mag ik dan filmen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och ja, je mag best helpen hoor, maar denk niet dat je er veel voldoening uit haalt
Ja dat zal welquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe je dat ook? met cam aan bij mij op msn?
of anders wil ik wel met een camera langsankomen om even te filmen
hmmz. jammer voor tegen duitslandquote:
Er zal vast voldoening uit te halen zijn, ik zeg dat ik niet denk dat je het eruit haaltquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wedden dat er voldoening uit te halen is?
joah, mijn auto staat voor, tank vol. camera zit in mijn telefoon. wanneer kan ik komen?quote:
Proberen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zal vast voldoening uit te halen zijn, ik zeg dat ik niet denk dat je het eruit haalt
Pik mij dan ff op onderwegquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, mijn auto staat voor, tank vol. camera zit in mijn telefoon. wanneer kan ik komen?
nee, hij steekt er iets inquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zal vast voldoening uit te halen zijn, ik zeg dat ik niet denk dat je het eruit haalt
Als de tijd rijp is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, mijn auto staat voor, tank vol. camera zit in mijn telefoon. wanneer kan ik komen?
is wel eindje om. maar is goedquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is wel eindje om. maar is goed
klein eindje
bij mij is de tijd rijpquote:
Moet je van houden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
die foto op msn heeft anders wel wat
er mist alleen ietsquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
die foto op msn heeft anders wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |