mag ik dan filmen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och ja, je mag best helpen hoor, maar denk niet dat je er veel voldoening uit haalt
Ja dat zal welquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe je dat ook? met cam aan bij mij op msn?
of anders wil ik wel met een camera langsankomen om even te filmen
hmmz. jammer voor tegen duitslandquote:
Er zal vast voldoening uit te halen zijn, ik zeg dat ik niet denk dat je het eruit haaltquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wedden dat er voldoening uit te halen is?
joah, mijn auto staat voor, tank vol. camera zit in mijn telefoon. wanneer kan ik komen?quote:
Proberen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zal vast voldoening uit te halen zijn, ik zeg dat ik niet denk dat je het eruit haalt
Pik mij dan ff op onderwegquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, mijn auto staat voor, tank vol. camera zit in mijn telefoon. wanneer kan ik komen?
nee, hij steekt er iets inquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zal vast voldoening uit te halen zijn, ik zeg dat ik niet denk dat je het eruit haalt
Als de tijd rijp is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, mijn auto staat voor, tank vol. camera zit in mijn telefoon. wanneer kan ik komen?
is wel eindje om. maar is goedquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is wel eindje om. maar is goed
klein eindje
bij mij is de tijd rijpquote:
Moet je van houden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
die foto op msn heeft anders wel wat
er mist alleen ietsquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
die foto op msn heeft anders wel wat
wanneer kan ik die op komen halen?quote:
hmmz. wanneer wel?quote:
Als de tijd rijp is, zal je het wel wetenquote:
tjah, je hebt de mond iets los en daar moet wat inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Wil ik ook wel een stukje vanquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer kan ik die op komen halen?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, je hebt de mond iets los en daar moet wat inDaar dacht ik ook al aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
welke show?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oeh, ik ben cool.
handtekeningen op aanvraag, kwartier na de show.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, je hebt de mond iets los en daar moet wat inJaaa, die is best slecht verzonnen ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef ik je hoor
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
neem ik jou meequote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, die is best slecht verzonnen ja...Vergeef ik je hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |