deel 23 ook goedquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:18 schreef Isegrim het volgende:
Oeps, kan een modje de TT ff veranderen in 'Rotterdam # 22 en bedenk maar een leuke titel'?
Er is deze week toch de Parade? En anders kun je nog huizen gaan kijken zaterdag op de open huizen route. En er is ook nog een tentoonstelling in het oude Postkantoor over het nieuwe Rotterdam. En als het goed weer is, valt er best wel weer te BBQ'enquote:Wanneer gaan we nou BBQ-en of iets anders gezelligs doen?
Ikke wel hoor, ik vind voetbal wel okay.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn jullie niet om te praten voor een gezellig avondje voetbal? Het was erg leuk maandag op 't mathenesserplein, gratis bier na ieder doelpunt, iedereen oranje, mooie sfeer en niet al te druk
.
Goed! Ik krijg binnenkort tegels in m'n keuken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey Breuls, lang niet gezien.Hoe gaat het met de hofdame?
Dat werd dan wel tijd of niet?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Goed! Ik krijg binnenkort tegels in m'n keuken.
Vanwege het feit dat de sluiter van het vorige topic de morele plicht heeft een nieuwe te openenquote:- Iets met duvel, dansen en te lui
Alles behalve dat. Naast het feit dat ik voetbal totaal niet leuk vindt, kan ik mij kapot ergeren aan mensen die doen alsof het heel spannend is waar de bal nu weer net over het lijntje rolt. Of histerisch reageren als ze 10 seconde van het beeld missen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn jullie niet om te praten voor een gezellig avondje voetbal? Het was erg leuk maandag op 't mathenesserplein, gratis bier na ieder doelpunt, iedereen oranje, mooie sfeer en niet al te druk
.
Dinsdagavond Roemenie![]()
Loopt 2 topics achterquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[quote]Hartelijk welkom bij het achtste negende tiende elfde twaalfde derveervijfnegentiende twintigste eenentwintigste
En is het nu ook al bekend wanneer de afvoer wordt aangesloten ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:25 schreef Breuls het volgende:
Goed! Ik krijg binnenkort tegels in m'n keuken.
Ik ga morgenavond NL - FR kijken in rotown.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Dinsdagavond Roemenie![]()
Ja, ik woon er al bijna een jaar.quote:
Medio 2009, denk ik. Heeft iemand nog neusknijpers over?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En is het nu ook al bekend wanneer de afvoer wordt aangesloten ?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Same here, en in het vorige topic bood X_M ook zoiets aan![]()
Ik denk dat we de gene met de meeste M2 moeten kiezen, breuls
Daar zit ik onder. Moehahaha.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef Isegrim het volgende:
Ik bied 100!
Oy. Just doing what I was told.quote:
1 2 3 | 806131152401420999 1420999 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode ) 806131152401420151 1420151 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Motorambulance 17-320 ) |
quote:In je pyama naar de Rotterdamse Schouwburg
Slapen met je buren’ is theater, beeldende kunst, dans, muziek, mode en design. Meer dan vijftig uiteenlopende bewoners van de wijken Kralingen en Crooswijk werken in deze productie samen met professionals uit het Rotterdamse culturele veld. Speciaal voor deze avond staan er bedden op de plaats van podium en stoelen. Na afloop van de voorstelling is er in de Rotterdamse Schouwburg nog een afterparty. De volgende ochtend schuiven acteurs, zangers en bezoekers aan bij de buurtjes uit Kralingen Crooswijk voor een gezamenlijk ontbijt op het Schouwburgplein of een publieke work out.
Datum: zaterdag 21 juni 2008 Slapen met je buren en zondag 22 juni 2008 Ontbijten met je buren
Aanvang: 20.15 uur (Slapen met je buren) en 09.00 uur (Ontbijten met je buren)
Adres: Rotterdamse Schouwburg, Schouwburgplein 25
Toegang: ¤ 15,- (Slapen met je buren), ¤ 15,- afterparty, ¤ 5,- (Ontbijten met je buren)
Kaartverkoop via www.rotterdamseschouwburg.nl
of aan de kassa van de Rotterdamse Schouwburg of 010-411 8110 (ma t/m za van 12:00 tot 19:00)
dan mag deze er ook bijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.zuurkool.com/rotterdammerts-opgelet/ Voor in de OP. Vooral de natte T is typerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |