaten om in de buitenwereld een boekje open te doen. Je was er ooit
populair genoeg voor om daar zonder boete mee weg te komen maar je hebt zelf gekozen voor
conformeren en zwijgen. Dan blijken Ilona en Bart toch eigenlijk een stuk meer karakter te
hebben.
te makkelijk gezegd, je heb lang niet alle informatie en basseert veel op gissen en vermoedens, is niet erg, maar ga mij niet in dat licht karakterloosheid lopen verwijten. De Gouden Kooi hebben wij met 160 man gemaakt, en samen, dat is geen geheim. Daarin zijn fouten gemaakt, goede dingen in gemaakt, waarom zou ik nu over dingen die niet goed zijn gegaan met modder gaan gooien? Heb je enig idee hoeveel fouten ik heb gemaakt?
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:18:05 #234
170945 smoekie
individualist
pi_59363139
Jammer dat hij in "" de gouden kooi" beter bespraakt was, en dat zijn zelf bijgehouden website ten tijde van het topic wel geschreven werd met goed abn onder de knie. Zonde dat hij in beginsel van openen van zijn profiel in 1e instantie in de 3e persoon over Huub schrijft. :-)
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:20:23 #235
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59363199
zonde dat sommige mensen over alles kunnen zeuren
Nil Volentibus Arduum
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:20:42 #236
170945 smoekie
individualist
pi_59363208
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef Huubdgk het volgende:

te makkelijk gezegd, je heb lang niet alle informatie en basseert veel op gissen en vermoedens, is niet erg, maar ga mij niet in dat licht karakterloosheid lopen verwijten. De Gouden Kooi hebben wij met 160 man gemaakt, en samen, dat is geen geheim. Daarin zijn fouten gemaakt, goede dingen in gemaakt, waarom zou ik nu over dingen die niet goed zijn gegaan met modder gaan gooien? Heb je enig idee hoeveel fouten ik heb gemaakt?

je bedoelt baseert ?
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:21:24 #237
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59363227
een typefout, krijg een rolletje king in je broekzak!
Nil Volentibus Arduum
pi_59363234
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:20 schreef smoekie het volgende:

[..]

je bedoelt baseert ?
Hey een spelfout conjo bo mama wie kan mijn blackout beheersen want dit kan niet!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:21:53 #239
6941 APK
Factual, I think.
pi_59363247
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:12 schreef noekje het volgende:

Alsof ik zijn stem niet zou herkennen. Get real!
Na het telefoontje, Poekie.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:21:56 #240
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59363249
als ik in de kooi het inhoudelijk niet meer redde (niet vaak maar toch) ging ik ook vaak over de vorm beginnen
Nil Volentibus Arduum
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:22:05 #241
170945 smoekie
individualist
pi_59363252
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:20 schreef Huubdgk het volgende:
zonde dat sommige mensen over alles kunnen zeuren
Zonde dat sommige mensen het nodig hebben - vinden om in de huid van een ander te kruipen om op die manier toch nog enige indruk te kunnen en proberen te maken in het leven. bij gebrek aan beter in eigen leven
pi_59363257
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:21 schreef Huubdgk het volgende:
een typefout, krijg een rolletje king in je broekzak!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:23:01 #243
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59363275
APK geloof wat je wilt geloven, maakt mij niet zoveel uit, ga je toch lekker anders naar toe, of blijf hier en je ergeren aan een, in jouw ogen, fake huub! top!
Nil Volentibus Arduum
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:23:01 #244
170945 smoekie
individualist
pi_59363278
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:21 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hey een spelfout conjo bo mama wie kan mijn blackout beheersen want dit kan niet!

Diep triest zulke spelfouten
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:24:13 #245
170945 smoekie
individualist
pi_59363311
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef Huubdgk het volgende:
APK geloof wat je wilt geloven, maakt mij niet zoveel uit, ga je toch lekker anders naar toe, of blijf hier en je ergeren aan een, in jouw ogen, fake huub! top!
Ik blijf ook wel hoor, vindt het kostelijk en ontspannend om te lezen.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:24:42 #246
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59363321
goed gaan we hier nu posten over spelfouten en of ik nu de echte Huub ben of niet? dan ben ik snel weg, heb zo om vier uur weer AD en kan dan mijn tijd beter verdoen denk ik
Nil Volentibus Arduum
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:25:25 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59363335
Mag ik ook een rolletje King?

Ik vind het leuk dat je de moeite neemt en blijft nemen en dat je kritische vragen niet uit de weg gaat. Staat je mooi!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:25:33 #248
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59363343
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:24 schreef smoekie het volgende:

[..]

Ik blijf ook wel hoor, vindt het kostelijk en ontspannend om te lezen.
Hou het dan ook gewoon bij lezen of reageer constructief ipv afbrekend...
pi_59363348
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:24 schreef Huubdgk het volgende:
goed gaan we hier nu posten over spelfouten en of ik nu de echte Huub ben of niet? dan ben ik snel weg, heb zo om vier uur weer AD en kan dan mijn tijd beter verdoen denk ik
vind ik jammer maar je hebt nog gelijk ook
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 14:26:15 #250
135305 beequeen
Lost.
pi_59363364
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef Huubdgk het volgende:
Humor!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')