Je beledigd ons Noekjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef smoekie het volgende:
[..]
En geloven jullie nu allemaal werkelijk, daadwerkelijk met de ECHTE Huub te zitten babbelen hier op Fok?
Get real.
knip
Maar goed, keep on dreaming. :-)
Er zijn nog wel enkele subtopics ter beschikking....... Men wat ging de rest van FOK heerlijk over de zeik over een topic met een knipoogquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:16 schreef mootie het volgende:
[..]
'
Dat was zoooo ontzettend leuk. Volgens mij begon het er mee dat AH niet meer met DGK geassocieerd wilde worden. Gert sprong hier op in, als geintje, en riep mensen op om gaatjes in koekjesverpakkingen te prikken, dingen uit het vriesvak te verplaatsen, er werd een filmpje geplaatst van iemand die op een brandende ah-tas aan het springen was. De mensen die Gert kennen en DGK kennen gingen er lekker in mee en vertelden prachtige verhalen over lekgeprikte verpakkingen, karbonades bij de chocola leggen etc. De mensen die Gert en DGK niet kenden werden gek. Talloze topics over hoe een mod mensen nou kon oproepen om dit soort dingen te doen.
Dude, ik heb hem aan de telefoon gehad nadat we pm-contact hadden op zijn account dus hell yeah, dat is ons Huubke!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef smoekie het volgende:
[..]
En geloven jullie nu allemaal werkelijk, daadwerkelijk met de ECHTE Huub te zitten babbelen hier op Fok?
Get real.
Ach, een account uitlenen aan iemand om jankerige fans te woord te staan is zo geregeld hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
Dude, ik heb hem aan de telefoon gehad nadat we pm-contact hadden op zijn account dus hell yeah, dat is ons Huubke!
Alsof ik zijn stem niet zou herkennen. Get real!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, een account uitlenen aan iemand om jankerige fans te woord te staan is zo geregeld hoor.
toch was ik degene die ja zei om die handschoenen aan te trekken, als ik nee had gezegd had hij het dan ook gedaan denk je?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:59 schreef Scriba het volgende:
Ja Huub, de spagaat waarin je terecht komt wordt zo langzamerhand steeds groter.
Je vindt Hans Nijman TOP maar dat er een video is waarin diezelfde Hans samen met Bart en
Brian afspreekt dat hij jou eens een lesje zal leren en vervolgens je rib opzettelijk kneust daar
wil je liever niet van weten en dan verwijt je anderen dat ze niet goed lezen.
ik ben niet verantwoordelijk voor de redactiequote:Je koestert geen wrok jegens de redactie zeg je maar tegelijkertijd zal je moeten erkennen dat
het gewelddadige en intimiderende gedrag van Brian tov Amanda door diezelfde redactie
maandenlang door de vingers is gezien en er niets mee is gedaan. Helemaal TOP
vrouwenmishandeling toestaan op live televisie.
ik heb hardop gezegd dat lieke tegen mij gezegd heeft dat dat gedaan is, en als dat idd zo was, wat ik wel geloof. Zowel nu als toen, wat waren mijn opties? Weggaan? Om wat? Mijn principes te behouden? Gouden Kooi op 1 weet je nog? Ik doe alles wat nodig is om te winnen, dat was mijn stelregel, alles maar dan ook alles was daar aan onder geschikt, ook mijn principesquote:Lang geleden heb ik je een keer huilend in de tuin zien zitten na een conflict met Brian. Je
verklaarde toen dat je er niet tegen kon als vrouwen geslagen werden. Je hebt hardop meerdere
keren gezegd dat Brian Lieke heeft geslagen en geschopt en ondanks dat de redactie daar
helemaal niets mee heeft gedaan ben je gewoon in DGK blijven zitten.
Lekker makkelijk gezegd, kan jou niet uitleggen wat het is om zo lang met mensen die je in principe niet mag in een huis te zitten. Weet je ik gun jou de gevoelens en nachtmerries die ik heb, nog steeds, over dat 6-2 incidident. Dus blijf lekker iets bekritiseren wat je niet snapt.. rationeel heb je misschien wel gelijk, maar how the hell kan ik jou nou vertellen hoe dat allemaal heeft gevoeld.... ik heb die kritiek fyi nooit laten varen. Het was alleen geen aanranding thats allquote:Het 6-2 incident, wat eigenlijk gewoon aanranding/mishandeling was volgens de Nederlandse
wetgeving heb je ook mee geholpen te verbergen. Sterker nog: je verwijt Lieke dat ze later heeft
lopen heulen met B en A terwijl je zelf alle kritiek over 6-2 hebt laten varen toen je van de
redactie een plaatje op mocht nemen om lekker met Brian op tournee te gaan. Je stond er
enthousiast bij te springen.
Helemaal niet alles was koek en ei en zo doe ik het ook niet voorkomenquote:Uiteindelijk zal je kleur moeten bekennen. Je hebt in DGK flink over je principes heen laten
lopen. Streamers hebben dat kunnen zien. Doen alsof alles koek-en-ei is geweest kan dat niet
verbergen want mensen weten wel beter hier op het forum.
te makkelijk gezegd, je heb lang niet alle informatie en basseert veel op gissen en vermoedens, is niet erg, maar ga mij niet in dat licht karakterloosheid lopen verwijten. De Gouden Kooi hebben wij met 160 man gemaakt, en samen, dat is geen geheim. Daarin zijn fouten gemaakt, goede dingen in gemaakt, waarom zou ik nu over dingen die niet goed zijn gegaan met modder gaan gooien? Heb je enig idee hoeveel fouten ik heb gemaakt?quote:Aan de ene kant begrijp ik het wel: zwijgplicht/boetes enzo. En er is altijd nog de pilot die als
een worst voor je neus wordt gehouden nu je de prijs bent misgelopen.
Maar aan de andere kant: als je echt zo recht voor zijn raap was geweest als je zegt dat je bent
dan had je daar al lang geleden eens echt je mond over opengetrokken of had je na weer een
geweldsincident de kooi verlaten om in de buitenwereld een boekje open te doen. Je was er ooit
populair genoeg voor om daar zonder boete mee weg te komen maar je hebt zelf gekozen voor
conformeren en zwijgen. Dan blijken Ilona en Bart toch eigenlijk een stuk meer karakter te
hebben.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef Huubdgk het volgende:
te makkelijk gezegd, je heb lang niet alle informatie en basseert veel op gissen en vermoedens, is niet erg, maar ga mij niet in dat licht karakterloosheid lopen verwijten. De Gouden Kooi hebben wij met 160 man gemaakt, en samen, dat is geen geheim. Daarin zijn fouten gemaakt, goede dingen in gemaakt, waarom zou ik nu over dingen die niet goed zijn gegaan met modder gaan gooien? Heb je enig idee hoeveel fouten ik heb gemaakt?
Na het telefoontje, Poekie.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:12 schreef noekje het volgende:
Alsof ik zijn stem niet zou herkennen. Get real!
Zonde dat sommige mensen het nodig hebben - vinden om in de huid van een ander te kruipen om op die manier toch nog enige indruk te kunnen en proberen te maken in het leven.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:20 schreef Huubdgk het volgende:
zonde dat sommige mensen over alles kunnen zeuren
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:21 schreef Huubdgk het volgende:
een typefout, krijg een rolletje king in je broekzak!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hey een spelfout conjo bo mama wie kan mijn blackout beheersen want dit kan niet!
Ik blijf ook wel hoor, vindt het kostelijk en ontspannend om te lezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef Huubdgk het volgende:
APK geloof wat je wilt geloven, maakt mij niet zoveel uit, ga je toch lekker anders naar toe, of blijf hier en je ergeren aan een, in jouw ogen, fake huub! top!
Hou het dan ook gewoon bij lezen of reageer constructief ipv afbrekend...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:24 schreef smoekie het volgende:
[..]
Ik blijf ook wel hoor, vindt het kostelijk en ontspannend om te lezen.
vind ik jammer maar je hebt nog gelijk ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:24 schreef Huubdgk het volgende:
goed gaan we hier nu posten over spelfouten en of ik nu de echte Huub ben of niet? dan ben ik snel weg, heb zo om vier uur weer AD en kan dan mijn tijd beter verdoen denk ik
Humor!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:23 schreef Huubdgk het volgende:
APK geloof wat je wilt geloven, maakt mij niet zoveel uit, ga je toch lekker anders naar toe, of blijf hier en je ergeren aan een, in jouw ogen, fake huub! top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |