Nee hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:14 schreef hoppla het volgende:
misleidende TT
Zeker zelfbedacht?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:29 schreef NJ het volgende:
Zeker overleden, omdat ie van een wachttoren viel?
Dan is die gewoon een mongooltje die niet kan tiepen....quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:33 schreef Guncta het volgende:
Mijn broer is een epilepcilijer.
Laatst begon een smsje van hem aan mij met abrikozenvlaaidoos, ipv met hoi.
Idd, het is echt kuttopic dagquote:
Toen hadden ze geen mobieltjes, laat staan T9quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef Meddo het volgende:
voor de oorlog waren heel veel mensen van de NSB
Sukkel!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:29 schreef NJ het volgende:
En heeft hij aids?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
Een maat van mij zei laatst dat ie biertjes ging kopen voor savonds dus ik zo 2 uurtjes smsen ''Heb je nou al bier?'' Maar dat kut T9 maakte er ''Heb je nou al aids?'' van
Klassiekerquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:29 schreef NJ het volgende:
Waaat? is dat besmettelijk ?!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:33 schreef Guncta het volgende:
Mijn broer is een epilepcilijer.
Voor de zekerheid zou ik me verstoppen in de wacht toren!quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waaat? is dat besmettelijk ?!
quote:
Boh gek, zoeen toren die de ganse dag staat te wachten zekerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik me verstoppen in de wacht toren!
Nee, het weekblad van het Leger Des Heilsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:33 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Boh gek, zoeen toren die de ganse dag staat te wachten zeker
In de tweede wereldoorlog ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:19 schreef geevee het volgende:
Voor de tweede wereldoorlog was de NSB gewoon een wettelijk toegestane partij
Jouw opa was ook foutquote:
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |